2 Σεπ 2009

Τι Εχουν Τα Ερμα Κ Ψωφανε

Παω σημερα στη δουλεια.Κλασικα την κοπανισανε ολοι,εμεινα εγω κ ενας μονιμος.
Καποια στιγμη ο μονιμος μουρμουραει 'μηπως να παρω να δω τι εγινε εκεινη η ασθενης?'
Ποια ασθενης ? Ρωταω.
Α,μου λεει,δεν ησουνα,μας ηρθε απο τη ΓΠ
ασθενης 37 χρονων με υψηλο πυρετο 39 που δεν υποχωρει παρα το 3 σχημα αντιβιωσης που της χορηγηθηκε,μετα απο αντιβιογραμα.Της βρηκανε ενα μικροβιο κ κανανε πετ σκαν αλλα δε βρηκαν τιποτα κ ειπαν αν δεν εχει τιποτα το καλλιτεχνικο δε ξερουν τι εχει κ δε μπορουν να κανουν κατι κ θα πεθανει.Εγω μου λεει τη νειδα αλλα δεν εχει τιποτα το καλλιτεχνικο.
Κοιταζω τον συναδερφο κλασσικα απαθεστατα.
Ποιο μικροβιο της βρηκανε?Ρωταω.
Να δεις μου λεει πως το λενε.....(βγαζει το χαρτακι post it -παραπεμπτικο) και διαβαζει Ουλοτσιελα οξιντοκαε.
Σουφρωνω τα καλοσχηματισμενα φρυδακια μου κ λεω
'Μηπως λεει Κλεπσιελα?
Οχι λεει ο συναδερφος,ειναι ενα μικροβιο Ουλοσιιελα δε το ξερω.
Σουφρωνω τα φρυδακια μου κ αλλο κ ζητω να δω το post it και ναι ειναι γραμμενο φαρδια πλατια αν κ ανορθογραφα -αλλα who cares?Μηπως εγω ειμαιι ορθογραφημενη?-Klebsiella oxytoca.
ρωταω τον συναδερφο,αν του πανε απο ποια καλλιεργεια εβγαλαν το αντιβιογραμμα, ουρων η αιματολογικη? (καλα με κοιταγε λες κ ελεγα αλαμπουρνεζικα)
δεν ηξερε,υπεθετε αιματολογικη.
Εξηγω,οτι κ να το προσπαθουσαμε,καλλιτεχνικα δε παιζει αποικισμος οοοοολου του οργανισμου με κλεπσιελα κ μπλα μπλα μπλα. τα εξηγησα ολα χαρτι κ καλαμαρι στον συναδερφο που με κοιταγε λες κ τα λεγα κινεζικα κ μετα μπηκα κ σοτ νετ -γιατι η ιατρικη ειναι πανω απ ολα evidence based για τους χαιτεκ καλλιτεχνες σαν την αφεντια μου-κ να το το αρθο μαρτιος 2009 φαρδυ πλατυ μπροστα στα ματακια μουουουυουυο

κ λεω εγω τωρα
α)Ο ειδικευομενος τι στο καλο κανει?????ειπαμε να παιζει παιχνιδια στον υπολογιστη αλλα νισαφι πια!Το χουν παραχεσει!
β) Την κυρια την ελεξανε η εστω τη ρωτησανε μπας κ ξεχασε κανενα ταμπον ή μπας κ εχει κανα σπιραλ?Απο κει ξεκινας λεω γω τωρα.Απ τα προφανη κ ηλιθια.
Δςε τρεχεις στους καλλιτεχνες να βγαλουν το φιδι απ την τρυπα κ μετα τους κουνιεσε κιολας οτι ταχα μου αυτοι δεν ειναι γιατροι ενω εσυ εισαι
γ)Μηπως αμα αρρωστησω να κατσω καλυτερα σπιτι μου κ να περιμενω το θαυμα?Φρονω οτι ετσι θα χω καλυτερες πιθανοτητες να σωθω.
Εννοειται οτι δε πηραμε τον ειδικευομενο τελικα τηλεφωνο να δουμε τι εγινε η ασθενης
'γιατι δε ξεραμε το τηλ της ΓΠ' (= γιατι αμα παρουμε,ο επικουρικος ξερει τι στο διαλο ειναι αυτη η κλεπσιελα,κ ασε που γινικαμε ηδη ρομπα,βαλε που ο ειδικευομενος θα ρωταει κ ο μονιμος δε ξερει ν απαντησει οποτε κ δε βολευει το πρεστιζ μας)

Το λοιπον,ενα εχω να πω...Μαλλον δυο.
α) Η ασθενης ηταν ατυχη ... γιατι ο καλλιτεχνης που ηξερε την απαντηση του γριφου ελειπε.
Ελπιζω να προσευχηθει να την πιασει η αντιβιωση.
β) Ελπιζω να φωτισει ο Θεος τον ειδικευμοενο να μπει στο medline.

Οκ και ενα τριτο

γ)ειμαι κ γαμω τους καλλιτεχνες,ισως θα πρεπε ν αρχισω να το κανω θεμα,ε?

3 σχόλια:

Dr Low είπε...

Να το κάνεις θέμα και μάλιστα μεγάλο. Πρώτον...είναι δυνατόν να μη διάβασε σωστά το κλεμπσιέλα?

Δεύτερον...το "Ουλοσιιελα" που διάβαζε το βρήκε φυσιολογικό? Δηλαδή το έχει διδαχτεί κάπου σα μικρόβιο? Τρίτον...οι άλλοι στη ΓΠ το σπιράλ και το ταμπόν δεν το σκέφτηκαν άραγε πριν τη στείλουν στους καλλιτέχνες?

Φοβάμαι ότι το σχήμα δε θα την πιάσει. Γιατί είναι για Ουλοσιιελα και όχι για Κλεμπσιέλα. Ώρες ώρες είμαστε απίστευτα κάφροι ως γιατροί. Και για άλλη μια φορά δικαιώνομαι πως οι γιατροί απο τις πρώην ανατολικές είναι πολύ καλύτεροι απο εμάς τους εγχώριους!

(Btw είμαι πολύ περήφανη για σένα...στο είπα?)

eva είπε...

Στο νησί που σπουδάζω πήγε κοπέλα για γυναικολογικό έλεγχο, έσκασε 60 ζεστά ευρουλάκια στον "καλύτερο" γυναικολόγο του νησιού και την περίμενε με το νυστέρι στο χέρι γιατί είχε "δυσμορφία που τις προκαλούσε ουρολιμόξεις"...600 ευρώ παρακαλώ η εγχείρηση!
Τελικά ήταν ο παρθενικός υμένας που δεν της δημιουργούσε κανένα πρόβλημα...

Ευτυχώς που υπάρχουν κ μερικοί που αποδεικνύουν ότι υπάρχει κ λίγη υπευθυνότητα στον χώρο...

Dr Low είπε...

eva
Στα νησιά βασιλεύει ο μονόφθαλμος και τα παίρνει χοντρά βεβαίως βεβαίως! Να πεις στη φίλη σου, και σε όποιον άλλο μένει σε νησί, να ζητάει πάντα μα πάντα και δεύτερη γνώμη αν είναι δυνατόν απο γιατρό που να βρίσκεται στο πιο κοντινό αστικό κέντρο. Λυπάμαι που το λέω αλλά...οι γιατροί έχουμε καταντήσει μεγάλα καθάρματα!