11 Μαρ 2009

Χαρτουρα

Λοιπον,δε ξερω κανεναν αλλο που στην αδεια του να τρεχει κ να μη φτανει προκειμενου να τελειωσει δουλειες.Κ οχι τιποτα δε θα τις τελειωσω κιολα.
Τελος πα.
Ππροσπαθω να γραψω επιστημονικο επιδημιολογικο αρθρο.
Εγω θα κανω κ ολο το επιδημιολογικο.Ενταξει καλυτερα,εχω κατι να κανω να μη κοιτω τον τοιχο.
Εμαθα κ οτι δε θα μου ανανεωσουν τη συμβαση.Σταναχωρεθηκα.Αλλα ενα κομματι του εαυτου μου εχει συμβιβαστει με το οτι ολα σ αυτη τη χωρα ειναι για τους εχοντες κ κατεχοοντες.
κ ενα αλλο κομματι μου σκεφτηκε οτι μπορει να ναι κ για καλυτερα.
back to the track για ιατρειο.Ελπιζω αυτη η οικονομμικη κριση να μη χειροτερεψει πολυ.
Τελος πα.Εχει ο Θεος.Θα δουμε.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Me μου έκανε εντύπωση ότι υπουργός διόρισε όλη του την οικογένεια στο δημόσιο για να παίρνει 1.200 Ευρώ. Βέβαια δεν είναι 1200 Ευρώ γι αυτούς διότι θα πιάσουν καλά πόστα και θα έχουν μια σειρά παροχές από επιτροπές κλπ. Φαντάσου λοιπόν που έχουν φτάσει τα πράγματα.

Για εσένα τώρα νομίζω ότι από πέρυσι σου είχα πει ότι είναι μόνο για ένα χρόνο και μετά τέλος. Ο λόγος? Σας παίρνουν με τη σειρά για να φάνε όλοι λίγα ψίχουλα. Σου είχα πει επίσης να μη σταματήσεις το θέμα με το ιατρείο για να είσαι έτοιμη όταν θα σε απέλυαν. Σκέψου το ενδεχόμενο να αγοράσεις το διαμέρισμα αν το πετύχεις σε καλή τιμή. Υπολογίζω ότι θα πέσουν οι τιμές κατά πολύ ίσως πάνω από 30%. Αντί για ενοίκιο θα πληρώνεις δάνειο αλλά πρόσεξε να έχεις άκρες αν κάτι πάει στραβά για να μη χάσεις το σπίτι.

Δεν ξέρω επίσης αν σε συμφέρει κι αν μπορείς να κάνεις συμβάσεις με ταμεία. Δεν ξέρω και την ειδικότητά σου αλλά εσύ ξέρεις σίγουρα αν μπορείς. Ψίχουλα δίνουν αλλά είναι μια αρχή.

me είπε...

αγαπητε εχοντας συνεργαστει με ανηψιους κ γκομενιτσες,κατεληξα στο συμπερασμα οτι.ολοι εμεις νομιζουμε πως τ ανηψια,παιδια κλπ ειναι σαν κ εμας που τελος πα διανισαμε μια διαδρομη κ μαθαμε πεντε κολυβογραμματα που λεει ο λογος κ καπως μπορουμε να σταθουμε εκτος δημοσιου αμα χρειαστει.
Ε λοιπον αυτοι δεν ειναι σαν εμας.Ειναι φελλοι που επιπλεουν που αν εχουν καποιες 'περγαμηνες'δε μπορουν να τις υποστηριξουν,μα με καμια.Ρεζιλικι οχι αστεια.
Κ δεν ειναι μονο οτι δε ξερουν τι τους γινεται.Ειναι οτι δε θελουν κ να μαθουν.Μιλαμε για τετοια τεμπελια!
Κ ξερεις κατι?Δεν ειναι η τεμπελια η η θεση που κατεχουν που εμενα μ ενοχλει.Ειναι που οταν πχ ειναι γιατροι,εσυ αναγκαστικα θα πας σ αυτους εχοντας αγνοια κινδυνου κ πιστεψε με ειναι πραγματικα επικινδυνοι για την υγεια σου κ τη δημοσια υγεια μπορω να σου πω.
Δε νομιζω πως διοριζονται για να τα περνουν απο παντου(οχι βεβαια οτι αυτο δε γινεται).Νομιζω οτι διοριζονται για να κρυφτουν.να κρυψουν την αγνοια,την τεμπελια κ την ανυπαρξια τους.κ ο μονος χωρος που μπορει να γινει αυτο κ μαλιστα με μεγαλη επιτυχια, ειναι το δημοσιο.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα σε σχέση με το δημόσιο. Το κακό είναι ότι και ο ιδιωτικός τομέας νοσεί. Δες τα πράγματα καθαρά και κάνε ότι καλύτερο νομίζεις για εσένα.

Στη δουλειά τη δική μου έχω να παλέψω με διαφθορά, με απογόνους και δυστυχώς με κυκλωματίες από μασόνους μέχρι οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς. Ώρες ώρες εύχομαι να ήμουν γιατρός ή νοσοκόμος όπως είχα περάσει την πρώτη χρονιά στη νοσηλευτική. Θα ήμουν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.

me είπε...

οχι δε θα ησουν.

Ανώνυμος είπε...

Δε θα ήμουν ευτυχισμένος αλλά ούτε και τώρα είμαι. Θα ζούσα όμως αξιοπρεπώς.