29 Μαρ 2011

Ταξιδευοντας Στο Ιντερνετ.

Το ταξιδι που καναμε με τη μικρη αγαπουλα στη Ρωμη,το οργανωσα ολο εγω κ με εξαιρετικα αποτελεσματα.
Αν κ ο Π. ειχε ξαναπαει (πριν 1 χρονο λεμε,τοσο προσφατα) ηταν σα να πηγαινε πρωτη φορα.Αλλα κυριολεκτικα.Περιμενα να μπορουσε τουλαχιστον να εντοπισει που ηταν ο σταθμος του τραινου στο αεροδρομιο αλλα εκεινος με το που κατεβηκαμε επαθε ενα κατι σα βερτικο, οπερ κ δεν ηξερε καν αν ειχε ξαναρθει στο ιδιο αεροδρομιο.
Κ επειδη ξερω πολυ καλα με τι μικρη αγαπουλα εχω σχεση (οπερ ζει σ ενα δικο του εντελως κοσμο με γρασιδι, ηλιο κ πεταλουδιτσες) ,ειχα φροντισει και γι αυτο.Οπως ειχα φροντισει ΚΑΙ για την μεταβαση μας στο αεροδρομιο οταν θα φευγαμε μιας κ η πτηση της easyjet ειναι αγρια χαραματα.Κ με αφορμη αυτο καναμε για μια αξεχαστη νυχτερινη βολτα στη Ρωμη με το πουλμανακι.Μπορει να ταν κ το highligh αυτου του ταξιδιου.
Εν ολιγοις περασαμε ομορφα,εν μερει γιατι εγω ειχα φροντισει μεχρι κ για τ αστρα να ναι στη σψστη θεση.Η μικρη αγαπουλα ειναι ενας πολυ καλοβολος ανθρωπος-παρα την αγνοια και την παντελη ελειψη αισθησης της πραγματικοτητας που τον χαρακτηριζει-γελαει με ολα,σου τα συγχωρει ολα κ ειναι ο πιο υπομονετικος ανθρωπος που εχω γνωρισει ως τωρα μετα τη mother αλλα αν το ειχα αφησει σ εκεινον....ακομη θα το εψαχνε!
Μετα λοιπον τις επιτυχημενες μας διακοπες στη Ρωμη,το debate γινεται για το που θα παμε μετα.
Εννοειται πως δε φτασαμε στο debate χωρις προεργασια.Το φερα απο δω,το φερα απο κει.Τιποτα η μικρη αγαπουλα,να σφυριζει κλεφτικα.(υποπτευομαι οτι η μικρη αγαπουλα ειναι επισης μια μικρη 'οvραια' αλλα δεν εχω επαρκη στοιχεια ακομη).Εβαλα λοιπον τα μεγαλα μεσα.
Ανακοινωσα οτι θα παω τριημερο με τις φιλες μου.
Σοκ κ δεος...
Μου προτεινε λοιπον εταιροχρονισμενα να παμε καπου μαζι.
Απαντησα οτι δε γινεται διοτι ειχα ηδη κανονισει κ εισητηρια κ τραινα κ βαπορια κ τα παντα κ δε μπορω να λεω κ να ξελεω.κ ξερεις υποσχεθηκα κ στα κοριτσια.
Κ μετα σιωπησα αρκουντως ωστε να δωσω χρονο στη μικρη αγαπουλα να επεξεργαστει ολα τα παραπανω.
Κ μετα,ειπα την τελικη ατακα 'Αλλωστε η Ε. μου ειπε οτι μιας κ δε βλεπει να πηγαινουμε καμια εκδρομη οι δυο μας (σ.σ. εγω κ η μικρη αγαπουλα) να μη χανω τις ευκαιριες που μου δινονται να παω οπουδηποτε με αλλους.'
Η μικρη αγαπουλα,επαθε ντελιριουμ τρεμενς.κ αρχησε να σκεφτεται σοβαρα οτι δε μπορει η Ε. να κανει τετοιες θανατηφορες παρατηρησεις για το ατομο του (προφανως γιατι οποιος εχει τη μυγα..)
Το λοιπον η συζητηση τωρα γινεται για το που θα παμε στο σχετικα αμεσο μελλον.
Ολλανδια.(θελει να κανει ποδηλατο αναμεσα στα φιορδ!)
Του εξηγω οτι μιας κ δε θα κανουμε ελευθερο σεξ κ πλεον ολα τ απογορευμενα ειναι...κ εκει απαγορευμενα το να δωσουμε ενα σκασμο λεφτα μονο για να ποδηλατοδρομησουμε ειναι υπερβολη.
Να παμε Μιλανο.Μου λεει οτι οι εκπτωσεις ειναι ακομη μακρια κ μεχρι να ρθoυν ισως κ να χουμε χωρησει (he has a point..)
Να παμε Γιαννενα...ειναι μια ασφαλης επιλογη.Εξηγησα βεβαια οτι εννοω να παμε Γιαννενα καθημερινη διοτι δε πας καθε μερα κ θελω να ναι τα μαγαζια ανοιχτα (κακα τα ψεμματα,ειναι μια τεχνοτροποια που πεθαινει αυτη της τοπικης αργυροχρυσοχοϊας,κ εχασα ενα ωραιοτατο κολιεδακι τελευταια...το θυμαμαι κ χρειαζομαι υπογλωσιο κ μονο στη σκεψη)
Μαλλον εκει θα καταληξουμε κ επειδη το καλυτερο για μενα θα ειναι να το οργανωσω κ αυτο εγω,αρχισα να το ψαχνω,αλλα αμα μπεις στο τριπακι τα κοιταζεις ολα.
Ψαχνοντας λοιπον για 'εκπτωσεις Ιταλια' επεσα πανω σ αυτο το πολυ ωραιο blog.Ειναι κατι σαν το red nights που εχω διπλα στ αγαπημενα αλλα στην Ιταλικη του εκδοση.
Μιλανο ενδεχεται να μη παμε,αλλα κ μονο που βρηκα το μπλογκ (εχει κ συνταγες!) αξιζε την ιντερνετικη περιηγηση..

P.S. Εννοειται δεν ειχα κανονισει τριημερο..

Εννοειται επισης οτι το θεμα τον εκπτωσεων δεν ετεθει για μενα.Η μικρη αγαπουλα ειναι τρελο metrosexual κ ο μονος αντρας με τον οποιο εαν παω για ψωνια για μενα, θα ψωνισουμε για εκεινον!
Κ πριν βιαστειτε να σχολιασετε θα σας πω απλως οτι καμια φορα ειναι αρκετα χαλαρωτικο να χεις μια σχεση...σα να σαι με τη Μενεγακη ρε παιδι μου.Να περπαταει διπλα σου μια ψηλη ξανθια χαρουμενη υπαρξη..
Αλλα ναι..θα ταν ωραια μετα απο.. κ ενα κομματι πιτσα να μπορουσαμε να καναμε κ μια φοβερη συζητηση ομως στους καιρους που ζουμε,ας μην ειμαστε κ πλεονεκτες!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολύ γκρινιάζεις, ΠΟΛΥΥΥΥ!!! Οργάνωσες ένα ταξίδι στο εξωτερικό και νομίζεις ότι ανακάλυψες τον Άρη!!! Χαλάρωσε ρε Καραμήτρο!!! Θα μπορούσε ο Π να πάει σε ένα τουριστικό γραφείο και να δια αυτού να σου οργανώσει ένα ταξιδάκι, στο οποίο μεχρι και όλος ο γαλαξίας να ναι στη σωστη θεση του. και να σε βουλώσει.Χαλάρωσε. Μπορεί να πάρει και ένα gps, ώστε να μη χάνεται και πάλυ να σε βουλώσει. Ξανά χαλάρωσε. Γιατί τα εκούσια θέματα τα κάνεις το μεασανατολικό ζήτημα;;;; τα κάνεις και αιτία ανάρτησης κειμένου. Μα πόσο freak control είστε όλες;;


Καλά για τα γυμνάσια που του κάνεις, τα δηλήμματα, τις απειλές, και τις κουτοπονηριές, απξιώ να σου σχολιάσω το παραμικρό. καλό θα ήταν να συμμορφωθείς.

Φιλιά!
Π.Β.

Σχολίασα εν ονόματι όλων των ανδρών.

me είπε...

Αγαπητε Π.Β. στο μπλογκ γραφω ΟΟΟΟΤΙ ΘΕΛΩ
Εννοειται οτι δεν τον εκβιαζω απλα τον εχω καταλαβει κ αμα δε πατησω καποια κουμπια (ναι οπως κανουμε ολες μας0 δε θα γινει τιποτα.
Δεν ειμαστε κοντρολ φρικ απλα εσεις ειστε νοθροι.Οχι ολοι αλλα παρα πολλοι απο εσας.
Κ οποιος εχει τη μαγκια ναι ρε συ να το κανονισει εκεινος κ να με βαλει στη θεση μου.Ειδες να εχω εγω καμια αντιρηση?ε?ε?

Ανώνυμος είπε...

Έωλα τα επιχειρήματά σου. ΟΛΑ. Μου αρκεί που σε τάραξα. Φιλια.

Π.Β.

nikiplos είπε...

χαλαρώστε... οι άνδρες δεν έχουμε προσανατολισμό. Είναι παλαιό αυτό... Επίσης ούτε ζητούμε οδηγίες άμα χαθούμε... ψάχνουμε σαν χαζοί... επίσης παλαιό...
Αυτά είναι αφημμένα στις γυναίκες οι οποίες αν δεν είναι ...ζντουπ και τα θέλουν όλα στο πιάτο είδες τι καταφέρνουν?

(Αγαπητή Me, my honest respect!)