16 Απρ 2008

Αγορες/Ανησυχιες

zaras Ομονοια- (οχι Αιολου,Ομονοια!)
2ος Οροφος.Μπλουζακια 2, χρωματιστα με μανικακι 3/4 που πανε εξαιρετα με τα τζιν μου κ αναλογα αξεσουαρ ,7 ευρω εκαστο.
Σακακι κοκκινο που ομως θα επιστραφει διοτι:ειναι καλο με το τζιν αλλα εγω το θελα για τις φουστες κ τα φορεματα κ οταν το φερα σπιτι,ειναι πολυ μακρυ!Τι πραμα κι αυτο με τα σακακια του zara! Δηλ μετα την αγορα θα πληρωσουμε κ τη μοδιστρα να το διορθωσει???Αυριο αν τα καταφερω θα περασω απο το EMES.Θα παω στο Κατσαπαγκιο κ μου παραγγειλανε να παω με γκαρνταρομπα κ μαλιστα σεταρισμενη.Τι τραβαω με τα κοινωνικα της επαρχιας!Αφου τους εχω πει!Εγω ειμαι μια μικροαστη-μικρη κ τριανταφυλλενια-καλλιτεχνιδα! (την τυχη μου μεσα)

Παντως δε χωρει συζητηση,αυριο στο μετα θα βαλω το καινουργιο μου μπλουζακι.Μα δε χωρει συζητηση!

ΥΓ.Μηπως ξερει κανεις αν ηρθαν τα τζιν της νεας σεζον στο Attica?Χρειαζομαι ενα τζιν να με χωραει κ να με ομορφαινει απελπισμενα
Επισης θελω μια ζωνη ομπι.Υφασματινη!Οχι πλαστικη!Που στο καλο εχει στας Αθηνας????Δεν εχω δει πουθενα!

5 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Χα μολις ειδα το δικαιολογητικο για τα ορθογραφικα σου!
... απο γιατρο παντως δεν περιμενει κανεις κατι καλυτερο...

nikiplos είπε...

Πάντως καλά κάνεις και ψωνίζεις ρούχα για την περίοδο... Θα πας στο Κατσαπάγκιο να κάψεις καρδιές !!!

Μόνο που στους 90 βαθμούς καταστρέφεις τα ρούχα σου... οπότε καλύτερα να ψωνίζεις από τα φθηνά... (όχι μη ποιοτικά... και εγώ από αυτά ψωνίζω)

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.

me είπε...

nikiplos-μπα καρδιες δε καιω.οπως λεει κ ο Κουντερα 'δε με κοιταει κανεις!γερναω!' αλλα παντως ειναι μια σχετικα ευχαριστη ενασχοληση.Between us θα προτιμουσα ν αγοραζα βιβλια.τωρα ειμια εξω απο ενα βιβλιοπωλειο κ επαναλαμβανω το μαντρα 'οχι βιβλια,αγορασε ρουχα'.Αργησα να καταλαβω οτι η εμφανισει ειναι το απαν σ αυτη τη χωρα κ τιποτα αλλο.
Παντως το 'πατσαβουρε'δε το μπορω.Δυστυχως...κ παντως τα καλα ποιοτικως αντεχουν μια χαρα.τα αλλα..κ στο χερι να τα πλυνεις στις 2φορες αρχιζουν κ τα παιζουν.

nikiplos είπε...

Eisai swsth!!! Gia to gernaw den to pisteyw kai lege oti 8es... H emfanish glykeia mou einai h prwth entypwsh... ok paizei rolo, alla ama einai na krataei h eyxaristish mono 15-20 mins, tote ti na peis ystera? 8a vare8eis na koitas ton toixo...