2 Σεπ 2013

Εφημερια: Φαγητο σε ταπερακι

Πριν ξεκινησω να λεω τα δικα μου, θελω να διευκρινισω οτι αυτο το ποστ δεν αφορα

α) επιμελητες οι οποιοι κανουν εικονικες εφημεριες= δε πατανε κ αφηνουν τους ειδικευομενους μονους τους
β) επιμελητες που τα παιρνουν ( ναι ναι κ τα παιρνουν, οχι γιατι τα ζητανε αλλα  γιατι ευλαβικα ΕΣΕΙΣ τους τα ΔΙΝΕΤΕ)
γ) ειδικευομενους καθαροκοιλιες
δ) ειδικευομενους 'μεγαλες γιατραρες'

Το λοιπον ξεκινω.
Αφορμη  ειναι η κουζινα του νοσοκομειου στο οποιο δουλευω οπου εκτος που το φαγητο που σερβιρεται ειναι λιγοστο ( η μεριδα στον επιμελητη κ τον ειδικευομενο ειναι λιγοτερο απο πιατο φρουτου κατι που δεν ισχυει για διοικητικους που τρωνε παρανομα.Νοσηλευτες που τρωνε παρανομα.Καθαριστες κ προσωπικο κουζινας.Διευθυντες.Επιμελητες που ικανοποιουν ρουσφετια)
ειναι συναμα αθλιο κ χωρις ποικιλια οπερ 6,5 φορες την εβδομαδα το μενου εχει κοτοπουλο.
Κ επειδη βρισκεται αποκομμενο το νοσοκομειο οι επιλογες εκτος απο το σισιττιο του κοτοπουλου ειναι:
α) κατι απο τον Βενετη,στο τελος της κατηφορας
β)Σουβλακια
γ) κατι απο το κυλικειο

κ στις 3 περιπτωσεις δε μιλαμε για κανονικο φαγητο κ μιλαμε για καθημερινα σταθερα εξοδα οπου,διορθωστε με εαν κανω λαθος αλλα ο ειδικευομενος εχει λαμβανειν λιγοτερα απο τον επιμελητη.

Συνεχιζω.
Αποφασισα λοιπον, να πηγαινω με το ταπερακι μου διοτι μπινελικια δεν ειμαι μαθημενη να τρωω κ το θεωρω αναξιοπρεπεις για τον καθε γιατρο αυτο που γινεται στη κουζινα του νοσοκομειου.
Ετσι ειπα να κανω ενα ποστ για τους λιγοστους ανθρωπους που ειναι σαν εμενα κ προσπαθουν να βρουν λυση στο προβλημα 'τι θα παρω μαζι μου να φαω'

Απαραιτητη προυποθεση,να υπαρχει ειτε κοινο ψυγειο (συνηθως οι νοσηλευτριες εχουν κ δεν ειναι ντοπη να ζητησεις ευγενικα να βαλεις το ταπερακι σου κ εσυ.Κ αν σε κουτσομπολεψουν?????Εσενα που εισαι μεγαλη γιατραρα κ κατα λαθος ξεπεσες σ ενα δημοσιο νοσοκομειο του κωλου??????
Η απαντηση ειναι ΧΕΣΤΗΚΕΣ! (ε μα!)
Αν εισαι γιατραρα εισαι, κ κανεις δε μπορει ν σου το αφαιρεσει αυτο αν παλι νομιζεις οτι ενα ταπερακι θα στο αφαιρεσει ...ε,τοτε ουτε για εσενα ειναι αυτο το ποστ.
Λοιπον χρειαζεσαι ψυγειο.Μπορει να εχει κ το τμημα σου,οπως εχει το δικο μου,αν και,και  να μην ειχα δε το χω σε τιποτα να παρω μαζι μου το ψυγιακι του καμπιγκ κ να τ αφησω στ αμαξι.
Το λοιπον ψυγειο εχουμε.
Ταπερακι????
Ταπερακι,αυτα του Σκλαβενιτη που σου βαζει φαγητο για το σπιτι,ειναι πολυ κομψα κ κλεινουν παρα μα παρα πολυ καλα.Πλενονται κ ξαναχρησιμοποιουνται.
Επιπλεον.Δε τα πας χυμα.Δηλαδη.Τα κλεινεις σε σακουλα (μπορει να ναι κ αυτη τυο Σκλαβενιτη) να μη φαινεται τι εχεις μεσα.Φυσικα κ μαχαιροπιρουνα.
Κ μετα τα βαζεις για να τα μεταφερεις μεσα σε αλλη σακουλα πιο κομψη πχ Hondos.
Τωρα.Τι μπορεις να παρεις για να φας σε μια εφημερια
α) Τοστ
β) φρουτα σε φετες (μα τα παντα)
γ) αγγουρακια καθαρισμενα,ντοματινια
δ) ψητα λαχανικα με μπιφτεκι ή μπριζολα (ηδη κομμενη κομματια) ή σκετα
ε) ψαρι σολωμο φιλετο
ζ) πατατοσαλατα
η) Σιταρι βρασμενο με αλατι κ πιπερι
θ) ομελετα
ι)μακαρονια
κ) ριζι με κρεας  και παει λεγοντας

Δεν ειναι ντροπη.Κ εαν σας πει κανεις τιποτα θα πειτε πολυ απλα 'Δε μπορω να φαω απ εξω μου βρωμαει!!!' κ τον εχεις στειλει (ειδικα το ψωνιο) αδιαβαστο.

Σε ολο το νοσοκομειο απ οτι ξερω μονο εγω παω με το ταπερακι μου.Οι υπολοιποι ανοικουν στις παραπανω κατηγοριες που ξεφευγουν του ποστ.
Οταν κανω 24ωρη θα παρω κ αλλα ταπερακια με πρωινο κ δεκατιανο κ δε καταλαβαινω τιποτα.
Κ πιστεψτε με πιο κουτσομπολιδες απ τους δικους μου συνεργατες που μαστε τρεις κ ο κουκος δε νομιζω να χει αλλου,οποτε εαν μπορω εγω μπορεις κ εσυ .
Τωρα,μια φορα μια ειδικευμενη μου παραπονεθηκε για το φαγητο του νοσοκομειου κ οτι αναγκαζεται να ψωνιζει απ το κυλικειο.Οταν λοιπον προσφερθηκα να της βαζω το ταπερακι της στο ψυγειο μας μου απαντησε 'ε μωρε κρυα θα τα τρωω?'
Δεν εχω πραγματικα κατι ν απαντησω σ αυτο εκτος του οτι ολοι εσεις που σκεφτεστε ετσι κ ειστε γονοι οικογενειων που παραπαιουν αναμεταξυ φθορας κ αφθαρσιας ,ειστε αξιοι της τυχης σας.
Για τους υπολοιπους,ταπερακι κ να δουμε εαν θα μας βγαλει καπου αυτο το τουνελ.Οχι εμας,ενα μερος απο το DNA μας καπου 500 χρονια μετα.