13 Μαρ 2009

Bloody Oday

Πηγα να δωσω αιμα.Οχι για την καλη μου την καρδια προφανως γιατι ο αλτρουισμος δεν ειναι το στοιχειο μου,ειναι φανερο,αλλα εχω αναγκη την αδεια.
(για οποιον δε το ξερει,στον αιωνα αυτο οι επικουρικοι γιατροι δε δικαιουνται εκπαιδευτικη αδεια.Θα ναι που τα συνεδρια γεμιζουν-κ μαλιστα εχουν κ ορθιους μεχρι εξω να τσακωνονται για μια καρεκλιτσα-απο τους γιατρους που ειναι μονιμοι στα νοσοκομεια κ επιθυμουν διακαως να μαθουν νεα πραγματα.Αλλα οχι.Μη γινομαι τωρα κακια!Αφου ολοι το ξερουμε.Ο λογος που οι επικουρικοι δε δικαιουνται εκπαιδευτικη ειναι για να μη σηκωνονται οι μονιμοι απ τις καρεκλες τους καθολου.Κ αν γινοταν να στελνουν τους επικουρικους κ στην τουαλετα (αντι να πηγαινουν οι ιδιοι) θα ηταν υπερ-ευτυχεις αλλα τι να γινει τωρα.Οι νομοι της φυσης κ πως να τους παλεψεις?μεχρι να τους κανεις ζαφτι (τους νομους της φυσης καλε) το δημοσιο θα χει φαλιρισει κ η χωρα ολοκληρη μπορω να σου πω.
Αλλα επιδης το ποστ εχει αρχισσει κ ξεφευγει,επιστρεφω στην αιμοοδοσια.
Λοιπον.Θελω την αδεια.Τ ομολογω.Τωρα βεβαια δε ξερω αν θα μου τη δωσει το νοσοκομειο αλλα οφειλω την προσπαθεια.κ σαφως δεν ειναι προος τιμη μου να πηγαινω να δινω αιμα προσδοκωντας σε μια αδεια για να παω σ ενα συνεδριο αλλα δε γινεται επι της παρουσης αλλιως.
Ισχυει το γνωστον 'μ οποιον δασκαλο καθησεις τετοια γραμματα θα μαθεις'
Πηγα λοιπον,σ ενα σ νοσοκομειο, στην αιμοδοσια.Τιγκα στα σνιατα αλλα ελα που ειμαι dumed.Το χει η μοιρα μου παιδι μου!Γκαντεμια!Ολοι τους ηταν πιο κοντοι απο μενα.Ολες οι εξαιρεσεις των νεων γενεων ηταν εκει για να δωσουν αιμα!
Το λοιπον,μου δινουν μια καρτελα να συμπληρωσω.Κανονικα,δε θα πρεπε να βαζουν τους γιατρους να τα συμπληρωνουν αυτα.Πολυ απλα γιατι ξερουν οοοοολες τις σωστες απαντησεις.Oi ερωτησεις που θα πρεπε να τους κανουν θα πρεπε να ταν του στυλ 'οι ασθενεις που βλεπετε ειναι υψηλου κινδυνου΄?" (ναι,μεταναστες ολοι) και τα τετοια.
Τελος πα,απαντω στα χαζα της καρτελας κ παω να δωσω αιμα.Ολα καλα.Ημουν κ σε εξαιρετικη διαθεση γιατι το πρωινο μου ηταν καλο.κ ειχε εκειμεσα (οχι θα το πω) κατι σκροφιτσες σ νοσιλευτριες (μπορει κ πενταετους δε ξερω) με μια μυτη να βλεπει στον ουρανο αλλα το στηθος στα εγκατα της γης,διτι ηταν k σιτεμενες.Μιλαμεεεεεε το πως ηταν απεναντι μου κ απεναντι στους φ,μια συμπεριφορα γαματα!Γαματα λεμε!ειδικα στους φ.Του στυλ 'κ μονο που σου μιλαμε,αηδιαζουμε σκουλικι της γης!ποσο μαλλον να σ αγγιξουμε!'
Μου εκανε τρελη εντυπωση.Ακομη κ το δικο μου αδυσοπιτο βλεμμα μετα δυσκολιαs 'περασε' το υφος-τουπε τους.Δηλαδη,αν πας πρωτη φορα για αιμα σε κανουν χαλαρα να μη θες να ξαναδωσεις αιμα ποτε.Μιλαμεεεεεεε,αν τiς ειχα σε ιδιωτικη κλινικη θα χαν παρει ποδι με τη μια.Οι-μη-πω τωρα!
Γιατι,κατσε ρε συ,δηλαδη τραβα κανα ζορι ο μικρος φ να ρθει να δωσει αιμα κ να τον εχουν του πεταματου?Α παρατα μας.
Το απλο προσωπικο ηταν υπεροχοι.Αλλα υπεροχοι με ολους(προφανως γιατι δεν ειναι κ μονιμοι)κ φυσικα οι μονοι που δουλευανε (γιατι αραγε?ε?ε?).
Τελικα ,το ρεζουμε ειναι
Η αιμοδοσια δε κρατα 15 λεπτα που λεει η διαφημιση,αλλα 10.
Δε ποναει.
Δε καταλαβαινεις τιποτα.
Ολα καλα.
Μετα εχει χυμο κ σαντουιτσακι.
Να πατε να δωσετε.
Εγω θα το ξανακανω αλλα σε αλλο νοσοκομειο κ ασχετως αδειας.
Κ το μονο που εχω να ευχθω στο αιματακι μου ειναι πρωτον να ειναι υγιες (για μενα)
δευτερον να παει καπου που το χουν αναγκη.
κ τριτον,να μη μπει σε διαδικασια αγοροπωλησιας.κ νομιζω οτι δε θα μπει γιατι παρα το χαλια κλιμα το νοσοκομειο ειναι σ κ δε μπαινουν τα αιματα σε τετοιους ''διαγωνισμους'.
Οποτε εκανα μια καλη πραξη.Κ για μενα κ για καποιον αλλο.
η μαγκια,ειναι τα αιμοπεταλια.να γινεις δοτης αιμοπεταλιων.Οκ,θα ρθει κ αυτο.
Παντως τσαντιστικα με τις νοσιλευτριες.
Τελος πα.
Το συμπερασμα που εβγαλα εντος του 10 λεπτου εκει μεσα ηταν παντως σαρωτικο.
Γιατι οι Μολδαβες ηρθαν στη μικρη μας ηλιολουστη χωρα κ σαρρωσαν?ε?ε?
Γιατι αν ειναι να ξυπνας κ να κοιμασαι 20 χρονια με μια απο δαυτες διπλα σου,γαμaτα.Δεν ειναι γαμος ειναι μαρτυριο.Poisson in blood!Κ ουχι αυτο του Αλις Κουπερ1Eιναι bad sex!κ σου ρχεται το διμετρο χαμογελαστο απ τα ξενα μερη κ ξαφνηκα ο ηλιος λαμπει κ η καθημερινοτητα γινεται ανεκτη.
Ετσι ειναι .Οοοοοοολα σ αυτη τη ζωη εχουν μια εξηγηση.κ εδω που τα λεμε,οι Ελληνιδες συνολικα το χουν παραχεσει.Γκαρσονα ειναι η αλλη κ στο παιζει εξουσια κ ομορφια.
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχχχχχχχ!!!!Πεπλατιαζω παλι.
Anyway.
ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΙΜΑ ΜΑΓΚΕΣ!
Τελεια.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όχι μικρή μου εγώ δε γουστάρω Μολδαβές, εσένα θα παντρευτώ που δε μοιάζεις με αυτές τις σκρόφες. ;)

Κλίκ

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιο νοσοκομείο πήγες? Εγώ ήμουν με μια συνάδελφό σου παλιά. Αρρώστησε η γιαγιά μου και χρειάστηκα 0-. Άντε να το βρεις. Δεν είχε το νοσοκομείο που νοσηλευόταν. Πριν χωρίσω με δασκάλεψε η δικιά σου για το πως διακινείται το αίμα. Μια και δυο πάω στον Ευαγγελισμό και τους λέω. Μάγκες έχω δώσει5 φορές εδώ σε εσάς. Θέλω 0- για τη γιαγιά μου. Θα σας δώσω και τώρα αλλά θα μου δώσετε μία μονάδα 0- στο χέρι να την πάω στη γιαγιά μου. Έχετε? Αμέ μου λένε. Δίνω αίμα, μου φτιάχνουν τη μονάδα με παγοκυψέλη την παίρνω πάω με το μετρό στο Αλεξάνδρας τη δίνω και σε 2 ωρίτσες τη ρίξανε στη γιαγιά μου.

Είναι βασικό να βρεις μια αιμοδοσία που σου αρέσει και να δίνεις συνέχεια εκεί.

Dr Low είπε...

Με την αιμοδοσία συμβαίνουν τα εξής:
1) Η επαρχία καλύπτει την Αθήνα.Τη μια μέρα πχ στην Κω έχεις γεμάτα ψυγεία, την επόμενη σου πεθαίνει ασθενείς με γαστροραγία γιατί δεν έχεις αίμα μιας και στο τράβηξε όλο η Αθήνα.
2)Οι φαντάροι, ειδικά στα νησιά ή στον Έβρο, είναι η καλύτερη και γρηγορότερη λύση για την αιμοδοσία. Και η αιμοδοσία η καλύτερη λύση για άδεια στο φαντάρο. Εγώ έχω δώσει άδεια χαρτί άδειας σε φαντάρο χωρίς να δώσει αίμα γιατί ήρθε και έτρεμε απο το φόβο του. Έκτίμησα όμως ότι ήρθε να δώσει ο κακομοίρης. Εμένα δε μου κόστισε τίποτα. Σε αυτόν όμως μέτρησε μάλλον η κίνηση και μετά απο ένα 5μηνο έγινε κανονικός αιμοδότης.
3) Η πιο σπάνια ομάδα είναι η Β+ (το 12% του παγκόσμιου πλυθησμού.
4)Εκτός απο κάποιες ειδικές περιπτώσεις (βαριά τροχαία, χρόνια νοσήματα μεταγγιζόμενα κλπ)σε όλα τα άλλα χειρουργία ζητάμε αίμα προληπτικά. Όποιος γιατρός πει "θέλω Ο- καια τράβα βρες το" κάντου μύνηση. Το νοσοκομείο και ο γιατρός είναι υποχρεωμένοι, εαν η ζωή του ασθενοούς κινδυνεύει να κόψουν τον κώλο τους και να βρουν αίμα υπηρεσιακά. Στην ανάγκη μέσα απο το ίδιο το προσωπικό.

Γενικά με την αιμοδοσία στην Ελλάδα είναι περίεργα τα πράγματα. Στην επαρχία είναι πιο ανθρώπινα. Στις μεγάλες πόλης πιο εμπορικά.

Ανώνυμος είπε...

El μου χαίρομαι που σε βλέπω και πάλι. Έγραφα σαν ανώνυμος από πολύ παλιά στο μπλογκ σου.
Τώρα για τη γιαγιά μου, η εγχείρηση έγινε σε μια ιδιωτική κλινική και το αίμα το χρειαστήκαμε 2 μέρες μετά την εγχείρηση για να ανακάμψει. Δεν κινδύνευε όμως. Με το αίμα βγήκαμε πιο γρήγορα από το νοσοκομείο. Ο- δεν είχε το ΔΗΜΟΣΙΟ νοσοκομείο που κάλυπτε την κλινική και δε μου έδιναν. Οπότε το μόνο που μου έμενε ήταν αυτό. Εγώ πήρα το αίμα από τον Ευαγγελισμό, το πήγα στο ΔΗΜΟΣΙΟ νοσοκομείο που έπρεπε να μας καλύψει και τους είπα ότι είναι για τη γιαγιά μου. Ομάδα δεν είχατε σας βρήκα μη μου κάνετε κόλπα ήταν το μήνυμα.

Ξεκίνησα να δίνω κι εγώ από φαντάρος και με δασκάλεψε και η συνάδελφός σου. μακάρι να είχα ξεκινήσει πιο νωρίς αλλά δεν ήξερα. Στα 10 χρόνια με 2 μονάδες το χρόνο θα είχα δώσει 20 μονάδες.

Σαν αιμοδότη μου τη σπάει ένα πράγμα. Ότι αν αρρωστήσει δικός σου σου αφαιρούν από την κάρτα το αίμα είτε το χρησιμοποιήσουν είτε όχι. Εμένα μου έχουν τραβήξει 4 μονάδες και έδωσαν τη μία. Δε μου αρέσει να τρυπιέμαι και να με αδικούν. Κάνουν κι αυτοί τη δουλειά τους κάνω κι εγώ δε λέω αλλά να μη με αδικούν.

nikiplos είπε...

Είμαι εθελοντής αιμοδότης από συνείδηση εδώ και 12 χρόνια...

1ον El, πολύ δημοσιοϋπαλληλική η συμπεριφορά σου... να δώσει αίμα για να πάρει την άδεια... κάτι τέτοιοι χαλάτε τα νοσοκομεία... Το σκατόβυσμα που σου κλάφτηκε θα έχωσε τις σειρούλες του κείνη τη μέρα... ήσουν επιεικώς απαράδεκτη... Δεν δίνουμε μπέσα στον έλληνα ποτέ...

2ον Η Αιμοδοσία στην ευρώπη και στην Ελλάδα που το καλύτερο τμήμα (κατά την ταπεινή μου γνώμη) είναι το ΛΑΙΚΟ, είναι ακριβώς όπως ένα ξενοδοχείο 4στερο με ένα γαμηστρώνα... και συγχωρήστε μου την έκφραση αλλά είναι η πιό ήπια... και σε συμπεριφορά νοσηλευτών, ειδίκευση και γνώσεις, εξόν του "περιβάλλοντος". Με λίγα λόγια σε κάνουν πραγματικά να μην θέλεις να ξαναδώσεις αίμα...

και φορτώνω γιατί 2 φορές το χρειάστηκα και μου ζήτησαν αίμα γιατί λέει ο θείος μου δεν είναι πρώτου βαθμού συγκενής... <

Και μιας και μιλήσατε για τους συναδέλφους σας, ξέρω νοσοκομείο στην Αθήνα που παίρνουν αίμα από Αλβανούς... εννοείται μετά πληρωμής και επειδή απαγορεύεται παίρνει κι ο Γιατρός το κάτιτίς του...

Ανώνυμος είπε...

Πρώτου βαθμού είναι μόνο οι γονείς και τα παιδιά. Δεν είναι ούτε οι παππούδες ούτε οι μπαρμπάδες ούτε τα αδέρφια. Οι βαθμοί πάνε με τις γεννήσεις. Μεταξύ του πατέρα σου κι εσού μεσολαβεί μια γέννηση. Μεταξύ παππού κι εσού 2. Μεταξύ εσού και αδερφού επίσης 2 γεννήσεις. Μια προς τα εσένα και μια προς τον αδερφό σου με γεννήτορα δηλ. ρίζα τον πατέρα σου.

Αυτά τα ξέρουμε και τους παραμυθιάζουμε. τους λέμε ότι είναι η μάνα μας με το πατρικό της ή ο πατέρας μας ή άλλο παραμύθι. Από τον ευαγγελισμό μου έδιναν αίμα για όπου ήθελα.