9 Μαΐ 2009

Update Αγορων

Σημερα πηγα για ψωνια.Κυριως ν αγορασω ρουχα της mother χωρις να την παρω μαζι μου κ αναστατωσει τα συμπαντα.
Ο σκοπος ηταν ν αγορασω απο μαγαζια οπου μπορω να ζητησω επιστροφη χρηματων κ να εχει κ μεγαλα μεγεθη.
Πηγα λοιπον Ζαρα,οπου της αγορα 2 εξαιρετικες φουστες ζαρα basic με 20 ευρω η καθε μια.Η μια φυσικα της ηταν μεγαλη (πηρα 2 διαφορετικα μεγεθη γιατι δεν ηξερα ποιο θα της εκανε) κ οταν γυρισα 15.00 να τη αλλαξω οι φουστες απλα....δεν υπηρχαν πια.Ενα ολοκληρο σταντ με φουστες!!!!Χριστε μου!
Της αγορα κ ενα πολυ ωραιο πουκαμισο σα μιλιτερ με κουμπια να κρατανε το μανικι κ τσεπουλες μπροστα επισης με κουμπια αλλα το XL δεν της εκανε κριμα...κ οχι επειδη ειναι χοντρη.Η μανα μου ειναι τουιγκι οπως ολοι οι καρκινοπαθεις που εχουν κανει χημειοθεραπεια.Αλλα ειναι ο ναρθηκας που φοραει,οποτε τα μεγεθη στα ρουχα ειναι 2 φορες τουλαχιστον πανω απ το κανονικο της ωστε να μη φαινονται κατα το δυνατον τα σιδερα του ναρθηκα.Κ οσο κ αν ακουγεται ασχημα ολο το παραπανω στ αυτια καποιου που δε ζει σε μια τετοια κατασταση,εγω δηλωνω ευγνομων.Ναι εχει καρκινο στα οστα κ ναι φοραει ναρθηκα αλλα ζει.Κραταω αυτο το τελευταιο..
Μετα πηγα στο H&M απ οπου πηρα πολυ ωραια μπλουζακια για τους 40 φευγα βαθμους κελσιου που θα χουμε σε λιγο παλι για τη mother αλλα κ εδω το νουμερο ηταν μικρο γι αυτο που το θελαμε οποτε το επεστρεψα κ αυτο.
Πηρα για μενα ΕΚΤΑΚΤΑ βαμβακερα φορεματακια τα οποια μαλιστα υπηρχαν(δε ξερω αν υπαρχουν ακομη) σε πληθος μεγεθων με 10 ευρω.Για την παραλια,την πολη το ταξιδι,το σπιτι γενικα για οπου.Εξαιρετικη αγορα.
Στα marks&spenser αγορασα ενα τελειο σιελ πουκαμισακι που δειχνει εξαιρετικα πανω στη μητερα μου αλλα παλι εχουμε προβλημα με τον ναρθηκα οποτε πρεπει να το επιστρεψω....:(
πραγματικα της πηγαινε εξαιρετικα κ ηταν παλι η μαμα του παρελθοντος κ νομιζω οτι αυτο ηταν που την αναστατωσε περισσοτερο γιατι της αρεσε κ εκεινης.
Πισω κ αυτο.Τα marks & spenser για οποιον δε ξερει επισης κανουν επιστροφη χρηματων κ μαλιστα σου δινουν περιθωριο 35 ημερες.Καλα σταθερα ρουχα.Με σοβαρη γραμμη,μεγαλη γκαμα στα νουμερα,οτι πρεπει για μαμαδες αλλα δυσκολα πεφτουν κατω των 45 ευρω.
Στα hondos στην Ερμου τα προϊοντα Lankaster ηταν σε εκπτωση σημερα,δε θυμαμαι ποσο αλλα κ χωρις εκπτωση,ηταν φτηνοτερα απ τα sephora (τα selftun που κοιταξα κ τα αντηλιακα,σιγουρα).Τα Lankaster ειναι παραδοση στα αντηλιακα κ τα selftun.
παρ ολα αυτα,πηρα το Gelee auto-brozante express της clarins.Ειπα να δοκιμασω τη μορφη τζελ γιατι με την κρεμα κ το σπρευ δεν ειδα προκοπη.
Καιαιαιαιαιαιαιαι πηρα κ αυτο απο τα sephora,Για να μπορεσω επιτελους να κανω αυτο.
Κ ομολογω οτι ναι.Τα καταφερα!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πέρυσι το καλοκαίρι πέτυχα κάτι φορέματα εδώ και το ένα από 50 Ευρώ το είχαν κατεβάσει στα 10 κάτι άλλα από 25 Ευρώ στα 7 και μάλιστα με οικολογικό βαμβάκι. Κοπέλα δεν έχω και πήρα της μάνας μου και της αδερφής μου. Ειδικά της αδερφής μου της πήρα περί τα 10 κομμάτια, φορέματα και καλοκαιρινά μπλουζάκια με κάτω από 10 Ευρώ το κομμάτι.
Τα περισσότερα ήταν μονόχρωμα εκτός από ένα που πήρα της μάνας μου με ρίγες μπλε και μπεζ περί τους 5 πόντους φαρδιές. Αυτό ήταν πλεκτό. Όλα έπεσαν κουτί πάνω τους, όχι μόνο στα νούμερα αλλά και στα χρώματα. Τους πήγαιναν μια χαρά.

me είπε...

οριστε!μενεις σε μια χωρα με καλη κ οικονομικη αγορα κ εμας που ειμαστε τελος παντων αφοσιωμενες καταναλωτριες,δε μας λες που ειναι!
Τωρα αυτο δεν ειναι αδικια?ε?ε?
παντως αμα η αδερφη σου θελησει κ selftan το sτ tropez mousse ειναι το καλυτερο No doupt!εδω δεν το χω βρει.Στο εκει που εισαι,μπορει κ να υπαρχει.

Ανώνυμος είπε...

Να σου πω η αγορά εδώ είναι παλαβή. Τη μια χρονιά θα βγάλουν π.χ. μπλουζάκια την άλλη παντελόνια την άλλη πουκάμισα. Τους έχω μάθει πια οπότε μόλις βρω τις προσφορές αγοράζω για 3 χρόνια. ;) Τώρα γιατί να σου πω? Ε? Εσύ μου είπες που έχεις μεγαλώσει και σε ποιες χώρες έχεις ζήσει? :Ρ

Μπα selftan δεν κάνει. Και τα γυναικεία καλλυντικά δεν τα ξέρω αν και θα μου άρεσε να μου κάνουν κανένα μάθημα. Μετά θα έχω άποψη και θα την νευριάζω ;) Τη μελλοντική κοπέλα όχι την αδερφή μου ;)

me είπε...

xaxaxaxaxa!με τα γυναικεια καλλυντικα δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλεις ακρη,ουτε καν οι γυναικες δε βγαζουν,αστο.Αλλα παντα μπορεις ν αγορασεις κατι στην κοπελα σου/αδερφη σου/μανα σου κ να τις ξαφνιασεις.Δες στα 'παθη' κ ολο κ κατι θα βρεις να σ εντυπωσιασει.Αυτες οι Αμερικανες ειναι πραγματικα αλλα πραγματικα απιστευτες!
κ τωρα που το θυμηθηκα,δεν εχω msn οπως ολος ο φυσιολογικος κοσμος αλλα εχω yahoo κ gmail κ skype! :)
καποτε νομιζω με ειχες ρωτησει :)))

Ανώνυμος είπε...

Sorry δε σε έχω ενοχλήσει ποτέ privat και δε σε έχω ρωτήσει. Άλλος ήταν.

Μια φορά ήταν ένα νιόπαντρο ζευγάρι σε ένα τραίνο. Μπαίνει το τραίνο σε ένα τούνελ και αργεί να βγει διότι ήταν μεγάλο. Μόλις βγαίνει από το τούνελ λέει ο άντρας στη γυναίκα.
-Αγάπη μου αν ήξερα ότι το τούνελ θα ήταν τόσο μεγάλο θα σου έκανα έρωτα.
-Τι του λέει αυτή ώστε δεν ήσουν εσύ?
Λοιπόν δεν ήμουν εγώ. ;)

Ούτε εγώ έχω MSN χρησιμοποιώ μόνο το yahoo mail και το skype είναι μονίμως κλειστό. Δεν ξέρω κανένα που να έχει.

Τώρα για τα καλλυντικά και τα ρούχα έχω ένα κριτήριο. Πρέπει να ταιριάζει χρωματικά στο χρώμα του δέρματος της κοπέλας για την οποία το αγοράζεις. Με αυτό το κριτήριο αγοράζω. Στα ρούχα είναι εύκολο. Στα καλλυντικά είναι δύσκολο. Πρέπει να βρεις μια που να είναι βαμμένη να μοιάζει στην κοπέλα σου και να πάρεις τα ίδια. Επίσης στα καλλυντικά δεν ξέρω τις ποιότητες.

me είπε...

well ειναι κ αυτος ενας τροπος επιλογης.
μπορει να μην ησουν εσυ,δε θυμαμαι,anyway,δεν εχει σημασια

Ανώνυμος είπε...

Έλα μωρέ πλάκα κάναμε γιατί σοβάρεψες?

me είπε...

μα δε σοβαρεψα!απλα ειμαι σοβαρος ανθρωπος γενικοτερα!χαχαχαχαχα :P

Ανώνυμος είπε...

Πάω ή για σούσι στους γιαπωνέζους ή για fish and Chips στους ιρλανδούς. Έρχεσαι?

me είπε...

row fish δεν τρωω ποτε κ οσο για το fish and chips xmmmm ειμαι περισσοτερο chiken tikka type.so i ll skip :)