27 Ιουν 2010

I d Rather Be At Home With Greg

Τελευταια,το εχω ριξει εξω.Λαθος εποχη θα μου πεις.Τα μαγαζια της παραλιακης ειναι αδεια.Μονο ετσι μπορω να τα χαρακτηρισω.Ο κοσμος μαζευεται σ ενα σημειο οπου ειναι ολοι στριμογμενοι κ το υπολοιπο παραμενει εντελως αδειο.Σα να φοβουνται ν απλωθουν.Κ ο περισσοτερος κοσμος ειναι σε ηλικιες πολυ μικρες.Απο 18 μεχρι 25.Η πλειοψηφια.
Δε μπορωνα πω οτι περναω ασχημα.Βγαινω με μια παρεα γκομενακια τιγκα στο σελφ ταν κ στο καφτο σορτς.Αν ημουν 18 θα χα παθει νευρικο.Τωρα σ αυτη την ηλικια δεν εχω προβλημα.Το γυμνο λειτουργει σα κραχτης.In fact εχει γελιο.Διοτι πλησιαζει ο επιδοξος εραστης,παιζει μαζι του το καυτο σορτς σα τη γατα που δεν αποφασιζει τι θα κανει με το ποντικι κ στο τελος,του δινει μια κ τακ,παει κ σκαει το παιδακι στο τοιχο μη ξεροντας απο που του ρθε κ τι εκανε λαθος,αφου το χε στο τσεπακι να πηδηξει αποψε!
Τιποτα.παρ εκτος δε ζυγισε σωστα την ηλικα του καυτου σορτς.Λιγο να χε εστιασει στο βλεμμα -κ οχι στα πιο κατω-θα χε δει οτι παιζει εκτος εδρας κ αδυνατο να σκοραρει.
Απ την αλλη βαριεμαι.κ οταν λεμε βαριεμαι εννοουμε βαριεμαι του θανατα.Μεχρι νυστας!Θα θελα να κατσω σπιτι να δω τιβι στην αγκαλια καποιου κ ας μην ειχαμε να παμε για ποτο-που λεει ο λογος-θα θελα να μου στο χαλαρο μπαρ της γειτονιας μου χωρις μεικ απ.Θα θελα να μουν σε μια ταβερνα με πολυ συγκεκριμενους ανθρωπους.
Θα θελα εν ολιγοις τα γνωστα.Σταθερη σχεση στην οποια να μη πρεπει να μαι 24-7 στην τριχα κ στην οποια να περναω τοσο καλα ωστε να μη χρειαζομαι κανενος ειδους δεκανικια.
Κ τελευταια η απελπισια εχει αρχισει κ μαζευεται.Τοσο που οταν ξεκινησα να βγαινω με τον Κ.η πρωτη σκεψη που εκανα ηταν 'Χριστε μου,κανε να χουμε καποιου βαθμου επικοινωνια κ να τσουλησει το πραγμα γιατι δεν αντεχω αλλο τια ματαιες εξοδους τις ματαιες συζητησεις τις ματαιες προσπαθειες'......
Αμ δε....κ δε ξερω τι δε παει σωστα,τι εχω κανει λαθος στο παρελθον-αν εχω κανει-τι εξακολουθω να κανω λαθος,τι στο καλο γινεται.
Νομιζω οτι φαινεται πολυ καθαρα στο βαθος οτι θα μεινω μονη μου κ θα με φανε τα τσοπανοσκυλα που ελεγε κ στη Μπριτζετ Τζοουνς..

1 σχόλιο:

George είπε...

Ο καθένας το κατανοεί όπως νομίζει.

http://fimotro.blogspot.com/2010/06/ko.html