29 Μαΐ 2009

Νοσοκομειακες Λοιμωξεις.

Ειμαστε σε μια αιθουσα,εμεις οι καλλιτεχνες κ οι ειδικευομενοι.Οι συμμαθητες μας ειναι με τις σακες τους κ τις σχολικες ποδιες (λεγε με λευκη ιατρικη μπλουζα που κλεινει πισω-ενιοτε τσιτωνει κ επικινδυνα λογω παχους).Ευτυχως ανευ στηθοσκοπιων γυρω απο τα λαιμουδακια τους.Οι ειδικευομενες δε με τακουνακια.
Εμεις κασουαλ.Παντελονακια μπλουζακια κ geox.το στυλ 'ειμαι η μεγαλη γιατραρα αλλα το παιζω no big deal'
Ο επικοινωνιακος κανει φιλοτιμες προσπαθειες να δημιουργησει γεφυρες επικοινωνιας.Γι αυτο αλλοστε ειναι κ επικοινωνιακος.Αμ δε!Αι συμμαθητε παραμενουν ασυγκινητοι.
Κ αφου γιναμε μια ωραια ατμοσφαιρα,ερχεται το break οπου μια ειδικευομενη αποφασιζει να δωσει σημασια στον επικοινωνιακο κ του λεει
'μηπως μπορειτε-εγω κ αυτος- να κανετε μια θεση πιο κει να κατσουμε με τη φιλη μου μαζι ?'
Ο επικοινωνιακος της λεει πολυ ησυχα 'ειστε πολυ καλες φιλες?'
'Ναι' απαντα η ανυποψιαστη συμμαθητρια-ειδικευομενη
'απο συμμαθητριες?' συνεχιζει ακαθεκτος ο επικοινωνιακος.
'Ναι' απαντα η ειδικευομενη σκαζοντας τσαχπινικο γελακι στον επικοινωνιακο ως ενδειξη οτι εχει καταλαβει το αστειο.Ο επικοινωνιακος συνεχιζει να την κοιτα ασυγκινητος.Ψυχρο αιμα,λεμεεεε.
Κ πριν προλαβει το γκομενακι με το στρεσαρισμενο δερμα να πει κατι,γυριζω με το πιο αθωο προσωπακι που μπορεσα ν αναπαραγω για τη περισταση κ το πιο απαστραπτον χαμογελο κ τη ρωτω αθωα αθωα ΄'Απ το νηπιαγωγειο δηλαδη?'
Προλαβα να δω μονο ενα σοκαρισμενο βλεμμα κ μετα γυρισαμε με τον επικοινωνιακο, αλλαξαμε θεσεις -να κατσει με τη συμμαθητρια της- κ συνεχισαμε να παρακολουθουμε αταχοι κ υπεροπτες τον καθηγητη σα να μην εγινε τιποτα.
Εμααααα,ισα ρε μπουμπου που μου θες να κατσεις k με τη φιλη σου ολοκληρες γυναικες 30 plus!
εμα πια!
Καποιος πρεπει να ενημερωσει τους ειδικευομενους in Greece οτι μεγαλωσαν.
Δε μπορουν να συνεχισουν ετσι,στον παραλληλο τους κοσμο!

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μη γίνεσαι κακιά. Γυναίκες είναι γλωσσίτσα έχουν και πρέπει να δουλεύει. :Ρ

Εγώ πάντα τις βάζω δίπλα δίπλα και στο τραμ ακόμη.

Έχει βόλτα απόψε? Εγώ όχι. Πρέπει να ξεκολλήσω και να θέσω σε κίνηση ένα κομμάτι για αύριο και θα κάτσω τόσο όσο να το κάνω να γλιστράει για να φύγει αύριο!

me είπε...

aaaaaa κ ελεγα 'αφου το χει μαθει οτι τετοια ωρα ποσταρω δε θασχολιασει?'
τι ξεκολλας κ κολλας ακριβως?????

Ανώνυμος είπε...

Είναι γρίφος σαν και τη δική σου καλλιτεχνία :Ρ

Λοιπόν όλη τη μέρα είμαι μπροστά από έναν υπολογιστή και σκέφτομαι και γράφω. Όταν σκέφτομαι μέχρι να βγάλω άκρη σε αυτό που θέλω να γράψω κοιτάω blogs. Μόλις βγάλω άκρη, συνήθως αργά το βράδυ το γράφω.

Καληνύχτα. Πάμε μια ώρα πίσω, τα μαζεύω πάω σπίτι και νάνι.

ΥΓ. Όταν τελειώσω και φύγω από δω όπως το πάμε θα σου λείπω και θα μου λείπεις. Θα σκέφτομαι Τι να κάνει εκείνο το κορίτσι που το διάβαζα στα ενδιάμεσα κι εσύ τώρα αυτός δε θα σχολιάσει. Έ ρε εξαρτήσεις που δημιουργεί και πτυχές που έχει το internet! Το κουφό είναι ότι αν ποτέ περάσουμε ο ένας δίπλα από τον άλλο δε θα καταλάβουμε τίποτε!

me είπε...

αχα!κομπιουτερας εισαι?λοιπον τα παω πολυ καλα με τους κομπιουτεραδες!ε καλα μπορει ν αποφασισεις να κανεις κ διατριβη ποτε δε ξερεις :D
ηηηηηη μπορει να ξεθαρεψεις τοσο που να θες να μου μιλας σε κανα messager who knows ;) ? (σε πειραζωωωωω)

Σοφία είπε...

Είσαι πολύ άκαρδη τελικά :-p

Μα να μην αφήνεις τα κοριτσάκια να κάτσουν μαζί... τσκ τσκ τσκ...

Dr Low είπε...

Οι ειδικευόμενοι...μένουμε πάντα παιδιά!!!

Άσχετο! Μετά την εξεταστική μου που θα έρθω Αθήνα θα σου στείλω μέιλ αν έχεις χρόνο να βρεθούμε για κάτι καλλιτεχνίες! Φιλιάαααα

Les and The City είπε...

Mα και στο greys anatomy οι ειδικευομενοι ειναι σαν παιδια, όλο ψου ψου και μου μου είναι...άσε που όλοι έχουν πάει με όλους....:P

Ανώνυμος είπε...

Δεσποινίς μου πέσατε έξω. Δεν είμαι κομπιουτεράς! Τον υπολογιστή τον χρησιμοποιώ καθημερινά γι αυτό που κάνω. Για διατριβή δεν ξέρω θα δούμε. Το Μάη θα ξέρουμε αλλά θα πρέπει να φύγω από εδώ.

Ξεθαρρεμένος είμαι αλλά δεν ενοχλώ κορίτσια από το ίντερνετ. :) Γιατί μπορεί γκόμενα να μην έχουμε αλλά έχουμε υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια.

Πάντως αγενής δεν είμαι πριν να την κοπανήσω και εξαφανιστώ θα σου στείλω αποχαιρετιστήριο μήνυμα ;)

Ανώνυμος είπε...

Κλίκ.

Κλίκ

nikiplos είπε...

Τι έγινε me? Αναπαράγουμε το παλιός - νέος? (Το μοναδικό αξίωμα στην Ελλάδα άλλωστε).

Πρακτικά, μάλλον θα πρέπει να εννοηθεί, ότι οι γονείς φταίν για την ανωριμότητα των μικρών... Βλέπω όμως ότι ο επικοινωνιακός ανταποκρίθηκε...

Επίσης Ανώνυμος, καλό το δεύτερο κλικ...

me είπε...

Σοφια-μα τις αφησα!πηγα πιο κει!

Ελ--οντως μενετε παιδια-no offence-
to μειλ να μου το στειλεις 1 βδομαδα νωριτερα na προγραμματησουμε ωραριο.πρωινο σαββατου δικο σου απο τωρα(καθ οτι την εβδομαδα ειμεθα υπαλληλοι των δημ υπαλληλων)κ μετα θα σε βγαλω κ για καφε να σου γλυκανω το χαπι ;) υποσχομαι!

axinis-ελα ντε!δεν ειχα κανει το connection!δε νομιζω οι δικοι μου να κανουν σεξ μεταξυ τους.τους εκοψα πολυ ανταγωνιστικους για να χουν χρονο για τετοια

me είπε...

nikiplos-πως το βγαλες αυτο το συμπερασμα?
δεν ειμαι γιατρος-τουλαχιστον οχι με τον τροπο που ειναι ενας παθολογος- κ μας αγνοουσαν οι ειδικευομενοι γι αυτον ακριβως το λογο.
ο επικοινωνιακοςεκανε οτι μορουσε μιας κ περασαμε μαζι τους 2 απογευματα.δε θα ταν κακο ν ανταλλασαν μαζι μας 2 βλακειες.

ανωνυμε-it s cool, πραξε οπως νιωθεις :)

nikiplos είπε...

Σας αγνοούσαν μάλλον γιατί είναι νέοι ανώριμοι και (ευτυχώς για αυτούς) έχουν ακόμη αυταπάτες...

Αν και υποψιάζομαι την ειδικότητά σου γενικώς, νομίζω ότι μάλλον στο σύστημα που παράγει τους ειδικευόμενους υπάρχουν τα ίδια προβλήματα με τα υπόλοιπα συστήματα..


Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι υποστηρίζω τα σαχλά κούδουνα που μάλλον ήταν τέτοια εκ της περιγραφής σου...

Σε ασπάζομαι... καλό βράδυ...

me είπε...

αγαπητε nikiplos δεν ηταν καθολου νεοι (εμεις ημασταν πιο νεοι απ αυτους σε διαβεβαιω) κ δε πιστευω πως ηταν αφελης...δηλ υποθετω καθως η περισσοτεροι φορουσαν βερα αρα ηταν παντρεμενοι αρα θελωντας κ μη ειχαν ευθυνες ενηλικων αρα η αφελεια καπου εφυγε απ το παραθυρο.
Απλα αυτη η συμπεριφορα του μαθητη δημοτικου ειναι που με εκπλησει κ ομολογω την κανω χαζι.Δε περιμενα ποτε οτι θα μπορουσε να επιβιωσει μεχρι την ηλικια των 30 φευγα.
Οσο για το υφος τους δεν ενοχηθηκε ο εγωισμος μου,αντιλαμβανομαι την αναγκη οταν σου τα χουν παρει ολα να θες να διατηρησεις τουλαχιστον το τουπε.κ εμεις οι καλλιτεχνες τα ιδια κανουμε.
Απλα εχω αναγκη να γνωριζω κ να μιλαω σε ανθρωπους κ εκεινοι δε θελανε να μας παιξουν κ αυτο με χαλασε (ναι ναι ακριβως οπως ενα παιδακι δημοτικου)
σε φιλω κ εγω

Ανώνυμος είπε...

Όταν ήρθα εδώ που είμαι είχα κι εγώ ανάγκη να μιλάω σε κάποιους και να κάνω παρέες. Όμως με γείωσαν. Έκτοτε άρχισα να αποφεύγω και να κλείνομαι. Τι θέλω να σου πω. Το κοινωνικό μοντέλο που ζούμε σήμερα οδηγεί στην πλήρη απομόνωση και αναγκαστικά σε αναγκάζει να φιλτράρεις πολύ και να μένεις με 2-3 άτομα. Αυτό είναι κακό, είναι όμως έτσι. Κοίτα λοιπόν πως θα τη βγάλεις εσύ καθαρή. Εννοώ να μειώσεις τις δυσμενείς συνέπειες αυτής της κατάστασης πάνω σου.

Ανώνυμος είπε...

Βαριέμαι και διαβάζω yupi!Μην το πάρεις στραβά πλάκα κάνω. Άλλωστε ανάρτηση beaute σήμερα δεν έβαλες :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και κλίκ και κάνε καμιά ανάρτηση μια μέρα :Ρ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.