21 Οκτ 2012

Το καλυτερο scrub

Σε αναζητηση scrub κ καθως το στοκ μου σε made in uk προϊοντα ομορφιας μειωνεται επικινδυνα,πηγα στα Bodyshop στην Ερμου για ν αγορασω ενα σκραμπ σωματος κ μερικα αλλα πραγματακια.
Η εικονα ηταν απογοητευτικη.Μου εδωσε την εντυπωση οτι το καταστημα ειχε μεσα μονο οσα αγοραζει ο κοσμος σταθερα.
Δηλ εχω δει κ αλλα καταστηματα στο εξωτερικο με τοσα λιγα προϊοντα μεσα αλλα μιλαμε για πραγματικα ακριβα προϊοντα η καταστηματα που δεν ειναι πολυ κεντρικα οχι downtown!
Τελος πα γυρισα σπιτι
κ εφτιαξα το scrub μονη μου.

Σε ενα αδειο κουτι απο νιβεα εβαλα μια ποσοτητα ζαχαρη κ μετα λαδι κισσου οσο παρει
Εδω κανω μια ζαβολια.
Συνηθως αγοραζω ενα μπουκαλι λαδι τριανταφυλλο (μου αρεσει η granny μυρωδια του) κ ενα λαδι κισσου (για κυτταριτιδα) .
Οταν τελειωσει το λαδι τριανταφυλλο ριχνω μεσα το λαδι κισσου οποτε...μυριζει τριανταφυλλο! ;)

Το λοιπον τα βαζω αυτα κ ανακατευω κ μετα προσθετω αποξηραμενο χαμομηλι to οποιο εχω χτυπησει στο γουδι να γινει λεπτοτερης υφης (η μπλεντερ αναλογως τι εχετε αλλα το καλυτερο ειναι το γουδι)

Και voila το σκραμπ!

Το μονο που προσεχουμε ειναι οτι

ειναι λαδι για κυτταριτιδα εχω το χρησημοποιω σε ολο το σωμα αλλα μπορειτε κ μονο εκει που υπαρχει προβλημα.
Μετα λουζομαι.
Ξεβγαζω το λαδι
Κανω ντουζ κανονικα.

Εξαιρετικο!
Μονο αυτο εχω να πω!
Με το ελαιολαδο γινεται πιο απαλο σκραμπ κ σε καμια περιπτωση δεν ειναι για το προσωπο.

Για το προσωπο αναμειξτε το χαμομηλι με aqueous cream ή καποια αλλη κρεμα της αρεσκειας σας ή με το καθαριστικο προσωπου σας.

Γλυτωνεις ετσι κ 15 ευρα...Ασε που κ να θελες να τα δωσεις καλυτερα πηγαινε σε κανενα αλλο Body Shop της Αθηνας μηπως εχεις καλυτερη τυχη.

Αυτα για σημερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: