19 Απρ 2008

Συνεχεια

Στο μεταπτυχιακό τα περασαμε για αλλη μια φορα εκτακτα!Ελειπε ο καθηγητης οποτε ηταν πιο χαλαρα τα πραγματα.Ειδα για αλλη μια φορα μεζι με τον μεταπτυχιακο τους παλαβους ασθενεις του,απεκτησε κ εναν καινουργιο ακομη πιο παλαβο.Ειναι φοβερο τι γινεται σ αυτη τη σχολη.Ειμαι σιγουρη οτι εξω,σα γιατρος αποκλείεται να δεις τοσο προβληματικους ανθρωπους η κ αν δεις-μια φορα στην καριερα σου-σου θυμίζουν τα νιατα σου δηλ οταν εισαι στη σχολη.Δηλ μιλαμε ο κοσμος δε παει καλα!Δε ξερω με τι μας ψεκαζουν αλλα σιγουρα μας ψεκαζουν με κατι..η το ρίχνουν στα λαχανικά!Μιλαμε για πολυ τρελα ομως οχι αστεια!!!ωρες ωρες μου ρχεται να τσιριξω!

Λοιπον,τι να κανε ο καΙμενος ο μεταπτυχιακος,εκανε κ αυτος οτι μπορουσε.Απο ενα σημειο κ μετα αρχισε να εμψυχωνει τον εαυτο του.Κ να μου λεει ‘ειδες?Παει τωρα καλα η θεραπεια του ταδε’ κ τα τετοια.Του λεω ‘μα,εσυ παιδακι μου εχεις περασει στο αλλο σταδιο,της εμψυχωσης του εαυτου σου,ειναι κ αυτο μια τακτικη’ κ γυρναει ενταλος φυσικα κ μου λεει ‘Νομιζω Me,οτι μεχρι τον Ιουνιο θεμψυχονουμε ο ενας τον αλλον’..η κατι τετοιο.Το ειπε πολυ φυσικα ενω ασχολούνταν με τον ασθενη του ,ε, κ εγω εκει που πηγα να υποθεσω κατι αποφασισα να το ξευποθεσω γιατι σκεφτηκα θα ναι απ αυτες τις ατακες που λενε οι αντρες κ δεν εννοούν τιποτα αλλα εσυ νομιζεις οτι νοούν κ το παιξα εντελως αθωα κ του λεω ΄αμα συνεχιστει αυτο μεχρι τον Ιουνη (=να χεις μονο παλαβους ασθενεις κ κανεναν φυσιολογικο) θ αλλαξω,θα παω να παρακολουθώ άλλον γιατι δε νομιζω να τ αντεξω’.Χαζομαρα ε?Ειπα να το παιξω cool.Ασε που ειχε κ ασθενη εκεινη την ωρα κ θα χαναμε το κυρος μας ετσι κ του λεγα ‘Σοβαρα ε? Θ αλληλοεμψυχωνομαστε ε?Με ποιον τροπο παρακαλω???’Τελος παντων δε πειραζει.Το θεμα ειναι,ετσι που το παει στο ‘πολυ αργα κ ανετα’ εχω ηδη αρχισει κ ξενερωνω.Οκ,αν δεν ενδιαφέρεται δεν ενδιαφέρεται.

Μου τηλ κ η γραμματεας του αλλου μεταπτυχιακου να μου πει οτι μου ορισανε συνέντευξη μετα το Πασχα.πρεπει να γραψω ενα ποστ κ γι αυτο.Επαθα εναν μικροπανικο.η ουσια ειναι,δε ξερω τι να διαλεξω.

Συνεχισα τις αγορες.Επεστρεψα το κοκκινο σακακι του zara.Στο μαγαζι της Ομονοιας,δεν ειχε τιποτα να παρω απ αυτα που μ αρεσαν την αλλη φορα τα χαν σηκωσει.Τελικα το πρόβλημα μου με το zara ειναι οτι επειδή δεν ειναι οπως εχω ξαναπει κ τοσο καλοραμμενα,το ενα νουμερο μου ειναι στενο κ το αμεσως επομενο χωρα 2 σαν εμενα,αρα δε βγαζω ακρη.Τελικα πηγα στο zara της Αιολου,κ αλλαξα το σακακι μ ενα φορεμα πουκαμισο μπεζ με πολυ περιεργη ζωνη,το οποιο απλα το ξεκρεμασα απ την κρεμαστρα κ πηγα κατευθείαν στο ταμειο,γιατι ειχα ειδη κουραστει πολυ (οκ,το χα δοκιμασει στο αλλο κατάστημα)κ απλα προσευχηθηκα να μου κανει το οποιο κ οντως κ μου κανει κ με αδυνατιζει κ με ψηλωνει περιεργως.Επισης.Στο Fokas στην Ερμου ειδα εκαν εξαιρετικο φορεμα-πουκαμισο ισως μεταξωτο γυαλιστερο στα Αρτιστι Ιταλιανι.Κανει 125 ευρω αλλα σκεφτομαι να το παρω ειναι κατι που μπορει να φορεθεί σε πολλες περιπτωσεις κ για αρκετο καιρο.Βεβαια,ο Fokas εχει κατι απιστευτες τιμες (καμπαρτινα 200 ευρω) δηλ γιατι να μη παω να δωσω κατι παραπανω κ να παρω Burberry αν ειναι?πραγματικα νομιζω πως ειναι ενα κατάστημα για εκεινους που χουν τα 200 ευρα σα να ναι 5 ευρα κ δεμν εχουν τι να τα κανουν.Πηγα κ για τζιν.Το θεοστενο του θεοστενου κ οχι τιποτα τα τζιν μου εχουν χαλασει.Τι στο καλο θα φοραω?????Δε παιζει κλασικό γυναικειο τζιν,λεμε.Εχω αρχισει κ ανησυχω σοβαρα.

Τη Δευτερα λεω να ξαναβγω για ψωνια ,αν εχω διαβασει Γαλλικα.Δε ξερω τι μ εχει πιασει...

1 σχόλιο:

nikiplos είπε...

Καλημέρα... αν μου επιτρέπεις ένα μικρό σχόλιο, είπες την λάθος ατάκα τη λάθος στιγμή (ακόμη κι αν πραγματικά σκοπεύεις να την κάνεις)...
Πάντως μην προσπαθήσεις να τη διορθώσεις... ας την και θα την πάρει το ποτάμι... εσύ προσποιήσου πως δεν την είπες ποτέ... Επίσης μην κάνεις το λάθος να την δικαιολογήσεις στον εαυτό σου... όλοι μας καμιά φορά το κάνουμε αυτό, λέμε λάθος πράγματα ενώ θα θέλαμε να πούμε άλλα...