13 Μαΐ 2009

Η Καθημερινοτητα

γινεται ολο κ πιο κουραστικη στο νοσοκομειο.
Αφενος γιατι εχω αρχισει κ κλαταρω διοτι δουλευω ενα χρονο συνεχεια κ ο επικοινωνιακος καθεται.Τωρα ηρθε κ ο καινουργιος κ επισης...καθεται.No wait!Αυτος δε καθεται,αλλα κοβει βολτες στους διαδρομους με ενα ντοσιεδακι στο χερι.Μου ρχεται να του πω να συνεχισει τις βολτες αλλα χωρις το ντοσιεδακι διτι θα καταντησει γραφικος.Ολοι εκει μεσα αμα θενε να πανε ενα χαρτι καπου,το παιρνουν στο χερι κ πανε.Αυτος εκει.Ενα χαρτι?Με το ντοσιεδακι!
Ξημερωσε λοιπον η σημερινη.
Ο επικοινωνιακος κανει τον αρρωστο οποτε ειναι σε ατυπη αδεια.Ο νεος,κ αυτος σε ατυπη ολιγοωρη αδεια,οποτε ειμαι μονο εγω.
Μπαινει μεσα ο υπευθυνος για βαψιματα,ηλεκτρολογικα κλπ του νοσοκομειου ο οποιος υποψην βγαζει τα τρελα money γιατι το παμε σ αυτη τη χωρα γενικα αρπαζουμε,μαζι με τον μπογιατζη.
Ειναι να βαψουνε το χωρο.Φυσικα εμενα κανεις δε μ εχει ενημερωσει κ καλως διοτι οσονουπω θα κοψω ανθους κ λεμονιες.
Ο υπευθυνος με ρωτα που ειναι ο κοσμος.Του λεω σε δουλειες.
Α!Μου λεει,να παρουμε τηλεφωνο στο κινητο τον καινουργιο (ο καινουργιος μοστραρει για διευθυντης)
Κ επειδη τα χω παρει* του λεω 'Ναι!Να τον παρουμε!' (με ενθουσιασμο) ανοιγω το κινητο μου βρισκω το νουμερο κ του λεω 'γραφετε?"
Φυσικα το λαμογιο ο δημ υπαλληλος μπορει να βγαζει οσα βγαζει αλλα φυσικα σου λεει(οπως ολοι εκει μεσα) ακομη κ το τηλ στο κινητο να φυγει απ την τσεπη του επικουρικου γιατι να φυγει απ τη δικια μου που καθαριζω ενα τριχιλιαρακι το μηνα?ε?ε?
Μου λεει 'Δε μπορειτε να τον παρετε εσεις?'
Πριν προλαβω ν απαντησω,ο μπογιατζης που ναι μια βαθμιδα καλυτερος ανθρωπος απ τον υπευθυνο εχει ανοιξει το κινητο του κ μου λεει 'πεστε μου εμενα'.
Εγω απαντω στον υπευθυνο 'Οχι.Αλλα κ αν τον επαιρνα υπηρχε περιπτωση να διακτινιστει εδω?'
Ο υπευθυνος το σκεφτεται,οτι δε λεει να το τραβηξει αλλο κ μου λεει 'δικιο εχετε' κ τελειωνει το θεμα με το τηλεφωνημα.
Φευγουν.
Καποια στιγμη αριβαρει ο καινουργιος.
Του λεω πως ηρθε ο υπευθυνος + μπογιατζης.Φυσικα δεν ανεφερα το οτι θελανε να του τηλεφωνησω.
Παρα ταυτα,ο καινουργιος τσαντιζεται που δεν του τηλεφωνησα στο κινητο κ κανει εναν απιστευτο πανικο πλην εγω παραμενω αταραχη κ σοβαροφανης κ συνεχιζω να διαβαζω τα νεα στο yupi.
Αποδεικνυεται οτι ο καινουργιος ειχε κανονισει να ρθουν στις 11 που θα χε ερθει.Εκεινοι ηρθαν οτι ωρα θελανε κ φυσικα μετα σαν καλοι δημοσιοι υπαλληλοι εξαφανιστηκαν πλην ομως:
a) δεν ειμαι η βοηθος του/η νοσηλευτρια του/η γκομενα του/η γυναικα του/η γραμματεας του η υπηρεσια του κλπ.Αν ημουν μπορει κ να χε μια λογικη η ολη φασαρια.Αλλα δεν ειμαι.
β) δεν ειμαι δημ.υπαλληλος.Αυτοι ειναι.Να τηλεφωνηθουν,να τα βρουν μεταξυ τους,δε μ ενδιαφερει,μα δε δινω δεκαρα σου λεω, εγω δε γουσταρα να του τηλεφωνησω κ δε του τηλεφωνησα δε πα να γαμιεται ο Διας.κ νομιζω οτι το μηνυμα ελειφθει,οβερ!
γ) μεσα μου εχω ηδη φυγει απ αυτο το μπουρδελο κ ελπιζω να βρω καπου να ναι καλυτερα.So αν νομιζεις οτι κερδιζεις κατι περαν του ν αποδεικνυεις οτι εισαι καφρος που ομως προσπαθει να το παιξει intelectual,συνεχισε.Εγω σε βλεπω ετσι ακριβως οπως εισαι.Γυμνος.
Δεν ειναι οτι συγχιστηκα,ενταξει συγιστηκα ελαφρως διοτι αυτη η συμπεριφορα δεν επιτρεπεται No matter what.Αλλα οπως ολοι οι ανυπαρκτοι αντρες (το εννοω αυτο ως κατηγορια αντρων,οχι οτι ολοι ειναι ανυπαρκτοι) χωνει εκει που νομιζει οτι τον παιρνει.
Αν αποστασιοποιηθεις κ το δεις απο ψηλα το ολο σκηνικο εκει μεσα ειναι εως κ αστειο.Πως υπαρχουν ανθρωποι που νομιζουν οτι εχουν εξουσια πανω σου.Πως ενω προσπαθουν να σε πεισουν οτι αναγνωριζουν την αξια σου τις ικαννοτητες σου κλπ κλπ ερχεται η στιγμη που φαινεται η καφριλα σε ολο της το μεγαλειο.
Η μικροτητες των ανθρωπων ειναι εκπληκτικες.
Γιναν κ αλλα σημερα,τετοιου τυπου.Δεν ειχε καθολου δουλεια οποτε υπηρχε αφθονος χρονος να 'ξεδιπλωθουν' μερικοι μερικοι.
Αφθονος χρονος πραγματι.
Μια αλλαγη τελικα,θα μου κανει καλο.
* Οι ειδικευομενοι στο νοσοκομειο ειναι απληρωτοι.Αν ειναι να κοψουν σε καποιους εφημεριες,ετοιμοτητας κλπ παντα την πληρωνουν οι κατωτεροι στην τροφικοι αλυσιδα.Ολοι οι δημ υπαλληλοι εκει μεσα μουρμουρανε οτι 'φυσικα αν ειναι να κοψει λεφτα να τα κοψει απ τους ειδικευομενους,επικουρικους κλπ κ οχι βεβαια απο μας'
Το οτι ολοι αυτοι μπηκαν στο εσυ κατακλεψαν τα παντα κ τωρα παιρνουν κ υψηλους μισθους κ ντεμεκ εφημερευουν απο το σπιτι τους δε το σκεφτεται κανεις τους .
Αλλα Ειπαμε!Δε πα να γαμιεται ο Διας!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σου το έχω ξαναπεί. Δεν ξέρω την κατάσταση αλλά γενικά αν μπλέξεις με το δημόσιο αυτά τα προβλήματα θα έχεις. Οπότε προσπάθησε σιγά σιγά να ανοίξεις ιατρείο. Αν σου το επιτρέπει η ειδικότητα ξεκίνησε και με επισκέψεις κατ οίκον και μετά θα αρχίσει να μαζεύεται κόσμος.

nikiplos είπε...

Αγαπητή, ΕΛ. Για το Δημόσιο, θα σε εκπλήξω, δεν φταίν διόλου όλα αυτά τα δίποδα... Φταίει απλά το "κεφάλι" αν με εννοείς...

Δεν θα κάνω συγκρίσεις με εξωτερικό κλπ. Απλά τις λίγες φορές που πραγματικά έχω εξυπηρετηθεί από το Ελλ. Δημόσιο, είναι επειδή έπεσα σε κάποιον υπεύθυνο, μα κυρίως σοβαρό άνθρωπο και ουχί φυσικά απλό ανταλλάξιμο δίποδο, που χρησιμεύει για να ψηφίζει και μόνο κάθε τρία χρόνια και γλύφει πατόκορφα ως θρασύδειλος όπου νομίζει ότι "δεν τον παίρνει". Δλδ με λίγα λόγια το 90% των ΔΥ. Αν αυτή η χώρα υπάρχει ακόμη (ότι υπάρχει δλδ) επαφίεται απλά στην υπευθυνότητα του 10%.

Τα υπόλοιπα είναι περιττά λόγια... Αν ήθελε η διοίκηση θα ασκούσε έλεγχο... Όμως στην Ελλάδα η όποια διοίκηση είναι έωλη και αναξιοκρατική... Στο είχα πει από την πρώτη μέρα που πήγες εκεί... Θα εκπλαγείς, αν δεις Ιατρό άριστο να φοβάται μια απλή καθαρίστρια... Αρκεί αυτή να είναι της εκάστοτε κυβερνητικής παράταξης...

Είπες: "θα βρω κάπου". Δεν παίζει η άλλη φάση με τον οικογενειακό φίλο?

me είπε...

nikiplos-παιζει αλλα μεχρι να σταθεροποιηθει,θα τραβηξει.αν σταθεροποιηθει τελικα.διοτι εμεις οι καλλιτεχνες ειμαστε...καλλιτεχνικες φυσεις ποτε δε ξερεις.εγω παντως δε το θεωρω κατι δεδομενο μεχρι να γινει.