14 Απρ 2008

Εμμονες???

Μα ελατε τωρα,τι υπερβολές ειναι αυτες?Δεν εχω εμμονες.Εχω πολυ συγκεκριμενες...εξεις,ας πουμε.

1.Χαρης.Δε θα πω παραπανω φρονω δε χρειαζεται αλλα το προσπαθώ το προσπαθώ το προσπαθώ κ ελπιζω οτι θα τα καταφερω.

2.Δε μπορω να τρωνε απ το πιατο μου.Αυτο το ‘να δοκιμασω τι ειναι αυτο που τρως’.Γινομαι τουρκος.οτι θελεις να φας να το βαζεις στο δικο σου πιατο.Τελεια.

3.Δε μπορω να πινουν απ το ποτήρι μου.ουτε εγω πινω απο αλλου.

4.Πλαινω τα χερια μου σαν τρελη.Τοσο που εχω μονιμα δερματίτιδα κ απο μια κρεμα χεριων κοντα σε καθε βρυση που εχει το σπιτι μου.Ειμαι μικροφοβικη.

5.Πλαινω οοολα τα ρουχα μου στους 90 βαθμους..Μα τα παντα. Ειπαμε.Ειμαι μικροφοβικη

So far, η μονη μαρκα τζιν που αντεξε τετοια μεταχείριση ειναι τα disel κ με διαφορα.

6.Δε μπορω να κοιμηθώ χωρις φως,απο τοτε που θυμάμαι τον εαυτο μου.Η πατζουρι θα ναι ανοιχτο,η φως χωλ η φως μπανιου.Οταν ειμαι μονη μου κοιμάμαι με το κεντρικο φως του δωματιου αναμενο.

7.Δε μ αρεσει να μ ακουμπανε αγνωστοι.Στο δρομο,στο μετρο,στο σουπερ μαρκετ.Εχω ενα θεμα.

Καλω την El,τη sykia κ την Efi να συμμετάσχουν!

4 σχόλια:

Dr Low είπε...

Thanks πολύ για την πρόσκληση. Έχω γράψει ήδη τις εμμονές μου και, πίστεψέ με, ταιριάζουμε σε πάαααααρα πολλά.
Γι'αυτό σε "πάω" τόσο πολύ!
Άσχετο, θέλω να σου στειλω μειλ αλλα δε βλέπω πουθενά τη δνσ στο μπλογκ.

nikiplos είπε...

Καλησπέρα....

Με την πρώτη εμμονή πρέπει να ξεκολήσεις τάχιστα...
Τόση εμμονή με την καθαριότητα, σαν υποχόνδρια κάπως φέρνεις me...
Ειδικά στην Ελλάδα... Σε κατανοώ όμως...

me είπε...

El-κ εγω σε παω,baby,ναι δεν εχω το mail μου θα κοιταξω το μπλογκ σου κ αν εχεις εκει το δικο σου θα σου στειλω εγω,πρωτη.
Kisses
By the way,ο nikiplos εχει κατι tips για ψωνια στην Ιταλια τωρα που θα πας.

me είπε...

nikiplos-'Ειδικά στην Ελλάδα...'
πως το εννοεις δηλ αυτο?Ειναι μηπως στη Ευρωπη πιο καθαροι μην ανοιξω το στοματακι μου τωρα?????