17 Φεβ 2008

Αλλος Για Το Δολλαριοοοοο!!!

Χθες βγηκαμε παλι με την Ο.&sister!Mεχρι να φτασω στο εκει που μενουν,προλαβαν κ τσακωθηκαν (how typical!),οποτε αρχισαν τα sms, κ τελικα βρεθηκα σπιτι τους να πειθω την Ο. να ερθει στο ρεμπεταδικο,που θα πηγαιναμε με μια παρεα. Δεν ειναι οτι πετω τη σκουφια μου-για την ωρα-για να βγω μ αυτη την παρεα αλλα ειναι πολυ καλυτερα απο α) να κατσω μεσα,β) να παω στον κολλητο μαζι με τους αλλους για επιτραπέζια (!!!!)

Γυρίζοντας το πρωι σπιτι,ειχα καταληξει πως ο λογος που δε κανω σα στερημενη γεροντοκορη (ακομα.,αλλα ειμαι οπωσδήποτε στο δρομο) ειναι γιατι παντα ειχα/εχω καποιον male, να μου δειχνει θαυμασμό κ προτιμηση.Μπορει να μην ειναι τυπάκια του γουστου μου, αλλα παντως υπαρχουν. Ωστοσο,ενα περιεργο,δεν ανεβαινει η αυτοεκτίμηση μου ετσι εν αντιθεση με τις Ο.& sister,που μονο ετσι ανεβαινει η αυτοεκτίμηση τους.Τι θελω να πω.ΘΑ ΘΕΛΑ (ακους Θεε,σε παρακαλω) μονο ΕΝΑΝ αντρα να με θαυμαζει κ να ναι αυτος που θελω.Οι λοιποι δε μ αφορουν.(Δε φταιω,Εσυ το εφτιαξες το καλούπι)

Λοιπον,επειδή λεω διαφορα ασχετα,ας γυρισω στο θεμα.Παμε στο ρεμπεταδικο κ ολως τυχαιως κάθομαι διπλα σ ενα ηλεκτρολογατσι.(Δεν απαξιωνω καθολου το επάγγελμα κ μη δημιουργηθεί λαθος εντυπωση). Ας τον πουμε Κωστα (ουτε που θυμάμαι κ πως τον λενε για να πω κ την αληθεια).Ο Κωστας, μεγαλυτερος απο τους αλλους,το πρωτο μισαωρο που καθόμουν διπλα του μου’χε γυρισμενη την πλατη (πρωτο φαουλ.Η ευγενεια κανει παντα καλη εντυπωση).Μετα φαίνεται με προσεξε (γυναικα στη διπλανη καρεκλα κ δειχνει ομορφη μες στα σκοταδια)κ αρχισε το μπιρι μπιρι.Βεβαιως εγω κ η Ο.,ηδη τον ειχαμε παρατηρησει κ αναλυσει ,καθως ηταν κ ο μονος απ την παρεα που δε ξεραμε.

Μεσα σε ολα τ αλλα που ειπε, μου ειπε οτι δεν εχει σταθερη δουλεια κ δε θα βρει κ συντομα (οχι δεν ειναι απ αυτους τους ηλεκτρολογους που δουλεύουν απ οτι καταλαβα.Κ για να μη δουλευει ενας ηλεκτρολογος τη σημερον,σημαινει οτι δε θελει να δουλεψει=τεμπελης.)

Κατεβαζε τα ουίσκι σα να ναι ποτηρια με νερο,εκει που ολοι κ καλα ‘τα πιναμε’ με κρασι.Κ καποια στιγμη αρχισανε οι γνωσες ερωτησεις:

--Κ τι δουλεια ειπαμε πως κανεις?

--Μανικιουρ-πεντικιουρ κ τωρα τελευταια κ ανταυγειες

--ΑΑΑΑΑ!Ψευτικα νυχια κ ετσι?

--Σε παρακαλωωωω!!!Τωρα πλεον υπαρχουν τα μεταξωτα

(ψαρωνει)

---Μεταξωτα,ε??

--....

--...Κ την Ο. Ποσο καιρο την ξερεις?

--Μια εβδομαδα

--Ελαααα!!!

--Ναι

--Κ που τη γνωρισες?

--Στο Μετρο

Εντυπωσιάσθηκε. Παλι καλα που δεν του ειπα οτι η Ο.μου την επεσε κιολας.Τυχερος ηταν,μπορουσα να το τραβηξω επ αόριστον αλλα ειπα να σταματησω καπου εκει.Οχι οτι οι ερωτήσεις ηταν εξωπραγματικες,αλλα τον βαριόμουν φρικτα οποτε προσπαθουσα να διασκεδασω την ανία μου. Ειχε κατεβασει κ τα ουισκια οποτε αρχισε να παιρνει θάρρος

--Κ που θα παμε μετα απο δω?

--Σπιτι μας.Ο καθενας στο δικο του.

--Ελα,παμε να συνεχισουμε καπου.

--Δηλαδη που?

--Βερτη.

--Εχουμε παει.

--Ρεμο

--Θελεις να πεθανει η &sister?

--Μαζωνακη?

Κ παει μακρια η βαλιτσα..Ωραια περασαμε παντως (μ εξαιρεση το ηλεκτρολογατσι),διασκεδασαμε,ηταν καλα.Βγαινουμε να φυγουμε,με βλεπει κ στο φως οποτε αποφασιζει οτι σιγουρα του κανω κ να ριξει διχτυα.Εγω παντα,.μια ψυχρη βασιλισα τον παγων (μαγκα..δηλαδη,τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια?Δε γουστάρω ειπαμεεεεεε...οχι!)

Παω με τις Ο.&sister,ως τ αμαξι τους να παρω κατι που χα ξεχασει κ ετσι οπως φευγω για να παρω ταξι απο την πιατσα,ο Κωστας ειναι στο απέναντι πεζοδρομιο,καταλαβαινει οτι εγω δε θα φυγω με τις αλλες,κ αρχιζει να μου φωναζει ‘ελα δω να σου πω κατι’ ‘μα ελα να σου πω κατι ρε συ!’ κ εγω ν ανοιγω βημα προς τα ταξι κ αυτος ν αρχισει να κινειται για να με προλαβει,οποτε φτανω τα ταξι,γυριζω του λεω ‘Γειααα,θα τα πουμεεε!’,ανεμελα, χωνομαι στο ταξι κ εξαφανίζομαι.

..Σε 5’ μου τηλεφωνεί η Ο.,να γυρισω πισω να με παει ο Κωστας σπιτι που προσφερθηκε!Ενταξει,εκεινη το εκανε για να μην ταλαιπωρηθώ αλλα ο τυπακος...κ ειχε πιει πολυ κ η απόσταση ηταν μεγαλη κ δεν τον ηξερα κ καθολου κ ηταν κ πολυ πιεστικος.Καλυτερα με το ταξι.

Κ ετσι,γύρισα σπιτι happy τα χαραματα κ μολις εφτασα εσκασε sms απο το οργανο της ταξης που με ειχε παρει τ απογευμα να βγουμε με την παρεα του,αλλα εγω ειχα ηδη κανονισει με τις Ο.&sister (κ αλλη γκαντεμια).Το sms ηταν totally φιλικο αλλα δε με νοιαζει δε με νοιαζει ειπα!

Θετικη σκεψη,θετικη σκεψη,θετικη σκεψη.

Με πηρε σημερα η &sister.Ο Κωστας προτεινε να παμε ολοι μαζι για καφε.

Γκρρρρρρ!

Μονο για το Οργανο της ταξης βγαινω εξω κ για κανεναν αλλον!

6 σχόλια:

DRN 06 είπε...

Θετική σκέψη! Θετική σκέψη! (Το γράφω γιατί το κι εγώ ανάγκη). Ηλίθια μέρα η σημερινή. Δεν ξέρω γιατί. Δεν έγινε κάτι αλλά μου έσπασε τα νεύρα η σημερινή μέρα. Τώρα κατάλαβα τι εννοούν κάποιοι φίλοι που λένε ότι σιχαίνονται τη Κυριακή... Θετική σκέψη me!

Εξύμνoς είπε...

Δεν παρεξηγω τιποτα αλλα παραδεξου οτι και εσυ κρινεις τον αλλο απο το επαγκελμα!!
Ηλεκτρολογατσι...Οργανο της ταξης...γιατροι πανω κατω αριστερα δεξια...

...γυναικες...

Υ.Γ. Και σιγα μην ακουσες μουσικη!!! Κουτσομπολες!!!

me είπε...

dreamon-ειναι δυσκολη μερα οντως η Κυριακη.Ειδικα οταν φτανει 6 τ απογευμα δεν εχεις τι να κανεις κ αυριο ξεκινα..αλλη μια δυσκολη εβδομαδα.Δεν ειμαι στις καλες μου,δε μπορω να βοηθησω πολυ

eximnos-Ειμαι απο τους λιγους ανθρωπους του μικροκοσμου μου που-δε το λεω-αλλα στην πραξη δεν κρινω ποτε τον αλλον απο το επαγγελμα του.περιμενω να δω τι λεει σαν ανθρωπος.τωρα το ηλεκτρολογατσι..δε φταιω που δεν εχει ερμα.Αλλωστε,μονος του μου ειπε την αληθεια της ζωης του.Δε δουλευει παρα μονο τοσο οσο=α)τεμπελης (οι ηλεκτρολογοι εχουν δουλεια) β)αντρας χωρις εργασια,στην ηλικια του δυσκολα βλεπει μια γυναικα με σοβαροτητα-λεει η εμπειρια μου-
Το οργανο της ταξης το λεω ετσι γιατι α)νομιζω οτι του παει β)πως να τον πω?με το κανονικο του ονομα?κ πως θα τον ξεχωριζα απο τους αλλους?τελος πα.
κ ναι,δεν ακουσα μουσικη.Η μουσικη εκει που πηγα ηταν να την κλαιν οι ρεγγες αλλα δε το κανα θεμα γιατι ηταν καλη η παρεα.

Εξύμνoς είπε...

"Το οργανο της ταξης το λεω ετσι γιατι νομιζω οτι του παει"
Θα το θυμαμαι...

καληνυχτα

nikiplos είπε...

καλημερα... αν και ηλεκτρολόγο κάρβουνα τον κόβω να καίει τον ηλεκτρολογάκη...

Τεςπα... Σε ποιό ρεμπετάδικο πήγατε? (μην πάω κατά λάθος...)

me είπε...

nikiplos-επιτελους!κ καποιος που καταλαβε το concept της παρουσας αναρτησης!
το ρεμπεταδικο ειναι στη Φιλαδερφεια στην πλατεια αν δε μ απατα η μνημη μου.Ποοοοολυ ακριβο κ εντελως μα εντελως χαλια