10 Απρ 2011

Αγορες Της Τελευταιας Στιγμης που Θα Ξαναεκανα

..κ αλλα ασχετα.

Σημερα μου ειναι αδυνατον να ξυπνησω.Αλλα αδυνατον.Μου ειναι αδυνατον ν αποφασισω αν θελω να μεινω με τον Π. η οχι,αν θελω καποιον αλλο η οχι,αν δε θελω τιποτα η οχι.
Μου ειναι αδυνατον να κανω διαιτα, το μυαλο μου αρνειται να συνεργαστει κ μου στελνει διαρκως μηνυματα οτι πειναω.Θελω να γραψω
α.για τον τυπακο που σπουδαζει ιατρικη νομιζει οτι ειναι μοντελο και μου χρωσταει 40 ευρω εδω κ ενα μηνα vise της καθαριστριας απο την Αλβανια που με το που μπηκε στο ιατρειο με ρωτησε ποσα θελω,τονιζει το επιθετο της διαφορετικα για να μην ακουγεται Αλβανικο και εναι και Κυρια και εξαιρετικη.
β.Για το ζευγαρi απ τη Θεσ/νικη.Εκεινος τεραστιος εξαιρετικος ανθρωπος (αλλα εξαιρετικος ομως) κ βιομηχανος.Εκεινη μια συνηθισμενη γυναικα-αραχνη-Θεσσαλονικια.Εφυγα απο κει νιωθοντας το λιγοτερο μαλακας.Για τις σπουδες,για τις προσπαθειες,για ολα.Κ κυριως (κ ισως ντροπη μου αλλα σε τελικη κ γω ανθρωπος ειμαι) που εμαι με τον Π. ο οποιος δε μπορει -κ προτιμα κ να μην προσφετεται- να πληρωσει ουτε τον καφε μου.
γ.Για τη σχεση μου με την Ε. που σιγα σiγα αναθεωρω κ καταληγω πως ισως,οπως κ να νιωθεις για καποιον ανθρωπο η φιλια τελειωνει οπως ακριβως κ ολα γιατι καποια στιγμη τα συμφεροντα γινοται κατι παραπανω απο απολυτως σημαντικα σε μια σχεση.
δ.Για τη σχεση μου με την Σ. η οποια ανοικει στην κατηγορια των ανθρωπων που σε βοηθανε σε κατι κ περιμενουν να τους το ξεπληρωνεις μια ζωη ολοκληρη.Ομολογω με ξενισε αυτο,Προφανως γιατι αυτοι απο τα Κατσαπαγκια σου δινουν κ το βρακι τους χωρις την παραμικρη ανταποδωση κατι που κατω απ τ αυλακι μαλλον δεν ειναι η συνηθης πρακτικη.
ε.Για τα japanese blogs που διαβαζω τελευταια κ ανακαλυπτω εναν αλλο κοσμο που μονο χαρη στο ιντερνετ μπορω να 'δω'.
Αλλα ειναι πολλα...κ εγω νιωθω πολυ απογοητευμενη με ολους κ ολα κ κυριως μ εμενα που αντι να παω μπροστα νιωθω να χωνομαι με την παραμικρη κινηση ολο κ πιο βαθεια στη λασπη οποτε καλυτερα να κατσω ακινητη για...οσο...κ νιωθω κ χοντρη....
κ δε θελω να σκεφτομαι..
αρα θα γραψω για καλλυντικα....

Μιας κ δε χωραω πλεον ουτε στα δικα μου συνηθη ρουχαλακια οι αγορες μου ειναι πολυ περιορισμενες.
Τελευταια επισκεφτηκα το στοκ beauty shop shephora μαρινοπουλος στη Μητροπολεως 80 και αιολου.
Κατω εχει σταρμπακς αλλα πανω πανω εχει στοκατζιδικο καλλυντικων.Ειμαι σκεπτικη στην αγορα μεικ απ κρεμων κλπ αλλα δε νομιζω οτι οι σκιες παλιωνουν κ χαλανε.
Αγορασα λοιπον μια ωραιοτατη σκια shephora colourful mono suede no15.Ειναι neutral matte light brown

Ειναι πολυ ωραια σκια για βαση,μπορει να φορεθει σκετη και εινια πολυ κολακευτικη για ανοιχτοχρωμα ματια.Πραγματικα πολυ καλη με μονο 5 ευρω.

Στη συνεχεια απο τα H&M της Ερμου,πηρα ενα πολυ ομορφο τσαντακι για να βαζω τα καλλυντικα μου οταν μεταφερομαι στο σπιτι του Π. με μονο 2,95 ευρω.Τα μεγαλυτερα νεσεσερ ειναι περιπου στην τιμη των 3-4 ευρω δε θυμαμαι ακριβως αλλα οπωσδηποτε πολυ φτηνοτερα ακομη κ απο τα νεσεσερ του στοκ που ητα ολα στα 10 ευρο at least,ofcourse made in China αλλα και Gucci να ταν το νεσεσερ made in China θα ηταν.Αυτοι οι Κινεζοι ηρθαν απογυμωσαν την Ευρωπη οχι μονο απο την ποιοτητα αλλα και απο την αισθητικη.Τελος παντων.
Η καλυτερη μου αγορα απο τα H&M,ηταν μια σειρα απο σκουλαρικια περλες καρφακια δε ξερω κ γω σε ποσα διαφορετικα χρωματα.Μικρο μεγεθος πολυ κολακευτικα,πολυ σταθερα στο αυτι,οτι πρεπει για το ιατρειο κ για καθημερινη χρηση.2,95 επισης.
Κατι αλλο δεν εχω να γραψω.
Με πειραζουν ολα κ μ ενοχλουν ολα.
Αυτα.

P.S.Σ ενα απο τα japanese blogs που διαβαζω βρηκα αυτο και ακομη κ αν δε σας ενδιαφερουν τα καλλυντικα κ η ιδεα του να βυθισετε εναν βαμβακοφορο στυλεο (ναι ετσι λεγεται το ξυλακι για τ αυτια) στο eye makeup remover και να αφαιρεσετε ετσι τη μασκαρα δε σαν φανηκε εννδιαφερουσα πηγαινετε κατω κατω στην τελευταια εικονα του ποστ....ειναι οδηγιες για το πως να φτιαξεις τη δικη σου υφασματινη μασκα (*** Αυτο που καταλαβα,ειναι πως μεχρι τωρα οι Ιαπωνες πιστευαν πως οι μασκες μπορουν να τους προστατεψουν απο τη γριπη κ τις αλλεργιες.Τωρα πιστεουν πως μπορει να τους προστατεψει και απο τη ραδιενεργεια...μακαρι να ειχαν οι μασκες αυτες μαγικες ικανοτητες)
Επισης,βρηκα και αυτο .Πολυ ομορφες φωτογραφιες απο την εποχη sakura blooming.Ανοιξη στην Ιαπωνια.Πολυ ομορφα...

1 σχόλιο:

nikiplos είπε...

καλησπέρα...

Ως εξωτερικός παρατηρητής, βλέπω με ευχαρίστηση πως τη ζωή σου με το πείσμα και την αγωνιστικότητα που σε διακρίνει την έχεις πάει μπροστά... Και χαίρομαι για αυτό... γιατί πρέπει να βλέπουμε τους ανθρώπους που δεν είναι αράχνες ή κατσαρίδες να αποδίδουν με τα δικά τους βήματα...
Τα συμφέροντα και η κουτοπονηριά δεν τελείωσε ποτέ, και ναι ως Καταυλακιώτης στο λέω, κάτω από τ' αυλάκι είναι πιο έντονα, αν και δεν είμαι τόοοσο βέβαιος για τους άνωθεν.
Για τις σχέσεις δεν έχω να προσθέσω σχεδόν τίποτε. Ο Λακάν είπε κάποτε πως είμαστε με έναν φανταστικό άλλον, ο οποίος είναι μόνο στη φαντασία μας και ο εγωϊσμός μας καλύπτει όσα αποκλίνουν...

φιλιά!!!