20 Φεβ 2008

And Then There Were None

Νεο προξενιο εν οψη.Ο Ανιψιος της φιλης της φιλης της μαμας μου.(Της κυρούλας που ανθισε μες στο καταχειμωνο ως σαν αμυγδαλια που εχει μπερδεψει τον καιρο?Αυτης)

Χτες που μιλουσανε της το σκασε της Mother το παραμύθι.Οπου η Mother ευχαριστησε με περισση ευγνωμοσύνη. Προσπαθησα να τη συνετίσω,τίποτις.Αντε λεω ποιο ραμολιμεντο μου προξενευουνε παλι.Τελος πα,την ψαρωσα με το θεϊκο «Α!Ναι!Μαθε τι ηλικια εχει,τι βαθμο,σε ποιο νοσ/μειο δουλευει κ πως τον λενε,να βαλω τις γνωριμιες μου να ρωτησουν να κουτσομπολεψουμε!Αλλα αμα ειναι κανενας 100 παρα ενα δε θα τον ξερουν.» Φρικαρε η mother.Σου λεει αυτη οντως θα βαλει να μαθουν κ παει χανω τον ελεγχο κ ολο το fun.K ετσι ειπε,δε θα ρωτησει.Αλλα επειδη η περιέργεια σκοτωσε τη γατα κ ποτε τη γυναικα,θα ρωτησει

Ξεχασα να πω.Ο γαμπρος ειναι κτηνιατρος.Κ μαλιστα στρατιωτικος. Χμμμμ,τετοια ειδικότητα δε μου χει ξανατυχει σε προξενιο.Ωστοσο, οταν ακουσα στρατιωτικος κτηνιατρος μου ρθε στο μυαλο ενα παιδακι που χαμε γνωρισει με τους φιλους μου τους κτηνιατρους σ ενα καφε στο κεντρο.Ειχε ερθει να ρωτησει για ενα μεταπτυχιακο που ηθελε να παρακολουθησει ως ακροατης (!).Οκ,του φαινοτανε η ελλειψη βιδας-κ σεξ-αλλα το πιο –αλλα- το- πιο- ανατριχιαστικο ηταν τα δοντια του.MY GOD,δηλαδη.Αν ηταν στο χερι μου θα του τα εκανα ολα θηκες μονο για να μην τα βλεπω.Ορκα η δολοφονος φάλαινα.Τι να πω.Εκει που δε χρειαζεται,ο κοσμος σκοτωνεται να φτιαξει τα δοντια του κ κει που ναι απολυτη ανάγκη τα βρισκει εντελως φυσικα κ οτι του πανε!Το ανισόρροπο του Ελληνα.Λοιπον αυτος ο τυπακος μου ρθε στο μυαλο κ ανατριχιασα προς στιγμην.

Παντως της το διευκρίνισα της mother:Αμα δεν ειναι 2 μετρα κ γυμνασμενος δε μου κανει!

Μπα,μου λεει,κ εσυ δηλ ποσο εισαι?

Εγω το προσπαθώ,ανταπαντω,αναφερομενη στο ‘γυμνασμενη’ (με πολυ αργους ρυθμους ειναι η αληθεια,αλλα δεν εχει να κανει)

Ποιο?Μου κανει.Τo δυο μετρα?

Εντάξει,μπορει να μην ειμαι δυο μετρα αλλα μικροδειχνω τρελα.Ποια στην ηλικια μου δειχνει ετσι?Ε?Ε?

ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!Ετσι κ τον πετυχω τον τυπακο θα βγαλω τ απωθημένα μου.

Θα μαι η Βλαχοπουλου που παει ορειβασία στη Γκιονα.Κ μετα:

-Με ποσους εχετε παει?

-Ε,με πολλους

-Δηλ,με ποσους?

-Με πολλους παιδι μου

-10?20?..50?...100?

-Βγαλε εναν!

-Χαιρεται!

(ελευθερη μεταφορα διαλογου απ την ταινια)

Δε ξερω βεβαια που θα παει μετα να κρυφτει η mother αλλα δε φταιω,την τραβάει ο οργανισμος της την πανήγυρη.

Οσο λεω οτι ξενερωνω με τα προξενια τοσο επιμενει.

Ε,μα πια!

8 σχόλια:

Dr Low είπε...

Αχ, σου το είπα εγώ! Οι μαμάδες μας πρέπει να γνωριστούν. Θα κάνουν την καλύτερη παρέα έβερ!
Μη μασάς!

Εξύμνoς είπε...

...εχω κι εγω που λες εναν ξαδερφο ανηπαντρο στα 35 ξανθος γαλανοματης γυμνασμενος... τουμπανο!!!

me είπε...

xaxaxaxaxxxa!!!eximnos το εχεις ξαναπει αυτο για τον ξαδερφο!χαχαχαχαχχχχχχχχχχχχα!

Εξύμνoς είπε...

αυτος ηταν ο ξαδερφος του κολλητου. Το θυμαμαι καλα.

me είπε...

δηλ τι εχετε οι δυο κολλητοι ο καθενας απο εναν ξαδερφο στην ηλικια των 35 που ξημερωβραδιαζεται στα γυμναστηρια?
χαχαχαχα,δε ξερω γιατι μου φαινεται αστειο!
:-)

Εξύμνoς είπε...

οχι ο δικος μου δεν ξερω αν παει γυμναστηριο... μπορει...

του κολλητου παει αμα το θυμηθει... και ειναι 30ρης.

μα τι καθομαι και λεω...?

ο φιλος του οικονομου είπε...

Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια... και η φτώχεια θέλει καλοπέραση... γιατί δεν κάνετε μια αδερφοξαδερφοme σύναξη να λυθούν όλα τα προβλήματα.

Το προτείνω αυτό γιατί ο Έξυμνος πρόλαβε και πρότεινε τον ξαδερφό του. Αν αργοπορήσει πολύ όμως η διαδικασία θα χρειαστεί να επέμβω και να εισάγω τους team mates της ομάδας στο παιχνίδι.

Βολεϋμπολίστες με δουλειά (οι περισσότεροι) και δεν συμμαζεύεται.

Υγ: Δουλεύει ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη.

Εξύμνoς είπε...

Ρε ΦΤΟ οχι κι εσυ!!!
Ποσες φορες θα το πω... Εξύμνος!!! Στο "ύ" ο τονος!!!

Να το αλλαξω στα ελληνικα???