14 Φεβ 2008

Αποδεχομενη Την Πρόκληση/Προσκληση

Η αγαπητη ‘Φουρτουνα στο Αιγαιο’ (God!Ταιριαζει με ολα, darling!Κ με τον σεισμο κ με την κατάσταση κ με ολα!Δε θα μπορουσες να εισαι περισσοτερο.. in-fashion!) αλλιως El, με προσκαλεσε να πω τα εφτα κακα (της μοιρας μου?) οχι,οχι!Τα εφτα κακα του ανεπανάληπτου κ αινιγματικού βεβαιως βεβαιως χαρακτήρα μου!

Λοιπον..

Number 1

Ειμαι κυκλοθυμική.Τη μια ετσι την αλλη γκιουβετσι.Κ επειδή μαζευω μαζευω μεσα μου ερχομαι κ φουσκωνω κ μετα ξεχύνομαι τσουνάμι πανω στους ανθρωπους που αγαπω περισσοτερο (π.χ. την μητερα μου)χωρις να σκεφτομαι.Μετα ζητω συγνώμη αλλα..
Παλευω χρονια να το διορθωσω.

Number 2

Ειμαι πολυ πεισματαρα.Σκαω γαϊδάρο.Αμα θελω κατι το θελω κ παει κ τελειωσε.Θα το παρω ετσι.Θα το παρω αλλιως.θα επιμεινω,θα κανω ,θα ρανω.Το Θελωωωωω!!!!Δε καταλαβαινω απο δε γινεται.Θα το παλεψω μεχρις εσχατων κ ακομη παραπερα.Αποτελεσμα?Βλεπω το δασος-χανω το δεντρο.

Number 3

Εχω απιστευτo αγχος.Αγχωνομαι για ολα.Το μαρτυριο δεν εχει τελος.Ετσι,χανω το σημερα,χανω τις καλες στιγμες,

Number 4

Ωρες ωρες,ζηλευω τον bro.Ακριβως οπως τα 5-χρονα.Νομιζω οτι οι γονεις μου (κ κυριως η μαμα μου!)τον αγαπούν περισσοτερο απο μενα -γιατι ειναι καλυτερος απο εμενα κ ολα τα κανει τελεια-

Number 5

Ειμαι αναποφασιστη.Για ν αποφασισω να κανω κατι (πχ ιατρειο) θελω χροοοοονια σκεψης.Κ οταν τ αποφασισω,τοτε αρχιζει το Number 3.

Ναι,αλλα στη ζωη πρεπει κ να τολμας..

Number 6

Ειμαι εγωκεντρικη.Οπως ο σκυλος μου.Αν ειναι εκει κ δε του δωσεις σημασια κανει εναν πανικο.Το ιδιο κ γω.Αν εισαι δικος μου ανθρωπος κ δε μου δωσεις σημασια...στους πολυ δικους μου αναστατωνω το συμπαν.Στους λιγοτερο...πληγωνονται τα καλα μου αισθήματα

Number 7

Ειμαι πολυ σκληρη με τον εαυτο μου.Σε ολα. Απο την εμφανιση μεχρι δε ξερω κ γω τι .Ολη μερα του κανω παρατηρησεις.’Δεν εκανες αυτο’,’επρεπε να πεις εκεινο’,’τι του πες τωρα κ τον πληγωσες?’, ‘εισαι χοντρη’.κλπ,κλπ.

Καιαιαιαιαι...δινω πασα στον dreamon κ τον Π.Β.(να τα αναρτησεις στο blog του dreamon),γιατι οι δυο τους δε μιλούν ποτε για τον εαυτο τους κ στον μικρο αγαπημενο eximno!Οh,yes!

18 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Μικρη μου αγαπημενη me σ' ευχαριστω για την πασα, συγχωρα με αλλα δεν θελω. Εχω αρνηθει ηδη μια φορα την ιδια προταση. Αλλωστε απο αυτα που γραφω εχετε βγαλει συμπερασματα για εμενα. Καληνυχτα ΧΧΧ

nikiplos είπε...

Καλησπέρα...

το Νο4 δεν ισχύει μάλλον είναι λάθος... Για το Νο5 μάλλον πάει και το αναβλητική...

Ανώνυμος είπε...

Αχά!! Αντιλαμβάνομαι πως έχεις και ένα ακόμα ελάττωμα, το πιο κακό από αυτά που έγραψες. Έχεις και.......... "υψηλή" αυτοεκτίμηση. Γνώμη μου είναι πως πρέπει να το αποβάλεις. Τάχιστα και συλλήβδην.

Όσον αφορά την πρόσκλησή σου, να σου πω δηλαδή επτά ελαττώματα που με χαρακτηρίζουν θα σου απαντήσω με αυτό που έγραψε ο Καβάφης στους Νέους τις Σιδώνας, "Α! δε μ' αρέσει το τετράστιχο αυτό! Εκφράσεις τέτοιου τύπου μοιάζουν με λιποψυχίες!"
Π.Β.

Roadartist είπε...

αρκετα απο αυτα τα εχω κ εγω :(

me είπε...

Π.Β. 'Έχεις και.......... "υψηλή" αυτοεκτίμηση. Γνώμη μου είναι πως πρέπει να το αποβάλεις.Τάχιστα και συλλήβδην.'
Εμ!Σου λεω να διαβαζεις κ απ τα δεξια κ δε το κανεις.Το χω γραψει ξεκαθαρα η γυναικα!Αν ηταν αλλη θα ταν αλλη κ εγω ειμαι..αλλη!
κακα τα ψεματα Π.Β.Σου αρεσω ακριβως ετσι οπως ειμαι!Αν ημουν διαφορετικη θα σου προκαλουσα την απολυτη ανια.
Κ στο λεω να το ξερεις:Μια μερα θα με παρακαλας να με γνωρισεις κ θα σου λεω 'οοοοοχι!' , 'οοοοχι!'.

Α!κ δε περιμενα ν ανταποκριθεις στην προκληση.
:-)
XXX

Roadartist-μη μου στεναχωριεσαι!κανεις δεν ειναι τελειος αρα γιατι να ειμαστε εμεις?

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτήθηκες μήπως δεν ανταποκρίθηκα διότι ΔΕΝ έχω κανένα ελάττωμα, παρά μόνο προτερήματα;;;;;;; επιπλέον είμαι και μετριόφρων
Και σκέψου και το άλλο: αν σε γνωρίσω δεν θα έχει λόγο ύπαρξης το "ένας χρόνος διακοπές". Κανείς δεν διαβάζει μετά για τις αγωνίες σου και όοοολα τα τρελά που συμβαίνουν στη ζωή σου...
Μου κάνεις και νάζια... φτού σου
Π.Β.
χχχ

me είπε...

οχι,Π.Β.δεν αναρωτηθηκα!

'αν σε γνωρίσω δεν θα έχει λόγο ύπαρξης το "ένας χρόνος διακοπές". Κανείς δεν διαβάζει μετά για τις αγωνίες σου και όοοολα τα τρελά που συμβαίνουν στη ζωή σου...'

δηλ Π.Β. μου λες οτι δηλ θα κανεις ενα 'ντιφραγμεντ' στον σκληρο του μικροκοσμου μου κ θα σταματησουν δια μιας τα... 'τυχαια σφαλματα'? Κ πως θα το κανεις καλε αυτο!Αφου εσυ Π.Β.δε διαβαζεις fantasy!
ασεεεεεεε....!!!!
βρε,θα με παρακαλας!Αλλα θα σου λεω 'οοοοοχι!' , 'οοοοχι!'.

:;:;:-) (αυτο σημαινει ανοιγοκλεινω ναζιαρικα τα ματια μου)

Ανώνυμος είπε...

'ντιφραγμεντ' =;;;;; τί σημαίνει αυτό;;;
και....
Ελάττωμα Νο8: Δεν πιστεύεις σε τί μπορεί να κάνουν οι άλλοι
>> Νο 9: Είσαι και ξεροκέφαλη
Π.Β.

me είπε...

Π.Β.
defragmentation:
δες:
http://en.wikipedia.org/wiki/Defragmentation

ελαττωματα 8/9: γεγονος.
τωρα θα μετρας τα ελαττωματα μουουουου????
πολυ καλα λοιπον.

Ελαττωματα Π.Β.
1.πιστευει οτι ΔΕΝ εχει ελαττωματα
2.τρομοκρατειαθωες ξανθιες με την απειλη οτι θα τις δολοφονησει

κ δεν μου ειπες αν προσεξες οτι στηριξα ολοκληρο χαρακτηρα βιβλιου (που θα γινει στο μελλον best seller γραμμενο απο τον dreamon κ θα κανει παταγο)επανω σου!
Χμ!

Ανώνυμος είπε...

Δες και το άλλο σχόλιό μου. Μη λές τέτοια... αν τυχόν συμβεί θα σου ζητώ μίζες και το % μου από τα πνευματικά δικαιώματα....
Ελάττωμα me Νο10: κρίνει συνεχώς τους άλλους.....
Π.Β.
ΥΓ1: Αν σε γνωρίσω ποτέ θα εμφανιστώ αξύριστος με τζόκεϋ, μαύρα γυαλιά και γάντια, δερμάτινη καμπαρτίνα και δερμάτινη τσάντα με ύποπτο περιεχόμενο....
Π.Β.

me είπε...

δε κρινω τους αλλους,μονο εσενα κ στην πραγματικοτητα ουτε εσενα,απλως σε πειραζω.
Αν με γνωρισεις ποτε,φορα οτι θες,μου αρκει να εισαι ωραιος.
χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι μόνο ωραίος και όμορφος me είμαι 5ΜΟΡΦΟΣ!!! Είμαι μια μίξη:έχω την ομορφία του Μαρτάκη, την χορευτική δεινότητα του Ρουβά, το μπρίο του Χατζηγιάννη, κλπκλπ έχω και Απ[ολλώνειο κορμί!!! Πες το e-mail σου να σου στείλω μερικές φωτό μου: όταν ήμουν φοιτητής έκανα μερικές φωτογραφήσεις ως μοντέλο, έτσι για να βγάζω τα έξοδά μου για τα ταξίδια μου στα νησιά........ Είμαι και καλλιτέχνης!!! Είμαι και μετριόφρων!!! και δεν αστιεύομαι!!!
Π.Β.
xxxx

me είπε...

Π.B.- (Π.Β. οπως λεμε P.B.,ΟΠΩς ΛΕΜΕ ΔΗΛ B.P.? τελος παντων)
Οκ,Π.Β! τωρα ολοι ξερουμε τι να περιμενουμε απο εσενα ως προς το εμφανισιακο!

Εξύμνoς είπε...

χα! σας απολαμβανω
συνεχιστε...

Το Π.Β. μου θυμισε Παπακωνσταντινου Βασιλης... χαχαχα και να του μοιαζεις!!!!

me είπε...

eximnow-αχαχαχαχα!!!!πολυ καλο eximnos!
πιθανως κ να χεις δικιο (ελπιζω ν αναφερεσαι οτι ο Π.Β. του μοιαζει κ οχι εγω)με τετοια περιγραφη που κανει του παρουσιαστικου του μαλοον κ γω προς τον Παπακωσταντινου κλεινω.
παντως εμενα το Π.Β. μου θυμισε την Μπι Πι.Δε ξερω γιατι.Μπορει κ να φταιει η ταινια με τα πετρελαια που ειδα προσφατως

Εξύμνoς είπε...

Α δεν πας καλα...

και βεβαια τον Π.Β λεω...
εσυ εισαι μια οπτασια...

me είπε...

Πολυ σωστα!

Ανώνυμος είπε...

Πείτε ό,τι θέλετε! ¨οταν θα βγώ man of the year 2008 και η Τ Στεφανίδου θα μου παίρνει μια ....... ................................................................................................................................................................................................................................................................................συνέντευξη (φτού σας αν σκεφτήκατε κτ άλλο) εγώ δεν θα σας κρατήσω κακία. Μάλιστα θα αναφέρω και τα blog σας, είναι της μόδας τώρα. Πάντως τα ψηλά δένδρα χτυπούν οι κεραυνοί.....
Π.Β.