16 Ιαν 2010

Ταινιες

Δε βγαινω εξω.Τουλαχιστον οχι με οσμο που να γνωριζει κοσμο ωστε να γνωρισω κοσμο (pure maths)
το οποιο κ σημαινει οτι παραμενω τοσο μοναχικη οσο (μπορω ν αντεξω?)-μπορω επισης να κλαιγομαι οσο θελω στο blog μου
anyway,
αφου δεν κανω τιποτα,το χω ριξει στις ταινιες.
Μιλαμε για παρα πολλες ταινιες.
πραγματικα δε ξερω τι θα εκανα αν ημουν σ αυτη την ηλικια σ αυτη την κατασταση κ δεν ειχε εφευρεθει ο υπολογιστης.
Η καλυτερη ταινια που ειδα μεχρι στιγμης (την οποια κ εχω δει 3 φορες παρακαλω ) ειναι

The.Time.Travelers.Wife.

την οποια κ συνιστω ανεπιφυλακτα.

Ειναι η σχεση δυο ανθρωπων που βιωνουν συνεχως ο ενας την απωλεια του αλλου σε τακτα χρονικα διαστηματα χωρις να μπορουν να κανουν τιποτα γι αυτο.
Κ η αποδειξη πως ο χρονος στις ουσιαστικες ανθρωπινες σχεσεις μετραται διαφορετικα απο τον χρονο που μετρουν οι δεικτες του Big Ben (ειμαι σε London mode)

εξαιρετη ταινια οπως ειπα,ελπιζω ν ανεβει σε blue ray καποια στιγμη,η πρωταγωνιστρια εχει εξαιρετικα χαρακτηριστικα.Σα να βγηκε απο πινακα της Αναγεννησης.
Μη τη χασετε

7 σχόλια:

nikiplos είπε...

καλησπέρα...
πολύ ενδιαφέρουσα η ταινία αναμφισβήτητα... όσο για το θέμα της τι να πω... ας μην μιλήσω καλύτερα...
φιλιά

nikiplos είπε...

καλησπέρα... δεν έχω που αλλού να το σχολιάσω...

με τρομάζει μόνο και η ιδέα...
Δεν ξέρω αν αληθεύει ή αν είναι άλλη μια τεχνηέντως καλλιεργούμενη κινδυνολογία του Τύπου:

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4555977

me είπε...

nikiplos-δυστυχως δε καταφερα να δω σε τι αναφερεσαι.

nikiplos είπε...

Το άρθρο ήταν: "επιδημία σηψαιμίας στα ελληνικά νοσοκομεία"

me είπε...

Αγαπητε nikiplos δε ξερω πραγματικα τι να σου πω για το αρθρο.κ στα 2 νοσοκομεια που εχω βρεθει τη βασικη καθαριοτητα στο χωρο την κανουν οι επικουρικοι (περιττο να πω οτι οι μονιμοι καλλιτεχνες γιατι σ αυτους παντα αναφερομαι-δε πλενουν καν τα χερια τους!!!)Σαπουνι στο χωρο κ τις 2 φορες πηγα εγω.Τοσο καλα!
Καθαριοτητα απο τα συνεργεια καθαρισμου δεν υπαρχει.Η δικαιολογια για τη βρωμα στους χωρους ειναι οτι δεν υπαρχει προσωπικο η οτι δεν υπαρχουν πλεον βοηθοι θαλαμου κ δεν ειναι δουλεια των νοσηλευτων η των καθαριστων να καθαριζουν.Αλλα επισης κ οι ιδιοι οι μονιμοι υπαλληλοι των νοσοκομειων δεν ζητουν να καθαριζονται οι χωροι τους.Μη τα ριχνουμε ολα στους πιο κατω.Αμα δε ζητησεις πως θα λαβεις???Αλλα βαριουνται να γραψουν ενα χαρτι η δε θελουν να παρουν την ευθυνη.
Το θεμα με την αντιβιωση ειναι μια πικρη αλυτη ιστορια για την Ελλαδα.Κατα τη γνωμη μου θα γινει ολο κ χειροτερο γιατι οι ασθενεις δε δεχοντια οτι μπορεις ν ακολουθησεις το πρωτοκολλο να μην παει καλα η θεραπεια οποτε το πιο ευκολο ειναι να δωσεις αντιβιωση.Νυπτεις τας χειρας σου κ τουλαχιστον δε σε διασυρουν τα καναλια.Εγω ετσι το βλεπω.
Απο υτην αλλη η γνωση της φαρμακολογια κ της ιατρικης γενικοτερα ειναι...μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα στην Ελλαδα.Πολυ λιγοι ενημερωμενοι.κ μολις φυγουν απ τη ζωη οι παλιοι γιατροι...αλοιμονο σ εμας.
Δημοσια υγεια δεν υπαρχει πια.
Ας το καταλαβουμε ολοι μας κ αν μη τι αλλο ας παρει ο καθενας μας τις ευθυνες που του αναλογουν.
Γιατι δε φταινε μονο οι υπαλληλοι των νοσοκομειων κλπ
Φταει ο καθε ενας απο μας.
Αν το καταλαβουμε μπορει να εχουμε μια ελπιδα για ανακαμψη τελικα.

nikiplos είπε...

Αγαπητή Me, πολύ ισόρροπο και καλό το σχόλιό σου... Εννοώ ούτε εξωράϊσες ούτε δαιμονοποίησες κάποια γενικώς κακώς κείμενα (πχ τους "από κάτω").

Τα υπόλοιπα με γέμισαν κάποια θλίψη. Θλίψη γιατί και εγώ εκεί θα γυρίσω, και όπως και να χει κάνεις συγκρίσεις... Στα εδώ νοσοκομεία καθαρίζουν τακτικά... (Βέβαια έχουν δει κι εμένα τα ματάκια μου γιατί εργάζομαι σε χώρους νοσοκομείου), αλλά όπως και να χει εκεί που δέχονται ασθενείς, είναι πεντακάθαρα...

me είπε...

nikiplos-οπως λεω κ στους φιλους μου που ζουν εξω,εγω δε θα γυριζα.Διοτι γυριζεις που?Για μενα η Ελλαδα ειναι αυτη τη στιγμη η χωρα απο το παραμυθι χωρις ονομα κ τιποτα αλλο.
Κατα τη γνωμη μου εμεις οι Ελληνες εχουμε δυο εμμονες
α.ταξιδευουμε μονο εντος Ελλαδος
β.θελουμε ο κοσμος να χαλασει να ζησουμε τα παραγωγικα μας χρονια στην Ελλαδα.Κ ας πληρωνομαστε 3 κ 60 κ ας μας ζουν οι γονεις μας κ ας κ ας..