5 Μαρ 2009

The 'Zero' day.

Ειναι προφανες οτι η κηδεια μ εχει ταραξει [ερισσοτερο απ οτι πιστευα κ απ οτι καταλαβαινω.
Ειναι κ αυτο το σεμηναριο που παρακολουθω για τους καρκινους.
Η γιατρος που το κανει σημερα ειπε πολυ σοβαρα οτι η ηλικια των 32 (για ποιον χτυπα η κουδουνα?) ειναι η μαγικη ηλικια.
Οι καρκινοι εμφανιζονται απο το πουθενα.Σε ανθρωπους χωρις προδιαθεση κ χωρις επιλογες ζωης που να τους δικαιολογουν (πχ καπνισμα κακη διατροφη) κ το αλλο το καλο που ειπε ειναι οτι ακριβως επειδη δεν ακουλουθουν συνηθειες που να δικαιολογουν την εμφανιση του καρκινου,ειναι κ πιο δυσκολο να τον αντιμετωπισεις.
Σα να σου λεει,αντε καπνισε,δηλαδη.
κ η γυναικα ειναι καλη γιατρος ξερει τι της γινεται.
ηρθε μια κοπελα πρωι πρωι με τον αντρα της κ τον πατερα της.32 χρονων,καρκινος στη γλωσσα.Που τον αφαιρεσαν κ επανηλθε.Σε ουτε 2 μηνες.
Κ εγω ρωτω.Μετα απ αυτο.Τι ονειρα ζωης να κανει μια γυναικα 32 ετων?
Γιατι ο καρκινος στο στομα δεν εχει μεγαλα περιθωρια επιβιωσης (κ εκτος κ αποφασισει αλλιως ο Θεος).
Οποτε κ εγω....
The 'zero' day will be:
1.Οταν κανει νεα μετασταση η μητερα μου
2.Οταν πεθανει η μητερα μου
3.Οταν διαγνωστω με καρκινο (to DNA μου,αν θελω να ειμαι σοβαρη,δε μου αφηνει κ πολλα περιθωρια να πιστευω το αντιθετο.Εκτος κ αποφασισει αλλιως ο Θεος,again)
4.οταν μου πει ο οδοντιατρος οτι χρειαζομαι απονευρωση.

Δεν εχω σκεφτει κατι αλλο για την ωρα.

8 σχόλια:

ο φιλος του οικονομου είπε...

Έλα τώρα που θεωρείς στάνταρ οτι θα σου διαγνωστεί καρκίνος... για σοβαρέψου...
Το ότι ξέρεις τι λέει το DNA σου σου δίνει το προβάδισμα στο θέμα. Σου δίνει το ερέθισμα να τσεκάρεσαι συχνά. Άν το κάνεις αυτό ότι και άμα σου διαγνωστεί θα το πιάσεις νωρίς.

Χειρότερο είναι να σου έρθει απ το πουθενά και να μην ξες γιατί.
Get a hold of your self.

Απονευρώσεις έχω δει μόνο στο twilight zone... μπρρρρρ.

Ανώνυμος είπε...

Me κοψε την τραγικότητα. Η μητέρα σου διαγνώστηκε μεγάλη σε ηλικία έχοντας κάνει οικογένεια με παιδιά. Δε σε επηρεάζει αυτό και σε 40 χρόνια θα έχει υπάρξει θεραπεία. Ζήσε τη ζωή σου. Βρες ένα παιδί που να μπορείς να συνεννοηθείς και φτιάξε τη ζωή σου. Τα άλλα είναι λεπτομέρειες.

ΥΓ. Εγώ που έχω πιεστεί αρκετά είναι πιθανότερο από εσένα να αρρωστήσω από κάτι.

nikiplos είπε...

Ανώνυμος, μακάρι, αλλά μάλλον δύσκολο για την ώρα... (για τη θεραπεία εννοώ... ). Ο μηχανισμός της μετάστασης δεν μας είναι γνωστός και είναι δυστυχώς ο κύριος κίνδυνος... υπάρχουν μοντέλα-θεωρίες και ακόμη τρέχουν οι υπερυπολογιστές στην απλοϊκή εκδοχή τους, χωρίς να έχουν δώσει απάντηση... Φαντάζεσαι έναν όγκο να τους... περίμενε να αποφασίσουν? Τελευταία μόλις αρχίσαμε να δίνουμε κάποιες εξηγήσεις για το κβαντικό χάος που ίσως δώσουν απαντήσεις σε μελλοντικές γενιές σχετικά με την ταχύτητα της αποκωδικοποίησης. Γιατί σύμφωνα με τα όσα ισχύουν τώρα, απαιτείται ένας υπερυπολογιστής για να γίνουν οι αποκωδικωποιήσεις, και τα κύτταρα... δεν προκάνουν
Όσο για το DNA έχουμε αποκωδικοποιήσει μόνο το 5% του... (το 98% αυτού που έχει "νόημα" αλλά τι γίνεται με το άλλο το "τυχαίο" που αποτελεί μια δεξαμενή εντροπίας? και σώζει από τις κακές μεταλλάξεις?)

Αγαπητή, Me σαφώς έχεις επηρεαστεί και θα σου περάσει... Η ζωή προβάλλει πάντοτε φωτεινή και αποτελεί αξίωμα... Έχω χάσει δύο στενούς φίλους από καρκίνο και τον ένα μόλις στα 24 του, ενώ ο άλλος το περασμένο καλοκαίρι, στα 27 του. Στις γυναίκες ο καρκίνος του μαστού θερίζει... Ο θείος μου έφυγε στα 55 του...

Δεν είμαι ειδικός, αλλά εδώ υπάρχει ένα από τα καλύτερα αντικαρκινικά νοσοκομεία στον κόσμο... Ο οργανισμός σου ήδη παράγει κάποια εκατομύρια καρκινικά κύτταρα κάθε χρόνο. Αυτά δεν εξελίσσονται σε όγκο ένεκα καλού ανοσοποιητικού και όπως είπαμε του αξιώματος της ζωής...
Σε μια διάλλεξη εκεί, είπαν ότι το α και το ω είναι η έγκαιρη διάγνωση...

Μην παρεξηγηθώ, δεν το παίζω ξερόλας... απλά έχω συγκλονιστεί με αυτά που έχω μάθει εδώ ένεκα συνεργασίας με κάποιους...

Ανώνυμος είπε...

nikiplos εγώ προσωπικά δεν πιστεύω στα γονίδια. Μπορεί να υπάρχει προδιάθεση μπορεί και όχι. αν όμως υπάρχει προδιάθεση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες του αν και πότε θα εκδηλωθεί μια ασθένεια.

Εγώ και ο πατέρας μου πάσχουμε από μια ασθένεια. Στον πατέρα μου εκδηλώθηκε στα 60 σε εμένα από τα 25. Ο λόγος? Οι άσχημες δικές μου συνθήκες ζωής. Θα μπορούσε να μην εκδηλωθεί καθόλου σε κανέναν.

Dr Low είπε...

Pisteua pws ta panta einai thema gonidiwn se sindiasmo me ton tropo kai tiw sinithies tis zwis tou kathenos. Mexri pou diagnwstike 1h ksaderfi tou patera mou me Ca pneumona. Xwris kanena proigoumeno istoriko stin oikogenia, xwris na exei vali pote tsigaro sto stoma tis, zwntas mesa sti fisi kai ontas poly aisiodoksos anthrwpos.
Nai, yparxoun ta statistika pou lene auta pou lene alla yparxei kai to agnwsto...to idiopathes...

Ανώνυμος είπε...

el καλησπέρα. Είδα έκλεισες το blog αλλά σεβαστό. Καλή τύχη από εδώ και πέρα.

Τα γονίδια ίσως να παίζουν ένα ρόλο. Ο κάθε άνθρωπος έχει ένα μείγμα γονιδίων και μια οργανική ισορροπία. Αν διαταραχτεί αυτή η ισορροπία τότε υπάρχει πρόβλημα. Το θέμα είναι τι διαταράσσει αυτή την ισορροπία. Οι παράγοντες είναι πολλοί και άγνωστοι.

Δεν πιστεύω επίσης στη γονιδιακή θεραπεία διότι θα προκαλέσει άλλες παρενέργειες.

Ανώνυμος είπε...

τσ,τσ,τσ, Ιατρέ μου συνεχίζεις να κουράζεις τους αναγνώστες σου!! όΠως είπε και η γιατρός του σεμιναρίου ο καρκίνος φυτρώνει απ' το πουθενά. Αν είναι να σε βρεί θα σε βρεί. Η κληρονομική προδιάθεση είναι μόνο μια παράμετρος του όλου θέματος και όχι φυσικά μια αιτία. Διαπιστώνω από τα έσχατα κείμενά σου ότι ήδη πάσχεις από μια άλλη επικίνδυνη μορφή καρκίνου. Αρχίζεις να έχεις καρκίνο στη σκάψη, στην αντίληψη και στην λογική σου. Το γαρ πολύ της σκέψεως γεννά παραφροσύνη, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Επιτέλους δες την ζωή πιο ανάλαφρα. Στάματα να σκέφτεσαι όλο αρνητικά, δεν οδηγεί πουθενά. Και το κυριότερο: βγές έξω, πιές κανά κονιάκ, φάε καμιά στφίδα μαζί, χτύπα κάνα γκομενάκι, ζήσε μαζί του στιγμές ρομαντικές, κάνε μαζί του δεσμό με πάθος και πέρνα βράδια ζωόδους SEXXXX!!! Μην ξεχνάς: Καλά αγόρια στην πιάτσα υπάρχουν, καλές γκόμενες ΔΕΝ υπάρχουν. Λες ότι είσαι πολύ εμφανίσιμη. Διαπιστώνω ότι στροφάρεις και ότι είσαι εγκεφαλική. Σίγουρα μπορείς να βρείς όποιον θες. Πρόσεξε μόνο μην του τα κάνεις τσουρέκια (αν συνεχίσεις έτσι)` γιατί εμείς οι άντρες μπορεί να είμαστε χαλβάδες αλλά αν μας κάνει η γκόμενα τα (^*)*&^^% καρπούζια θα πάρει δρόμο στα σίγουρα!!! Εν γένει άσε το μέλλον να έρθει όπως λάχει και ζήσε το παρόν όσο πιο καλά μπορείς.
Παραλληρώ. Σχώρα με καλή μου me. Κλαό βράδυ
Π.Β.

me είπε...

Π.Β.
δε ξερω ποσες φορες εχω πει οτι εδω εγω γραφω οτι θελω κ οτι δε μπορω να πω.Αν θες διαβαζεις αν θες οχι.
Λυπαμαι αν σε κουραζω η σε στεναχωρω.
Κανω αρκετα τον κλοουν στην καθημερινη μου ζωη δεν εχω καμια διαθεση να το κανω αυτο κ εδω.σορρυ
επισης
δεν εχω πει ποτε οτι ειμαι πολυ εμφανισιμη.Jesus!μηπως αναφερεσαι σε αλλη???
anyway.ξερω πολυ καλα πως ειναι μια αναλαφρη ζωη,απλα δεν ειμαι σ αυτο το βαγονι κ τι να γινει τωρα.
Σου ευχομαι εσυ να εισαι κ να ειναι ολα τελεια.
κ γενικα οι γυναικες εχουν την ταση να ειναι σπαστικες.
ωστοσο,παρα την εντυπωση σου,οι πρωην μου μπορουν να μου προσαψουν πολλα αλλα οχι οτι τους εππριζα.
κ αυτο ειναι απλα μια ενημερωση που σου την κανω επειδη θελω.
κατα τ αλλα εχεις τα φιλια μου ως συνηθως.