18 Μαΐ 2009

Παρ Ολ Αυτα,Εγω Επιμενω

...επρεπε να ειχες μεινει να με δεις,να βελτιωνομαι.
Σημερα τελειωσα τη μια εργασια που εκανα στο καινουργιο ιατρειο οσα λεφτα ζητησα τα πηρα!Μιλαμεεεεεε ουαουουουουυ!!!Λοιπον λοιπον.Τα εξοδα μου ηταν το 1/5 απο τα χρηματα που πηρα κ εδωσα κ 1/5 στη βοηθο του καλλiτεχνη.Ο bro μου ειπε οτι της εδωσα πολλα.Ναι πιθανον αλλα δε μπορω κ ολα να τα κανω σωστα κ επιπλεον αυτα τα λεφτα ειναι κ για τον αλλο ασθενη που εχω οπου δε θα της δωσω κ τριτον.Θυμαμαι τον καιρο που δουλευα εγω βοηθος καπου κ πολυ απλα ο τυπος δε με πληρωνε τιποτα.κ μιλαμε για ορθοστασια και λοιπα.Κ βαλε που μια μερα θα γινομασταν/γιναμε συναδερφοι.H βοηθος του καλλiτεχνη δεν ειναι μελουσα συναδερφος αλλα δουλευοντας για αλλους κ εχοντας γονεις που δεν ειναι καλλiτεχνες γιατι αν ηταν θα ημου στο δικο τους ιατριεο κ δε θα βολοδερνα αποφασισα οτι δε θα εκμεταλευομαι ανθρωπους στη δουλεια μου,οπως εκμεταλευτηκαν εμενα.Κ η κοπελιτσα παιρνει 3 κ 60 για να δουλευει για εναν κ ξαφνiκα βρεθηκε με 2 νοματεους.κ οχι οτι μου εκανε τιποτα το φοβερο αλλα κ μονο που μου φωναζε τους ασθενεις απο την αιθουσα αναμονης,μου μετεφερε τα πραγματα απ το ενα ιατρειο στο αλλο κ με βοηθουσε με τον χωρο γενικα που δεν τον ηξερα για μενα ηταν κατι.Αν δεν ηθελε μου λεγε 'αμε στο διαλο κ βρεστα μονη σου καπιταλιστικο γουρουνι(αυτο παει στο οτι εμεις οι καλλiτεχνες εχουμε τη φημη των φραγκατων:μυθος,γι αυτους που δεν εχουν επισης γονεις καλλiτεχνες) anyway δε ξερω πολλα απο μαθηματικα,υποπτευομαι οτι δεν εβγαλα κ σοβαρο κερδος αλλα ενταξει σιγα σιγα τουλαχιστον εβγαλα τα εργαλεια που αγορασα.Σαματις αμα ειχα επιχειρηση θα εβγαζα κερδος παντα?Ο κολλητος που εχει, λεει οτι τα περισσοτερα πρεπει να τα ριξεις παλι μεσα (στην επιχειρηση) κ οποτε δε σου μενουν κ πολλα.
Παντως νιωθω very excited.
Βεβαια το black της υποθεσης ειναι,οτι δεν ειχα με ποιον να μοιραστω τα νεα εκτος απ τον bro.Που να μουν κ μοναχοπαιδι...
Επισης,στη δουλεια αφου η συμβαση τελειωνει πρεπει να βγαλω ατομικα πεπραγμενα.Οποτε τι συνειδητοποιησα?Τους τελευταιους 4 μηνες εχουμε δει 650 ατομα.Απο αυτα,εχω δει προσωπικα εγω τα 350.Αρα τι εχουν δει οι αλλοι δυο (κ οι δυο μαζι)? Τα 300.Τι με κανει εμενα αυτο?Οπως λεει κ ο κολλητος 'Δε ξερω? μαλακα?"
Κ ενω ολα τα νοσοκομεια ξαναζητησαν απο το υπουργειο τους ιδιους επικουρικους καλλiτεχνες που ηδη εχουν, το δικο μου δε με ζητησε.Λογω αποτερων συμφεροντων.
Παντως,αν ζουσαμε στην Αγγλια αυτο θα ηταν πολυ κακο για το βιογραφικο μου.Βεβαια,αν ζουσαμε στην Αγγλια,μπορει κ να μην αγωνιζονταν ατομα μεσα απο το νοσοκομειο που θα δουλευα να με αναγκασουν να παρaiτηθω προκειμενου να γυρισει ο 'παλιος που ναι αλλιως' στο ποστο του
Τελος πα,δε βαριεσαι.Εγω τον κυκλο μου τον εκλεισα εκει.
Ωρα να παω παρακατω!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μην παραπονιέσαι που δεν έχεις κανέναν να μοιραστείς κάποια πράγματα. Μετά από τόσο καιρό εδώ μέσα κάτι είμαστε κι εμείς έστω κι ως ανώνυμοι.

Συγχαρητήρια που βρίσκεις το δρόμο σου και το κάνεις για εσένα γιατί θέλεις εσύ να βελτιώνεσαι.

Συνήθως προσλαμβάνουν άτομα για ένα χρόνο για να βγάζουν όλοι το κάτι τις τους. Θα σε ξαναπάρουν του χρόνου σε άλλο νοσοκομείο.

Τώρα για τα μαθηματικά που λες για να σου μείνει κάτι η αγορά λειτουργεί χοντρικά με το νόμο του διπλού. Εισπράττεις από τον ασθενή το διπλό από τα έξοδα. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό για εσένα αλλά πιστεύω ότι με τον καιρό θα μάθεις να κρατάς ένα λογαριασμό. Νομίζω ότι είναι καλή φάση αυτή η συστέγαση τουλάχιστον στην αρχή. Συνέχισε.

me είπε...

aha ε αμα το θετουμε ετσι τοτε εισεπραξα..το διπλο απο τα εξοδα.
Αλλα δε μου χει δωσει αλλους ασθενεις εκτος απο αυτους τους δυο κ δε ξερω πως να το παρω.τελος πα.

Ανώνυμος είπε...

Υπολόγισες και το κόστος του ιατρείου και τα λεφτά που έδωσες στην κοπέλα?
Καληνύχτα.

nikiplos είπε...

Αγαπητή me, όταν είσαι στην αρχή του επιτηδεύματος και κυρίως όταν με τη δουλειά σου φαίνεσαι εσύ, δεν κοιτάς τα χρήματα. Αγνόησέ τα προς το παρόν, κι αφοσιώσου στη δουλειά σου, που θα είναι και η βιτρίνα σου... Μόνο αυτή θα μείνει και τίποτε άλλο. Τα χρήματα θα έρθουν όταν αρχίσει να φαίνεται η δουλειά σου. Ξέρω τον Έλληνα και πίστεψέ με έχω χάσει και 24ωρα άϋπνος με την πρωτομαγιά μέσα ξέροντας ότι δεν θα πληρωθώ...
Στην αρχή έτσι είναι...
Ο κολλητός σου που λέει τις εξυπνάδες, να πάει να ρίξει μια βουτιά στη θάλασσα, πριν σφύξουν οι ζέστες. Το κέρδος το υπολογίζουν μόνο οι βολεμμένοι. αλλά ξέρεις είναι καταδικασμένοι να μείνουν ξύλα απελέκητα... πολλοί λίγοι είναι εκείνοι που προχώρησαν και με πλάτες, γιατί η δουλειά θέλει τρέξιμο, και δέλεαρ... κι αν σου είναι όλα στρωμμένα τα δέλεαρ εκλείπουν...

Καλή δύναμη εύχομαι, ανασκουμπώσου, και γερά!!!
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Κλίκ