16 Απρ 2008

Συνεχιζω Mε Tα Aσχετα....

Χτες κ καλα,θα πηγαινα Γαλλικα.Τελικα πηγα στα μαγαζια.Δε μπορω να ξεπερασω την κρυφη χαρα που νιωθω οταν δε παω στο μάθημα.Ειναι σα να μαι παλι 15 κ να κανω σκασιαρχειο.Δε βρηκα τίποτις ενδιαφερον εκτος απο πολλα ωραια ρουχαλακια στο EMES στον πρωτο οροφο απο τιμες 60-100φευγα ευρω.Κ,μπηκα κ στο BErska κ εχει κατι παντελονακια απο πλαστικο-απομιμηση λινου (αυτα που αμα παρει φωτια διπλα σου λαμπαδιαζεις- με 20 ευρω κ λεω να παω να παρω,δείχνουν να χουν πιο καλη γραμμή απο του Zara.Παντως,δε ψωνισα τιποτα.

Σημερα....στο μεταπτυχιακο,τι να κανα,παλι με τον μεταπτυχιακο ημουν.Εγω φταιω που εχει τα πιο ενδιαφέροντα περιστατικα?Δηλ να μη δω? Κ ειναι κ ιχθεις.Σημερα το πε.Ωραια!Κ εγω καρκινος.Μα δε το βλεπει οτι ταιριαζουμε?????Μου κανει εντυπωση....παντως περασαμε καλα.Μου εδωσε κ σημασια.Στα μετρα του επαγγελματικου-μη κ ξεπερασουμε τα εσκαμενα.Μου κανε κ μια μινη εξεταση,βρεθηκε οτι εχω πρόβλημα.Χαιρω πολυ το ξερα.Απλα δε μπορω να δωσω 400 ευρω για πλακα.Καλα ηταν σημερα.

Κ επισης,επιδη ειμαι ραδιουργα γυναικα (χωρις ανταπόκριση ομως,σνιφ...) καθόμαστε απο πανω του εγω κ μια ακομη μελλοντικη μετα-.Εκεινος δουλευει.Της λεω ‘Φ.,μπορεις να μου δωσεις το κιν σου για να χω το νουμερο καποιου?’.Μου το δωσε,της εδωσα κ το δικο μου.Τωρα ξερει,οτι η Φ.εχει το νουμερο μου,σε περίπτωση που του χρειαστει.K oταν τελειωσαμε, φευγοντας του λεω ‘Απ την ωρα που ηρθα,ονειρεύομαι εναν καφε.Τωρα θα παω να τον παρω’.Φυσικα,ο τυπακος αρμενιζε.Διοτι σε περιπτωση που δεν αρμενιζε η που ηθελε θα μου χε πει 'μα τη συμπτωση dear Me!κ εγω χρειαζομαι εναν καφε διοτι εναν ακομη παλαβο να δω θα παθω,μπορουμε να τον πιουμε το λοιπον μαζι!'Αλλα δεν το πε κ τελος παντων anyway.



ΥΓ.Εγω παντως πηρα καφε απ τον γρηγορη κ μου εκανε τα γλυκα ματια κ ο καφε-ο-παρασκευαστης,μαλιστα!

ΥΓ 2.Παντως honestly,εχω καιρο να επιθυμησω αντρα ετσι.Δηλ jesus!Εντυπωση μου κανει.
Θα το ριξω στην ανοιξη κ στα υποθετικα πουλακια που υποθετικα κελαϊδουν στο υποθετικο δεντρο που υποθετικα ανθει εξω απ το παραθυρι μου!
παω τωρα να βαλω τις βραδυνες κρεμουλες μου

15 σχόλια:

Dr Low είπε...

Η ρημάδα η άνοιξη τα φταίει όλα. Τον γενάρη σέρνουν οι γάτες και τον απρίλι εμείς. Τί να πεις;
Αυτή η ραδιουργική σου πλευρά πολύ όμως μου αρέσει.
Να σου πω κάτι; Την επόμενη φορά πάρε φόρα και πρότεινε του εσύ καφέ να δούμε πως θα αντιδράσει. Κι αν δεν τον δεις "ζεστό" μη σκας. Θα τον πιούμε μαζί δίπλα στο κύμα βαθμολογόντας τα αγοράκια που περνάνε! Κι εγώ ιχθύς είμαι άρα, μια χαρά θα τα περάσουμε!
Τις καλημέρες μου!!!!

DRN 06 είπε...

Συμφωνώ με την El.
Μη μασάς!

me είπε...

jamais!!!!
ειναι 30 φευγα!αμα στην ηλικια του δε μπορει να ζητησει απο μια γυναικα να πανε για καφε τοτε τι μπορει να κανει στη ζωη αυτη????
οχι ,να μου ζητησει εκεινος.εγω οτι μπορουσα εκανα.Αφηστε που δε καταφερνω να χασω βαρος κ η αυτοπεποιθηση μου κατρακυλα στα ταρταρα...

el,πολυ καλη ιδεα!να παμε να τον πιουμε στην παραλια της Καβαλας,να περασει ο dreamon να τον βαθμολογησουμε!!!!γουσταρωωωωωω

Dr Low είπε...

Ω γιες! Θα τον βαθμολογίσουμε και μετά θα μας πει "γειά σας κουκλάρες, είμαι ο dreamon". Θα κάτσει να πιεί καφέ μαζί μας και θα μας τάζει το σύμπαν να του πούμε τί βαθμό του βάλαμε αλλά εμείς....κυρίες! Θα ξεκατινιαστούμε μόλις πάει για τσιγάρα.
Μ'αρέσειιιιι, πώς μ'αρέσειιιιι; Λίγο πιο νωρίς να το έβλεπα θα έφευγα με το καράβι των 10 για Καβάλα!

Εξύμνoς είπε...

Κοριτσια τις ορμονες σας!!

DRN 06 είπε...

Χαχαχα!
Θα σας βαθμολογήσω κι εγώ όμως κορίτσια...
Δεν καπνίζω ;-)
Πάντως αυτή η εποχή είναι ότι πρέπει για καφέ παραλία!

Dr Low είπε...

dreamon ντιαρ! Πως μπορείς να βαθμολογίσεις ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ; Εμείς κανονικά...υπάρχουμε μόνο στη φαντασία των απανταχού αρσενικών!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Επειδή στην βράση κολλάει το σίδερο και τώρα κλείνουν οι σχολές και πολύς λόγος για καφέ γίνεται.

Τι θα λέγατε να τον πιούμε όλοι μαζί κάπου κεντρικά... Το Σ/Κ ας πούμε?

Dr Low είπε...

Εάν μάθω ότι έχει πάει η μπλοκόσφαιρα για καφέ το Σ/Κ την ώρα που εγώ χειρουργούμαι...δε θα το αντέξω!
Πάντως έχεται ανοιχτή πρόσκληση για καφέ στη Χίο. Αυτό το Σ/Κ περιμένουμε 30 C οπότε καλού κακού φέρτε και τα μπανιερά σας μαζί!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Και επικράτησε ησυχία...

me είπε...

φτο-πως θα παμε για καφε καλε???οι μισοι ειναι στα 4 μερη του οριζοντα!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Όσοι δύνανται me... όσοι δύνανται... Τουλάχιστον 3 είναι Αθήνα(εγώ εσύ και ο Εξύμνος) και ίσως και άλλοι...

Το θέμα είναι να γίνει η αρχή... από κει και μετά και τα σημεία του ορίζοντα μαζεύονται.

Σκεφτείτε το...

Dr Low είπε...

Εγώ πάντως θα είμαι Άθενς στις 3 και 4 Μάη (Σ/Κ).

Εξύμνoς είπε...

Χμμμμ... Ο ΦτΟ το ψηνει καιρο τωρα...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.