30 Μαρ 2010

Λαρνακα η αλλιως 'Εγκαταλειποντας'['

Το 'εγκαταλειποντας ' το σκεφτηκα απο μια αναρτηση του dreamon.
αν προσεξετε,στη φωτογραφια εχει πρασινο (γρασιδι) εχει καθαρο φωτεινο ουρανο αλλα το κτισμα στο βαθος ειναι κατεστραμενο, μια εικονα που θα μπορουσε να ειναι η εικονα της Ελλαδας σημερα.
Κ μηπως ταχα γι αυτο δε πενευμοναστε τοσα χρονια? 'Εγω ρε δε φευγω απ τη χωρα!Που θα βρεις αλλου τετοιον ηλιο κ τετοια φυση κ θαλασσα?'' ( κ τετοιο παϊδακι.Κ τοση κλεψια κ διαφθορα κ εγκληματικοτητα κ παντελη ελλειψη του νομου κ εναν λαο που αρνειται να συνεργαστει να ανασκουμπωθει κ να δουλεψει?)
Η οφθαλμιατρος μου προχτες,μου ειπε οτι οι ψυχολογοι εχουν καταληξει οτι υπαρχει κ μια νεα κατηγορια ταξιδιωτων οι οποιοι δε πανε διακοπες αναψυχης η για να δουνε την Αφροδιτη της Μηλου στο Λουβρο.
Ειναι ανθρωποι,που η πραγματικοτητα της χωρας τους κ των συνθηκων κατω απο τις οποιες ζουν ειναι τοσο εξουθενωτικες που ταξιδευουν για να ξεφυγουν απο αυτη τη πραγματικοτητα που ζουν καθημερινα γιατι αλλιως πεφτουν σε καταθλιψη.
Λοιπον κατατασσω τον εαυτο μου σε αυτους.Κ αν κ δε παει πολυς καιρος που γυρισα απο το αγαπημενο Λονδινακι,εντουτοις εδραξα την ευκαιρια κ πηγα για μια μερα Λαρνακα.
Το αεροπορικο ηταν ολιγο τσιμπιμενο αλλα η εξυπηρετηση ηταν εξαιρετικη κ δε μπορω παρα να σημειωσω οτι τα ιδια χρηματα δινω για να παω στο Κατσαπαγκιο κ εδω πηγα εξωτερικο.
Απο το αεροδρομιο-ειδικα χωρις βαλιτσες κ τα τετοια η επικοινωνια με Λαρνακα ειναι γρηγορη κ αμεση (μολις 7χμ κ 15 ευρω αποσταση-αν δε μπορεις να οδηγησεις απο δεξια)
Δε προλαβα να παω μακρυτερα απο το κεντρο αλλα η Λαρνακα εινια μια μεγαλη πολη που δε της λειπει τιποτα.
Εντυπωσιαστηκα απο το γεγονος οτι
α-ξεκινουν δουλεια 9 το πρωι
β-δεν υπαρχει καθε στενο κ τραπεζα καθε οικοδ τετραγωνο κ atm,so καλυτερα να πατε με καποια χρηματα.
γ-ΟΛΟΙ κ οταν λεω ΟΛΟΙ εννοω ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ δουλευουνε κ αυτο φαινεται γιατι σ ολη την παραλια τα καφε ηταν αδεια (ημασταν εμεις κ καποιες μαμαδες με τα παιδια τους)
Κ δε νομιζω οτι φυγανε για Πασχα,διοτι που να πανε?Αυτοι επιστρεφουν δε φευγουν
δ-στους δρομους τα σπιτια δεν εχουν αριθμηση.Αλλα δεν εχουν ομως.
ε-ει9ναι ακριβως οπως στις Ελληνικες ταινιες.Αφου λες καμια ωρα θα στρειψει το ανοιχτο αμαξι με την ξανθια πρωταγωνιστρια.Κ οχι μονο θα στρειψει,αλλα θα σε πατησει κιολας διοτι δε γραφει κατω στο δρομο 'κοιταξτε δεξια' 'κοιταξτε αριστερα' οπως στην Αγγλια.

Αν ηταν ν αγορασω κατι απο εκει αυτο θα ηταν.....
παπουτσια.εχει παρα πολυ ωραια παπουτσια (την αλλη φορα)
εχει κ topshop αλλα ενεκα της προσφατης επισκεψης μου στη γηραια αλβιονα δε μπηκα στον πειρασμο.
Απο τα dutyfree του αεροδρομιου θα αγοραζα....
α.χαλουμι
β.προϊοντα MAC-ειναι πιο φτηνα απο εδω
γ.Ουισκι (ο Αγγλος που απασχολειται στο συγκεκριμενο department ειναι κατι παραπανω απο ενημερωμενος κ καποια απο τα ουισκι που εχει εκει δε τα χει στο Χιθροου-τουλαχιστον δε τα ειχε την προηγουμενη εβδομαδα)
Περασα πολυ καλα.Θα βαλω κ φωτο καποια στιγμη αν ειναι καλες διοτι ξεχασα τη φωτογραφικη μου κ τις τραβηξα με το κινητο.
Θα μπορουσα να ζησω εκει.
Οι συναδερφοι καλλιτεχνες περαν οτι εχουν τις τιμες τους στο Θεο (αυτο βεβαια υποδηλει υψηλο βιοτικο επιπεδο) εχουν κατι ιατρεια...του προηγουμενου αιωνα.Τουλαχιστον στο κεντρο.
Αφου σε ενα πολυ κεντρικο που ειδαμε,ειχε τον καλογερο που κρεμουν τα πανοφορια στο μπαλκονι.Κ οπως παρατηρησε κ ο bro παλι καλα που δε τα χε κρεμασμενα με μανταλακια στα σχοινια.
Το αλλο το καλο ηταν οτι τα ιατρεια τους ειχαν ονοματα.
Πως ονομαζουν οι Αγγλοι τα σπιτια τους?
πχ 'welcome to whitehouse' (λεμε τωρα)
ε,ο αλλος ονομαζε το ιατρειο του
π.χ.'ορθοπεδικο ιατρειο Γρηγορη Γρηγοριου 'ο Αγιος Παντελεημονας'
Μου εκανε ΤΡΕΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ λεμεεεεεεεεεε

Ηταν πολυ καλα.Περασα πολυ καλα κ βεβαιως θα ξαναπω.
Π.χ. την επομενη φορα που θα σκεφτειτε μια ημερησια στο Ναυπλιο,δειτε το με αλλο ματι κ πεταχτειτε μεχρι Λαρνακα.
Αξιζει τον κοπο κ την αισθηση..
του ειμαι σε μια ευνομη καλοζωησμενη χωρα χωρις εγkληματικοτητα κ με δουλεια.Γιατι εχουμε ξεχασει πια πως ειναι αυτο.
Plus νομιζω οτι θυμιζει ελαφρως δεκαετια του εξηντα.
Δηλωνω ενθουσιασμενη.

6 σχόλια:

Marios είπε...

Άσε Ναύπλιο και Μονεμβασιά δε λέει γιατί μετά το παιδί κλαίει.
Είναι κάτι κωλόπαιδα οι Κύπριοι παναγιά μου. Και οι Κύπριες μεγάλες .......... (βάλε ότι λέξη θες)

DRN 06 είπε...

Πολύ εύστοχος ο συσχετισμός σου όσον αφορά τη φωτογραφία...

Για τους κύπριους κι εγώ έχω ακούσει τα χειρότερα αλλά δεν έτυχε να έχω κοινωνική επαφή με κανέναν ώστε να το επαληθεύσω.

Les and The City είπε...

Επειδή έτυχε να πάω τα χριστούγεννα στην Κύπρο και μάλιστα στη Λάρνακα, αν εξαιρέσουμε το ότι οδηγούν απο δεξιά, και το ότι εχει πολύ υγρασία, κατά τα άλλα μια χαρά μου φάνηκε η Κύπρος και μια χαρά θα μπορούσα να ζήσω εκεί, τώρα για τους κύπριους δε έχω άποψη, πιστεύω ότι τα λένε αυτοί που νομίζουν ότι είμαστε η
φιλιά και καλα ταξίδια!

Les and The City είπε...

άρια φυλή ήθελα να πω!

Εξύμνoς είπε...

Ενθουσιασμενη γυριστρουλα επεστρεψε απο Λαρνακα!! Χαιρομαι!! Φαινεται οτι περασες που καλα!! Περιμενω φωτο!!

me είπε...

Γενικα κυκλοφορουν διαφορες φημες στην Ελλαδα για τους Κυπριους-ες τις οποιες εγω προσωπικα δεν υιοθετω.
Τεινω κιολας να πιστεψω οτι ειναι αποτελεσμα του 'ο,τι δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια'.
Εγω ειδα μια οργανωμενη ευημερουσα κοινωνια κομματι της οποιας θα ηθελα πολυ να ειμαι.especially τωρα που το να λες οτι εισαι Ελληνας εξω,ειναι μαλλον ντροπη παρα περιφανια (κ μην ξανακουσω το 'αλλοι τα φαγανε εμεις ειμαστε απλα η πλεμπα-σ.σ.απλα τους βλεπαμε να τα τρωνε κ δεν αγγιξαμε τιποτα-κ αμαρτια ουκ εχομεν',γιατι δεν ισχυει.
Αν ταξιδεψετε προς Κυπρο διαλεξτε παραθυρο κ οταν φτασει πανω απο τη λαρνακα κ παρει τη στροφη,κοιταξτε εξω κ θα καταλαβετε τι εννοω.