20 Μαΐ 2009

CSI NY - 5x24 - Grounds For Deception.

Εβλεπα το episode 24 του CSI NY (CSI NY - 5x24 - Grounds For Deception)
Ενα μερος του οποιου κ καλα ειναι γυρισμενο στην Ελλαδα.
Λοιπον εμενα μου φανηκε πως μαλλον γυριστηκε στα σκηνικα του Zina the warion princess αφου πρωτα πηρανε κ μερικα διαφορα απο τα σκηνικα του my greek wedding της Νια Βαρνταλος.
Ελεος δηλαδη.Ακομη κ στην ταινια Escape to Athena
οι ανθρωποι τρεις σκηνες γυρισανε εδω αλλα ηρθαν κ τις γυρισανε εδω!
Αλλα πρεπει να παραδεχτω οτι ειχε σκηνες απειρου καλλους.Την Melina Kanakaredes να τρεχει μες στα περβολια με τον Gary Sinise στο κατοπι της.(πολυ Greek movie στιγμη,τ ομολογω)
μια σφαιρα να κοβει ενα ροδακινο απο ενα δεντρο (tre artistic!παρακαλω δωστε βαση σ αυτο το καρε)
Κ φυσικα το γεγονος οτι ειχες σκηνη στην Αμερικη του τωρα (για αναλυσεις στα εργαστηρια κλπ κ σκηνη στη Ελλαδα του χθες οπου ηταν η Bonasera και ο Μακ Teylor.Κατ!
Το φιλτρο δε στην καμερα ηταν hilarious.Το 'Ελλαδα του χτες' μ αυτο το φιλτρο, γινοταν ακομη πιο χτες.
Πρεπει ομως να παραδεχτω οτι:
Μιλαει πολυ καλα Ελληνικα κ αυτη κ οι αλλοι ηθοποιοι.
Θα παραδεχτω οτι ηταν μια διαφημιση για τη χωρα ( κ η ιδια ειναι μια διαφημιση για τη χωρα αλλα ισως κ να της το χρωσταμε κ ετουτο)
Εδειξε κ LAPD δυστυχως χωρις τους δικους μας πρωταγωνιστες αν κ ειμαι σιγουρη πως αν το ξεραν πως υπαρχει η σειρα στην Ελλαδα θα οτυς αξιοποιουσαν.Πανω σ αυτο,να ειμαστε κ ευχαριστημενοι που οι αστυνομοι_κ καλα_ δεν ηταν κοιλαραδες μουστακαλιδες να φωναζουν 'Πουτ δε κοτ νταουν σλοουλjiiii' (το προσεξατε το '-λji'?Δε το βαλα τυχαια.Οοοοοοχιιιι)
Κ βεβαια,εθιξαν ενα πολυ σοβαρο θεμα την αρχαιοκαπηλεια στην Ελλαδα κατι που μαλλον εμεις το χουμε ως δεδομενη καθημερινοτητα κ κανεις μα κανεις δεν ασχολειτε.
Καταληγοντας,θελω να πω πως παρα τις ενδιαφερουσες σκηνες ηταν μια προβολη της χωρας σε μια καταξιωμενη σειρα της Αμερικης,κατι που δεν το βλεπουμε κ καθε μερα κ τελος παντων ευγε σ οποιον το σκεφτηκε!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν έχεις δει την εαρινή σύναξη των αγροφυλάκων δες την. Είναι η Ελληνική επαρχία τη δεκαετία του 60. Εγώ επειδή είμαι από υποβαθμισμένο μέρος τα έζησα διότι ο πολιτισμός ήρθε σε εμάς αρχές του 80.

Για την αρχαιοκαπηλία τώρα τα πράγματα έχουν δυσκολέψει. Οι συμβάσεις της Unesco και άλλων διεθνών οργανισμών καθιστούν από δύσκολη έως αδύνατη τη διεθνή κυκλοφορία ''αγνώστου'' προέλευσης αρχαίων. Είναι δύσκολο πλέον να τα ξεπλύνεις.

Ανώνυμος είπε...

Κλίκ

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι δικό μου αλλά περιγράφει τα πράγματα, την καθημερινότητα στην Αθήνα, σωστά κατά τη γνώμη μου.

me είπε...

E,αμα δεν ειναι δικο σου...

Ανώνυμος είπε...

Τι να κάνουμε, δε γίνεται να είναι όλα δικά μου. Ο καθένας κάτι μπορεί να προσφέρει σε αυτή την κοινωνία... ;)

Αν δε βρίσκεις ενδιαφέροντα τα κλικ να μην τα βάζω, δε με πειράζει να μου το πεις.

me είπε...

καλα χαζος εισαι?Με το συμπαθιο δηλαδη.
η φρασης ητο πειραχτικη!
τσ!τσ!τσ!

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράχτηκα υπερευαίσθητο κοράσιο! Μην ανησυχείς λοιπόν.

Ανώνυμος είπε...

Μια θλιβερή πραγματικότητα Ειδικά το σχόλιο 84 είναι όλα τα λεφτά. Εγώ δεν έχω γράψει εκεί.

Ανώνυμος είπε...

Το 84 σβήσανε κι έχει πάρει άλλο τη θέση του.

me είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.