6 Μαρ 2009

Shopping Therapy

εχω 10 μερες αδεια.κ παραλληλα δεν εχω τι να κανω.
κατεβηκα λοιπον για δουλειες στο κεντρο.πηγα πληρωσα τον συλλογο κ ειπα να κανω μια βολτα στα μαγαζιααααα
εκει στην Αιολου,επεσα πανω στο H&M .εχει κορυφαια ρουχαλακια σε μαυρο.
οποτε
-μαθρο πουκαμισακι που δεν ειχα
-μαυρες φουστιτσες 2 -διαφορετικο στυλ-γιατι αμα δεν εισαι μινιον κ βρεις φουστα να σου πηγαινει πρεπει να την αγορασεις γιατι δε ξερεις ποτε θα ξαναβρεις.
-παντελονακι λινο-λεμε τωρα- γκρι
-παντελονακι μαλλινο γκρι

θ αγοραζα κ καμπαρντινα/πανοφορι αλλα δεν ειχε στο νουμερο μου κ η αληθεια ειναι πως απο αυτο το υλικο που ηταν καλο ποιοτικως ειχαν μεινει μονο 2 κομματια.
το H&M δεν εχει εξαιρετικη ποιοτητα κ αρκετα απο τα ρουυχα δεν ειναι καλα αλλα ειναι καλυτερη ποιτητα απο τα sprider ασυζητιτι κ ελαφρως χειροτερη του ζαρα.
παρ ολα αυτα αμα ψαξεις στο σορο ολο κ κατι θα ξετρυπωσεις.
εχει πολλα ρουχα γραφειου κατι που δε μπορεις ευκολα να βρεις εν Ελλαδι.
στο kotton δε πηγα,δε πειραζει θα κανω αλλο ρεπορταζζζ γι αυτο.αφου πρωτα χασω καμποσο βαρος.

μετα,τελειωσαν τα λεφτα κ γυρισα σπιτι για ανανεωση.

στην αιολου εχει δυο μαγαζακια με στοκ παπουτσιων απο διαφορες μαρκες.
σ αυτα λοιπον εχει πολυ ωραια χαμηλοτακουνα απο τα exe καλοκαιρινα με 40 ευρω κ εχει νουμερα.
ωστοσο,εγω ηθελα μαυρες γοβες κ κατι σε μποτα-αναγκης(μποτα αναγκης=η μποτα που φοραω οταν παχαινω τοσο που οι κανονικες μου μποτες δε κλεινουν,ναι συνεβει κ αυτο!)
γιατι αυτες που ειχα ειναι πολυ κοντα στο να παραδωσουν το πνευματι.
so
πηγα στα migkato αυτα που ναι πανω στην ερμου.Οι κοπελες που δουλευουν μεσα ειναι πολυ ευγενικες κ χαμογελαστες κ καθολου ψηλομυτες αλλα μην εμπιστευεστε τη γνωμη τους,να πουλησουν θελουν .Ηταν του στυλ 'μα κανει τελεια εφαρμογη!" κ η μποτα περισσευε απο διακοσιες μεριες.κ στραβη να μουν θα το εβλεπα.
παντως.πηρα ενα ζυγαρι μαυρες γοβες με 40 ευρω κ μποτες-αναγκης με 36.γενικα οι τιμες στα παπουτσια ειναι καλες τωρα που ειναι τελος εποχης.
Ωστοσο,τα μιγκατο δεν εχουν ιδιαιτερες αντοχες.πολυ γρηγορα καταληγουν η στον τσαγκαρη για επιδιορθωση 9αν εισαι τυχερη κ χαλασουν σε σημειο που φτιαχνει) η στα σκουπιδια.anyway.
λεω να χτυπησω ενα μποτακι JB BOURNAZOS.οχι γιατι εχω τα χρηματα αλλα γιατι ειμαι φαν του καλου δερματινου ποιτικου παπουτσιου.ασχετα που οικονομικα δε μπορω να το φτασω.
χρειαζομαι ενα μποτακι που να ξερω οτι μπορει ν αντεξει γιατι του χρονου ποιος ξερει σε τι οικονομικη φαση θα ειμαι?
πιανω τον εαυτο μου εδω κ καιρο ν αγοραζει με μακρροπροθεσμη οπτικη.(να ξερω οτι ειναι κλασσικο.να ξερω οτι θ αντεξει 1-2 χρονια) οχι οτι δε ψωνιζα παντα ετσι,αλλα τελευταια δεν επιτρεπω στον εαυτο μου να παρεκτρεπεται.κ οτι ειναι ν αγοραστει κ να μεινει καιρο (πχ καμπαρντινα) ε εκει τ ακουμπαω κανονικα.
τελος πα,εχω αυτο το Σ/Κ συνεδριο,οποτε παω να ισιωσω τα μαλλια μου.
Περασα καλα σημερα,παρα τον σκοτεινο ουρανο,την ελαφρα βροχα κ τη μοναξια.
Το μονο,δε προλαβα να πεταχτω ως το Lidli που ηθελα ν αγορασω μια πασχαλια.
Ας ειναι..

*οταν λεω Αιολου,εννοω τον πεζοδρομο που περνα μπροστα απο τον Λαμπροπουλο,συνεχιζει πισω απο την πλατεια Κοτζια κ καταληγει στη Ερμου.Μπορει κ να μην ειναι η Αιολου,δεν ειμαι κ σιγουρη.

5 σχόλια:

DRN 06 είπε...

Ψιλό-άσχετο αλλά τελευταία έχω γίνει -χωρίς να το καταλάβω- κινητή διαφήμιση των Zara...
Βαριέμαι να γυρνάω όλη την αγορά και συνήθως εκεί βρίσκω ότι θέλω...
Πρέπει όμως να το αλλάξω λίγο αυτό γιατί δεν λέει...

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε me μετά τα ψυχοπλακωτικά και κάτι καλό. Κι εγώ Αθήνα είμαι για μια βδομάδα, μετά επαρχία και μετά πάλι Αθήνα και μετά έξω. Αλλά ο κόσμος γενικά είναι αραιός.

Αλήθεια γιατί νομίζεις ότι είσαι παχιά? Μια γυναίκα πρέπει να έχει τις στοιχειώδεις καμπύλες αλλιώς τι γυναίκα είναι? Πόσα κιλά είσαι?

Ανώνυμος είπε...

Πήγαινε και καμιά βόλτα για καφέ. Πίσω από το μοναστηράκι εκεί που περνάει το τραίνο ή κάτω από την ακρόπολη στο θησείο είναι καλά και ήσυχα.

Ανώνυμος είπε...

πέρνα μια επίσκεψη από τα quick spa αιόλου 50 να μας κάνεις report.

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον είναι το look της ημέρας.

Κλίκ