17 Ιουν 2008

Day "O"

Πηγα κ υπεγραψα τη συμβαση.
Ο χωρος που πηγα ειναι σχετικα απομονωμενος κ κλειστοφοβικος.Τα στορια στα παραθυρα ειναι μπλε κ κατεβασμενα,δε θα πω παραπανω κ ειναι αρκετα ανοργανωτα τα συρταρια.Που ο φωτεινος,οργανωμενος κ χαρουμενος χωρος του αλλου οικοδομηματος,που ειχα συνηθισει.'Τον χωρο, τον κανει το ιδιο το προσωπικο.' Ναι.Κ εγω δεν ειμαι μονιμη αρα θα παω με τα νερα τους να μην εχω μπλεξιματα.Το μονο,οταν περασει ο καιρος θα ζητησω απογευματινο ιατρειο.Δεν υπαρχει περιπτωση να μη το ζητησω.Η συμβαση δε λεει οτι δε μπορω να κανω.
Εχει παντως εναν υπολογιστη τελευταιας τεχνολογιας που χρησιμοποιειται κ εχουν πολλα e-books σχετικα που μ ενδιαφερουν παρα πολυ κ αυριο θα παω με τον σκληρο μου γιατι δε ξερεις τι γινεται.Επισης,τα ατομα που δουλεουν ειναι νεα κ αντρες (κανεις που να μ ενδιαφερει ομως),το οποιο σημαινει τεχνολογια κ οχι ξεμαλιασματα.Το χει η μοιρα μου.Να εχω αντρες φιλους.Νιωθω παντως καλυτερα μαζι τους.Δεν ειναι ανταγωνιστικοι δε ψαχνονται να σου την πουνε.Επικρατει ηρεμια.
Δε νιωθω κ πολυ τυχερη.περιμενα 4 χρονια να παω κ ολο μου λεγανε υπαρχει λιστα κ υπαρχει λιστα.Δεν υπαρχει λιστα οπως εβγαλα το συμπερασμα σημερα.Γιαννης κερναει Γιαννης πινει.Προφανως βολευτηκε η..'λιστα' κ αρχισανε τωρα την κανονικη.
Αυτα.κ οποιο

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλα καλά σου εύχομαι. Κι εγώ προτιμώ για παρέα τις γυναίκες εδώ στα ξένα. Είναι πιο ευέλικτες. Οι άντρες είναι στόκοι. Στην Ελλάδα αντίθετα μου αρέσει να μιλάω με άντρες τα πίνουμε κάνουμε πλάκα μιλάμε για γκόμενες ενώ με τις γυναίκες δε μπορείς να τα κάνεις αυτά γιατί σπάζονται.

Aphrodite είπε...

ante vre,kali arxi!!!

nikiplos είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα καλή αρχή!
Να σου έρθουν όλα καλά, άντε και με κάποια μικρή εύνοια:)

Υπενθυμίζω ότι δεν πρέπει με τίποτε (κατά την ταπεινή μου γνώμη) να ξεστρατίσεις απο το Ιατρείο...
φιλιά

nikiplos είπε...

Ανώνυμος, ρίξε μια ματιά σε αυτό το αρθράκι...

http://g700.blogspot.com/2008/06/blog-post_17.html

Ανώνυμος είπε...

Είδα το άρθρο και δε μου λέει τίποτε όπως δε μου λέει τίποτε και το συγκεκριμένο blog.

nikiplos είπε...

Νομίζω ότι το αρθράκι είναι άσχετο με το μπλογκ αν το διάβασες προσεκτικά... είναι από συγγραφέα που θά πρεπε να διαβάσεις και λέει πολλές αλήθειες ανεξαρτήτως αν ηλικιακά ή όχι παίζεις μέσα (για τα Ελληνικά δεδομένα πρέπει να προσθέσεις μια δεκαετία)...

Για το μπλογκ έχω να πω ότι είναι απο τα καλύτερα του είδους αν φυσικά διαβάσεις προσεκτικά τα λεγόμενά τους γιατί είναι προσεκτικοί σε αυτά που γράφουν χωρίς να πλεονάζουν ή να κωάζουν ή να κενολογούν...

Επίσης αν είσαι σε Αγγλοσαξωνική χώρα σου συνιστώ ένα ακόμη βιβλίο:
"The rise of creative class" του Richard Florida...

ο φιλος του οικονομου είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο νίκιπλε. Για να σχολιαστεί θέλει ένα ίσου η και μεγαλύτερο μεγέθους άρθρο. Αλλά ελλείψει χρόνου θα ήθελα να σταθώ σε κάποια σημεία.

Στο "όλα παίζουν" λέει η αρθρογράφος οτι η γενιά του Εγώ είναι συναισθηματικά κακομαθημένη. Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερη διατύπωση. Αυτή η "ανωμαλία" καταλαβαίνω οτι λέει πως έχει προκύψει από την ψευδαίσθηση οτι η κοινωνία έχει διάθεση να ακούσει τι θέλει ένα άτομο να πει.
Μήπως όμως αυτή η εξομολογητική διάθεση (που προβάλλεται ως χαρακτηριστικό της συναισθηματικής ιδιοτροπίας) δεν είναι στ' αλήθεια πρόβλημα του ατόμου, αλλά η κοινωνία είναι στημένη λάθος σε αυτό τον τομέα. Είναι παράλογο να θέλει κάποιος να ακούγεται η φωνή του;
Για μένα η γενιά μας είναι συναισθηματικά κακομαθημένη δίχως αμφιβολία. Αλλά μάλλον άλλα είναι τα στοιχεία που την χαρακτηρίζουν έτσι και όχι η εξομολογητική διάθεση.


Έπειτα στο "Be yourself, love yourself" ενώ φτιάχνει ένα πολύ ωραίο επιχείρημα για τον ναρκισισμό της γενιάς μας. Κάτι που παρατηρώ στην καθημερινή μου ζωή, για να το κάνει βάζει τρείς ανόμοιες φράσεις στο ίδιο τσουβάλι. Η πρώτη "μπορώ να χειριστώ τους ανθρώπους" είναι απαράδεκτη ακόμα και σαν σκέψη. Η δεύτερη "περιμένω πολλά από τους άλλους" είναι εγωιστική. Η τρίτη όμως "επιμένω να έχω τον σεβασμό που μου αξίζει" πρέπει να είναι αυτονόητη για τον καθένα. Γιατί την χαρακτηρίζει ναρκισιστική; Αντί να θέσει το θέμα στην πραγματική του διάσταση. Δηλαδή οτι ζητάμε σεβασμό χωρίς να έχουμε κάνει κάτι για να τον αξίζουμε, κατι που είναι ναρκισιστικό. Και από αυτή την βάση να δείξει πόσο στραβά έχουμε πάρει την αυτοεκτίμηση. Βάζει μια αυτονόητη φράση μαζί με τις άλλες. Με στενοχώρησε πολύ όταν το διάβασα.

Αν όλοι απαιτούσαμε τον σεβασμό που μας αξίζει. Και μόνο αυτόν. Αλλά από όλους (αφεντικό, κράτος, σχέση κλπ). Τότε θα βαδίζαμε σε σωστότερη από ότι τώρα κατεύθυνση.

Συνεχίζοντας, η εισαγωγή του "Ι have a dream" είναι η σύντομη περιγραφή του ονείρου του μέσου ανταγωνιστικού φοιτητη. Συμπληρωμένη και με την προσπάθεια να πετάξει τους άλλους απ' την κούρσα.
Ύστερα όμως πάλι τσουβαλιάζει τα πράγματα. Δεν είναι κακό, και αν διαφωνείτε να με διορθώσετε, να επιζητεί κάποιος μια δουλειά που θα τον γεμίζει. Δεν είναι κακό να έχει κλίση και αγάπη για μια δουλειά και για μια άλλη όχι. Και φυσικά είναι αναπόφευκτο να τον προσδιορίζει σαν χαρακτήρα αυτή η δουλειά. Αυτό που είναι κακό είναι να κυνηγάει το "όνειρο" με αθέμιτα μέσα. Αυτό είναι εγωιστικό και προδίδει την πεποίθεση οτι "είμαι καλύτερος από εσένα εξ ορισμού". Αυτό για μένα έπρεπε να κατακρίνει το άρθρο και όχι την αναζήτηση ικανοποιητικής, από όλες τις πλευρές, εργασίας.

Είναι κι άλλα που θέλω να πω και για την εμφάνιση και για την οριοθέτηση από υλικά αγαθά("Βασίλης ο βασιλιάς της ασφάλτου" να το βρείτε στον Χάρρυ Κλυν) αλλά δεν προλαβαίνω.
θα κλείσω λοιπόν με την δική μου οπτική πάνω στο χαρακτηριστικό που θα μας καταστρέψει και έργασιακά και συναισθηματικά και σε πολλούς άλλους τομείς.

Είναι η έλλειψη συλλογικής συνείδησης. Το ανέκδοτο με την γίδα του γείτονα. Είναι η αδυναμία να δεχτεί κανείς να κάνει μια ενέργεια η οποία θα ωφελήσει όχι μόνο αυτόν αλλά και κάποιον άλλο.

Ανώνυμος είπε...

To ar8ro einai grammeno gia alles xwres oxi gia ti diki mas. Proswpika emena de me aggizei se kati plin ligon psigmaton. H elliniki koinonia eixe exei kai 8a exei alles domes. Oxi pws ayto einai pleonektima tis koinwnias mas alla ypodilwnei oti to ar8ro ayto den einai efarmosimo se emas. Panta kata ti gnwmi mou.

nikiplos είπε...

φτο, συμφωνώ με ολα αυτά που λες... βέβαια το άρθρο έχει και το συναισθηματισμό της συγγραφέως...

Ανώνυμος, πρέπει να υπάρχουν δύο Ελλάδες ή να είσαι πολύ καιρό έξω... Το αρθράκι, ράβει πάνω στην Ελλάδα και ιδιαίτερα την Αθήνα που ζω και εργάζομαι τα τελευταία 20 χρόνια...

Αν δε, έχεις πάει ποτέ και στην Επαρχιακή ΗΠΑ θα δεις ότι η Ελλάδα, απομακρύνεται απο την Ευρώπη κι αλλοιθωρίζει προς Οκλαχόμα και Γιούτα μεριά... (επί των πολιτιστικών βέβαια...)... Για την ελλάδα που ΕΓΩ ξέρω με τη ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΜΕΝΑ φυσικά... :):):):)

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλωσα σε επαρχία κι όχι στην Αθήνα. Σε εμένα δεν εφαρμόζεται. Ίσως σε νεότερους που μεγάλωσαν στην Αθήνα.

ο φιλος του οικονομου είπε...

Ανώνυμε θα ήθελα να σε ρωτήσω ποιά είναι τα σημεία που θεωρείς οτι το άρθρο απέχει από την ελληνική πραγματικότητα. Θεωρείς δηλαδή οτι ο Έλληνας δεν "είναι" ότι έχει; Οτι η θέση του στην κοινωνία δεν καθορίζεται από το πόσα λεφτά βγάζει, από το τι αμάξι οδηγεί κλπ.

Ακόμα πιστεύεις οτι ο Έλληνας δεν οδηγείται διαρκώς σε μεγαλύτερα επίπεδα ανταγωνισμού, τρεξίματος και αλλοτρίωσης γενικά χρόνο με τον χρόνο;

Πιστεύεις οτι έχουμε συλλογική συνείδηση και την διάθεση να θέσουμε εαυτούς κάτω από το κοινό συμφέρον;

Τα παραπάνω εξάγονται από το άρθρο (για το οποίο εξέφρασα τις διαγωνίες μου, στα προηγούμενα συμφωνώ όμως). Θα το εκτιμούσα αν στην απάντησή σου εξηγούσες και γιατί δεν συμβαίνουν όσα ανέφερα.

Ανώνυμος είπε...

Λεφτά έχει κι ο νταβατζής ο έμπορος ναρκωτικών και ο λαδιάρης της Siemens ή Miesens ας την πούμε έτσι. Σεβασμό κερδίζει αυτός που τα έχει βγάλει με καθαρό τρόπο κι έχει αξιοπρέπεια. Το ότι γλύφουν το λεφτά όλοι οι γύφτοι για να αρπάξουν κανένα κοκαλάκι είναι άλλο θέμα. Δε σημαίνει ότι τον σέβονται και τον εκτιμούν. Άντε το πολύ πολύ να του κάθεται καμιά γκόμενα παραπάνω.

Ο Έλληνας μπορεί να οδηγείται εγώ όχι. Επίσης για τον Έλληνα θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ξέρω πολύ κόσμο που προτιμάει να βγάζει λιγότερα χρήματα και να δουλεύει λιγότερο.

Ο Νεοέλληνας ποτέ δεν είχε συλλογική συνείδηση γιατί απλά το κράτος του δεν τον προσέχει και δεν είναι αστικό κράτος. Αν πας μια βόλτα στη Φιλοθέη θα δεις μερικά περίεργα. Τα πεζοδρόμια είναι σκαμμένα και δε διαφέρουν από αυτά της Κυψέλης ή του Παγκρατίου πχ. Υπάρχουν όμως κάποια πολύ μεγάλα οικόπεδα με δέντρα και στο κέντρο τους έχουν μια βίλα. Τι δείχνει αυτό το παράδειγμα? Ότι ο Έλληνας ξέρει τι τον περιμένει αν ξεμυτίσει κι αν έχει τα χρήματα δημιουργεί ιδιωτικό κάστρο ας το πούμε έτσι για να φυλαχτεί και να μην τον αγγίζει η κατάπτωση του περίγυρου. Συνεπώς το φαινόμενο του άρθρου δεν είναι φρέσκο αλλά ίσχυε στην Ελλάδα από καταβολής νεοελληνικού κράτους κι έχει τις ρίζες του στις στρεβλώσεις που προκάλεσε η Τουρκοκρατία. Ο Έλληνας μετατράπηκε σε Ραγιά και παραμένει Ραγιάς. Δεν είναι θέμα γενεών διαπαιδαγώγησης και τα συναφή.

me είπε...

Λοιπον.Κοινωνιολογικα,οταν προσπαθησαν να καθορισουν πως διαμορφωνονται οι κοινωνικες ταξεις στην Ελλαδα,βρεθηκαν σε προβληματισμο.Κ αυτο γιατι το εισοδιμα στην Ελλαδα ειναι κατι πολυ σχετικο κ ρυθμιζεται/προερχεται απο διαφορα σημεια.Ετσι,οι κοινωνικες ταξεις αποφασισαν οι κοινωνιολογοι κ θεωρω σωστα στην Ελλαδα,κοινωνιολογικα αυστηρα κ μονο,οριζονται απο τα χρονια σπουδων.
Δηλ ενας που εχει λεφτα κ εχει βγαλει το δημοτικο στα ματια της επιστημης ειναι κατωτερος κοινωνικα απο αυτον που εχει 15 χρονια σπουδων κ μισθο 700 ευρω.
Αν ημασταν Αγγλια,ο τελειοφοιτος του δημοτικου θα ηταν στη κατωτερη κοινωνικο-οικονομικη βαθμιδα κ ο αλλος στην ανωτερη de facto.κ αυτο δε θ αλλαζε ουτε σε 800 χρονια,που λεει ο λογος.
Αυτο για να μαθετε πως 'ξεχωριζομαστε'.
Στο μονο που θα συμφωνισω μες τον ανωνυμο ειναι οτι ναι ο Ελληνας ακομη κ σημερα παραμενει ραγιας.Δεν εχει προχωρισει βηματακι εμπρος.
Κ οπως πολυ σοφα κ αθωα ειχε γραψει ο ποιητης μην εχοντας γνωση της πραγματικοτητας που ηρθε κ μας περιελουσε απαξαπαντες 'το ατι σου ακομα μας πατα Μπραϊμη'
Δυστυχως....

Ανώνυμος είπε...

Me Θα μου επιτρέψεις να συμφωνήσω μαζί σου στο πρώτο και να πω ότι δε βλέπω να διαφωνείς. Απλά εγώ έδωσα ένα παράδειγμα και είπα ότι τα χρήματα δεν είναι το μοναδικό κριτήριο. Ο παράγων γνώση επίσης παίζει ένα ρόλο αλλά στην Ελλάδα αυτά τα ξεχνάμε. Οπότε μίλησα πολύ ακραία για να γίνει πιο φανερή η διαφορά.

nikiplos είπε...

"ο Ελληνας ακομη κ σημερα παραμενει ραγιας" πιάνομαι από αυτό το σχόλιο...

κατ΄ αρχήν να σχολιάσω ελαφρώς... Ο Έλληνας (ο δικός μας ο σύγχρονος) κατάγεται απο την Τουρκοκρατία... Το γεγονός ότι δεν το διδασκόμαστε ενδελεχώς εδώ, προκαλεί σύγχιση και λογικό είναι...

Ο σύγχρονος Έλληνας δεν είναι τόσο ραγιάς... απείθαρχος και άναρχος είναι... Η τεμπελιά του ίσως τον κάνει να φέρεται σαν ραγιάς...

Το πως χειρίζεται η Ελλάδα τους γραμματιζούμενους φαίνεται απο τον Ελληνικό Κινηματογράφο που τους παρουσιάζει σαν τρελλούς...

Τέλος ας μου επιτρέψετε να έχω ριζική διαφωνία με το πως ορίζεται το επίπεδο πνεύματος... Τα τελευταία χρόνια πολλοί ακαλιέργητοι-αγράμματοι και αστοιχείωτοι βγαίνουν από τα ΕλλΠαν...

Σήμερα στην Ελλάδα είναι όλα ισοπεδωμένα... κανείς ούτε δεν επαίρεται για τίποτε, αλλά υπάρχει μια γενική παραίτηση για όλα...

Βγαίνει ας πούμε η Siemens, λέει ΛΑΔΩΣΑ, και κάνουμε πως δεν ακούμε... σκεφτείτε ότι τα λαδιάρικα χρήματα θα μπορούσαν να έχουν αποδοθεί σαν έκπτωση στο κράτος... 100 εκατ ευρώ είναι αυτά... κάτι κάνεις...