30 Απρ 2009

Μπαγκλαντες meets Greece.

Το οτι οι μεταναστες απο το Μπαγκλαντες ειναι οι καλυτεροι ανθρωποι που εχω γνωρισει ως τωρα το εχω πει πολλες φορες.
Το οτι ειναι επισης κ οι πιο βρωμικοι (οσον αφορα το πεδιο εργασιας μου) δε θυμαμαι αν το εχω πει.
Αν οχι,το λεω τωρα.Βεβαια,οι ανθρωποι σαφως κ δικαιολογουνται.Η σωματικη υγιεινη δε νομιζω πως ειναι κατι το οποιο ειναι εφικτο κατω απο τις συνθηκες που ζουνε.
Επισης,αρκετοι απο αυτους απασχολουνται σε χωρους εστιασης.Μεχρι τωρα,ειχα να το λεω,ηταν ο λογος που το σκεφτομαι δυο φορες πριν φαω εξω κ συνηθως καταληγω στο να μη φαω.
Σημερα απλα καταριφθηκε κ αυτη η θεση.
Ανοιξε η πορτα κ μπηκε γυναικα,νεα 32 χρονων,που δουλευει τραπεζοκομος στο νοσοκομειο.
Ε λοιπον,ηταν η ιδια εικονα με το Μπαγκλαντες.
Κ μη μου πει κανεις οτι οι συνθηκες ζωης της δικαιολογουν αυτη την εικονα.
Ελληνιδα,νεα γυναικα 32 χρονων.
Αυτο δε το χα ματαδει.Μου μυριζε απο αποσταση κ φορουσα κ μασκα.
Κ μην αναφερθω στο πεδιο εργασιας μου οπου η κοπελα εζεχνε.
Μου ρθε να της πω κανα Γαλλικο αλλα μετα λεω ασε.
Κ απλα ως περιστατικο με εκανε κ αναρρωτιεμαι.
Ολοι οσοι δουλευουν στην εστιαση ειναι τοσο βρωμιαριδες ρε παιδι μου?
Κ απο το αιματολογικο μου λενε οτι οι ντιλιβεραδες κ κλπ ειναι τιγκα στα παρασιτα κ στα διαφορα αλλα.
Θα το κοψω το φαι εξω εντελως.
Δε θα τρωω κ στο νοσοκομειο.
Αυτο ειναι που μου χε πει ενας γιατρος οταν πρωτοπηγα
'Στην αρχη ετρωγα εδω.μ επιασε το στομαχι μου μια,μ επιασε δυο,επαψα να τρωω εδω κ συνηλθα'.
ΠΟσο δικιο ειχε!
Βεβαια,στην τραπεζαρια των ιατρων,τρωει ολο το νοσοκομειο.
Αυτο δεν ειναι φαϊ για τους εφημερευοντες,ειναι σισιτιο για τους δημοσιους υπαλληλους κ τις οικογενειες τους (ξεχασα να πω,οτι τρωνε κ αυτες οποτε κατσει).
Ενταξει συμφωνω να μην πεταμε το φαι αλλα νισαφι πια.
Τελικα,οποιος περασει εξω απο νοσοκομειο κ ειναι μεσημερακι,απ οτι καταλαβα μπορει να μπει ανετα μεσα κ να ζητησει να φαει.
...ωστοσο για το αν το στομαχι του θα το αντεξει τοσο μικροβιο,δεν ειμαι κ τοσο σιγουρη.
Μα ηταν απιστευτη η βρωμια της σημερινης λεμε!Απιστευτη!
Οι ανθρωποι δε παυουν να με εκπλησουν παντα.Με τον εναν η τον αλλο τροπο.

8 σχόλια:

Σοφία είπε...

Νομίζω ότι βρωμιάρηδες υπάρχουν παντού. Το ότι υπάρχουν *και* στους χώρους εστίασης είναι βέβαια ανησυχητικό, αλλά δεν ξέρω και πώς μπορείς να τους αποφύγεις. Εκτός βέβαια αν τρως μόνο στο σπίτι σου, μόνο φαγητά που έχεις μαγειρέψει ο ίδιος κ.λπ.

Σε νοσοκομείο πάντως δεν θα έτρωγα ποτέ, εκτός αν δεν υπήρχε άλλη λύση (π.χ. 2 πόδια σπασμένα).

Ανώνυμος είπε...

Μπροστά στα χημικά που ρίχνουν μέσα στο φαγητό η βρόμα είναι μικρότερο πρόβλημα.

me είπε...

Σοφια:ποτε μη λες ποτε.Κ δεν ειναι κ το ευκολο οικονομικα να τρως σε καθε εφημερια απο εξω.Κ αμα εισαι κ περιεργος ανθρωπος οπως εγω που δε τρωει τυροπιτες,πιτσες σουβλακια κλπ γινεται ακομη πιο δυσκολο.Παντως αυτη η γυναικα ηταν εκπληξη,πραγματικα

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δεν κάνει να τρώω τίποτε απέξω λόγω μιας αυστηρής δίαιτας που κάνω κουβαλούσα παλιότερα το φαγητό μαζί κι έτρωγα όπου έβρισκα. Επειδή αυτό ήταν σπαστικό αναγκάστηκα να μετακομίσω για να είμαι δίπλα στο σπίτι και να μπορώ να τρώω σαν άνθρωπος.

Ξέρω είναι πολύ κουραστικό να μαγειρεύεις κάθε μέρα ή μέρα παρά μέρα αλλά εγώ δε μπορώ να κάνω διαφορετικά. Εσύ ίσως να μπορείς.

nikiplos είπε...

Ανώνυμος, το μαγείρεμα είναι η πιο ξεκούραστη και δημιουργική ασχολία της ημέρας... Καθόλου κουραστικό...

Εμένα είναι το καλύτερο για να πάρει μακριά το στρες της ημέρας... βέβαια μόνο το βράδυ... ύστερα η προετοιμασία του δείπνου, ένα πιάτο λιτό, λίγο κρασί από το ανοιγμένο μπουκάλι, γιατί αλλιώς έχει σημασία και η επιλογή του... Την ημέρα στην ελλάδα φυσικά ταπεράκι... Είναι η μόνη λύση.

Εδώ, ευτυχώς υπάρχουν πολυάριθμα μπιστρό για όλα τα γούστα και βαλάντια... Εγώ με 8€ τρώω μια ωραία σαλάτα με λίγο ψωμί, και σολωμό, ζαμπόν ή και κάποιο βραστό αυγό... απαραίτητα ένα ποτηράκι λευκό ελαφρύ της κοιλάδας του ροδανού...
Μετά με κρατάει μέχρι το βράδυ μέχρι το απογευματινό φρούτο-γιαούρτι.
Ποτέ δεν κατάλαβα το λόγο που οι έλληνες είναι υπέρβαροι, με τέτοια τέλεια κουζίνα και υλικά... ακόμη και το σουβλάκι είναι καλό σε σχέση με τα μακντόναλντσ... Μάλλον φταίει η .... ποσότητα σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή... 4 ώρες μπροστά στην τηλεόραση για το μέσο έλληνα, κάτι πρέπει να κάνει... ή τσιγάρο ή φαί ή και τα δύο.

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα κι εμένα μου αρέσει να μαγειρεύω και μάλιστα είναι το χόμπι μου. Έφτιαχνα μέχρι ψωμί. Τώρα όμως αφενός δεν έχω χρόνο και αφετέρου δεν κάνει να φάω πολλά πράγματα. Κρέας, γαλακτοκομικά, γλουτένη (κυρίως αλεύρι), πατάτες, ντομάτα, τηγανητά, ζάχαρη και κάποια όσπρια δεν κάνει να τα φάω. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι πλέον το μενού μου είναι πολύ περιορισμένο και η απόλαυση του μαγειρέματος καταργείται.

me είπε...

Λοιπον,στο αγορα πισω απο το Χιλτον καποτε επερνες ενα θεϊκο κις σολομου μια σαλατα ροκα κ ενα λευκο κρασι,κατι νυχτες καλοκαιριου κ το φιλοσοφουσες μεχρι πρωϊας....ωραιες εποχες.
Τωρα δε ξερω καν αν υπαρχει στο μενου τους.
Μου ρθε φλασια τωρα με τα λεγομενα του nikiplos ...

Ανώνυμος είπε...

Πλιγούρι από φαγόπυρο, αν το βρείτε σε βιολογικά δοκιμάστε το. Πάει μια χαρά σε σαλάτες.