6 Μαΐ 2009

Με τρωει το αγχος.

Δε μπορω να κοιμηθω τα βραδια.Κ γιατι αγχονομαι?
Υπαρχουν καλλιτεχνες χιλιαδες, που σαλιωνουν το δαχτυλο,το σηκωνουν,κατα που φυσει ο ανεμος?α! χμμμμ..αυτο θα κανουμε στον ασθενη.Το λοιπον οτι τους κατεΒει.Κ εγω καθομαι κ παω by the book κ διαβαζω κ εργασιες επι εργασιων για να μαι κ evidence based τρομαρα μου κ δε κοιμαμαι κ τις νυχτες για procedures που θεωρουνται απλες,βατες κ δε ξερω κ γω κ τι αλλο.Που να χτυπαγα κ χειρουργεια με τιτανια που κ να θες εκει δε ξερεις τι θα σου κατσει στο τελος.
Χτες που περπατουσα στο δρομο,αναρωτιομουν
α)ποσο θ αντεξει το μαλλι μου μεχρι ν ασπρισει απ το στρες.
β)Το δερμα μου?Τωρα ειμαι 31 κ δειχνω 25.Αμα συνεχισω ετσι με το στρες κ το παχος δε με βλεπω καλα.
γ) Το στομαχι μου?Μολις στριψω τη γωνια φτανοντας στο νοσοκομειο με πιανει στομαχοπονος.βρε δε πα να χω φαει το καταπετασμα.Εκει.Μονιμος στομαχικος πονος.
Δε ξερω,δε ξερω.
κ μεσα σ ολα αυτα, χρειαζομαι σχεση.Οχι για σεξ.Κ δεν ειμαι κ πλεον σιγουρη αν χρειαζομαι καν affection.
Απλα χρειαζομαι ενα ανθρωπινο ον να κανω μαζι του μια ελλογη συζητηση.
Δε νομιζω οτι παω καλα.Καθολου καλα.
Εχω κ μια ακομη ασθενη στο ιατρειο.Ειναι τοσο συνεργασιμη κ τοσο ευγενης που χανω τον υπνο μου ΚΑΙ εξαιτιας της.Μηπως υπαρχει κατι που πρεπει να κανω κ εγω δεν το κανω?
Μηπως θα πρεπε να την παραπεμψω σε καποιον αλλο πιο εμπειρο απο εμενα?
Κ ομως εχω κανει αρκετα περιστατικα σαν αυτην.Καθαρη τυπικη εικονα and yet ποτε δε ξερεις πως θα παει.
Τρελαινομαι ειναι φανερο.
Τελικα,χρειαζομαι σχεση.Ναι για να κανω σεξ κ δει καλο ωστε να σκεφτομαι νον στοπ αυτο κ να μη φτασω στην παρανοια με τα υπολοιπα διοτι ο ψυχαναγκασμος εχει χτυπησει κοκκινο@!
Τς!Τς!Τς!..Σιχτιρια!

11 σχόλια:

DRN 06 είπε...

Η σχέση θα βοηθήσει αλλά κι εσύ μη τα σκέφτεσαι όλα μαύρα. Σίγουρα υπάρχουν πολλές δυσκολίες όμως μη μασάς. Δεν θα είναι συνέχεια έτσι.
Δεν τρελαίνεσαι, αγχώνεσαι πάρα πολύ.

Καλό βράδυ me!
:-)

Ανώνυμος είπε...

Για το θέμα της δουλειάς σου δε μπορώ να προτείνω κάτι γιατί δεν ξέρω ούτε τι δουλειά κάνεις.

Επειδή όμως σε διαβάζω πολύ καιρό πιστεύω ότι δεν αγαπάς τον εαυτό σου, δεν τα έχεις βρει με τον εαυτό σου και δεν έχεις τις σωστές προτεραιότητες στη ζωή σου. Πρέπει να κάνεις μια γερή ανάλυση του εαυτού σου και να ξεκαθαρίσεις τι θέλεις και αν μπορείς να έχεις αυτό που θέλεις. Ελπίζω να εξέφρασα σωστά αυτό που ήθελα να πω και να μη το πάρεις στραβά. Με μηνύματα σε ένα μπλογκ είναι δύσκολο να εκφραστώ.

Dr Low είπε...

Εγώ πάλι λέω ότι προσπαθείς να βάλεις τον εαυτό σου και τα πιστεύω σου μες τη δουλειά. Δε γίνεται αυτό me μου...όχι στην Ελλάδα τουλάχιστον! Κι εγώ το παθαίνω αυτό που σε πιάνει και χάνω τον ύπνο και τον ξύπνιο μου. Τον τελευταίο καιρό όμως αποφάσισα να επιβάλομαι. Και στον εαυτό μου αλλά και στους γύρω που έχουν να κάνουν με τη δουλειά μου. Το κακό είναι πως εσύ πιστεύεις στον εαυτό σου αλλά υποσυνίδητα σε κάνουν οι άλλοι να μην πιστεύεις. Και κάτι τελευταίο...ο πόνος στο στομάχι σου δίχνει ότι κάνεις αυτό που ΠΡΕΠΕΙ και το κάνεις ΣΩΣΤΑ. Όταν θα πάψει να υπάρχει να ανησυχείς γιατί κάτι θα έχεις "ξεπουλήσει"!!

Τις καλημέρες και τα συναδελφικά φιλιά μου!

me είπε...

Ανωνυμε,δε το πηρα στραβα γιατι γενικα εισαι πολυ ευγενικος,don t worry.Κ ναι ειμαι θυμα.Πρεπει ισως να το παρω αποφαση anyway,θα δειξει.
Παντως μπορω να σου πω,αν δεν ειχα αυτη την ανασφαλεια κ τη γενικοτερη ανησυχια,σε πολλα πραγματα δε θα ειχα βελτιωθει κ σαν ανθρωπος κ σαν επιστημονας.
Πιστευω οτι αυτο το 'να τα βρεις με τον εαυτο σου' στην πραγματικοτητα σημαινει ν αποκτησεις συνειδητοτητα του εαυτου σου των θετ κ αρνητικων σου σημειων κ γενικα ν αρχισεις να 'δουλευεις' την προσωπικοτητα σου.Το οποιο κ εχω πετυχει ως ενα βαθμο γιατι απολυτα πιστευω οτι κανεις δε μπορει να το πετυχει.
Ισως βεβαια κ να βλεπεις πραγματα σ εμενα που εγω δε βλεπω αλλα παλι μη ξεχναμε,ο,τι γραφω ειναι απλα ο γραπτος λογος ενος ανθρωπου που δεν ειναι συγγραφεας,που μερος του λεξιλογιου του εχει χαθει λογω της παραμονης στο εξωτερικο κ που εχει αισθηση οτι,ακομη κ στο νετ ολα δε πρεπει να γραφονται/λεγονται ή τουλαχιστον οχι αυτολεξει.
:*

me είπε...

EL,απλα δε μπορω ν αφησω τη δουλεια στη δουλεια κ να μη τη φερνω σπιτι.Μπολρει κ αυτος να ειναι αλλος ενας λογος που δεν εχω σχεση.Δε ξερω κανεναν που θα μπορουσε ν αντεξει καποιον που οι δουλεια του ειναι κατι που τον απορροφα τοσο.Βεβαια,μπορει να φταιει κ το οτι οταν προσπαθεις πολλα χρονια να καταφερεις κατι εχεις χασει την ικανοτητα να χαλαρωνεις.
Κ ναι εχεις δικιο.Προσπαθω να κανω τη δουλεια μου να ναι οπως θα πρεπε κ οπως θελω εγω κ αυτο ναι δε γινεται.Αλλα εγω ειμαι ο ανθρωπος που εχει για Motto το 'yes we can!" (Απο μενα το πηρανε!).Δεν υπαρχει δε μπορω.Μπορω κ θα γινει,γιατι το θελω.Δεν ειμαι ακομη ετοιμη να συμβιβαστω με τη γενικη πρακτικη.:*

me είπε...

Dreamon βεβαιως κ θα βοηθησει η σχεση!

Ανώνυμος είπε...

Me που μεγάλωσες και σε ποιες χώρες έμεινες?
Δεν πρέπει να πάρεις απόφαση ότι είσαι θύμα. Δεν είσαι θύμα. Εσύ βλέπεις τον εαυτό σου σαν θύμα και αυτό είναι κακό. Γιατί είσαι θύμα μου λες? Είσαι 31 ετών, έχεις μια δουλειά, κι έχεις μια υλική άνεση. Μπορείς να ζήσεις αξιοπρεπώς. Παραμένει μια εκκρεμότητα αυτή της προσωπικής σου ζωής. Θα ρυθμιστεί και αυτό αλλά πρέπει να βοηθήσεις κι εσύ. Την τελειότητα στο δούλεμα του εαυτού σου δε θα την πετύχεις ποτέ. Δεν την πετυχαίνουν οι καλόγεροι και η Πλατωνική φιλοσοφία είναι αμείλικτη. Δεν υπάρχει όριο. Μπορείς όμως να πετύχεις να έχεις κάποιες σταθερές κάποιους κανόνες και κάποια εσωτερική ηρεμία.

Les and The City είπε...

σχέση ε? δύσκολο πράγμα πολύ δύσκολο, η πρώτη δυσκολία είναι να συνηθίσεις να είσαι σε μια σχέση και όταν αυτή μοιραία τελιώνει φτου κι απ την αρχή, ο μήνας έχει 9 και μόλις χώρισα....

nikiplos είπε...

Καλησπέρα... νόμιζα ότι είχα σχολιάσει εδώ... κάποιο λάθος έγινε μάλλον...

Είμαι βέβαιος πως η σχέση που ζητάς θα έρθει... είτε το θέλεις είτε όχι... Δεν το λέω ευχητικά αυτό. Τώρα σίγουρα δεν θα έρθει έτσι όπως την φαντάζεσαι... Το βέβαιο είναι ότι είναι και θέμα τύχης... Πάντως όταν είναι θα σου συμβεί, όχι γιατί τα άστρα θα συνομωτίσουν, αλλά γιατί θα τύχει απλά... Σκέψου και την περίπτωση να ψαρεύεις σε λάθος νερά... Μην ξεχνάς ότι ο θεός δεν ξεχνάει τους ενάρετους ανθρώπους...

Επίσης όσο μεγαλώνεις μια σχέση είναι περισσότερο απαιτητική... πρέπει να είμαστε δεκτικοί στο να συνάψουμε σχέσεις... Ο τέλειος άνθρωπος δεν υπάρχει... υπάρχουν όμως πολλοί ακατάλληλοι... Εμπιστεύσου το ένστικτό σου για αυτό και μην αποθαρρύνεσαι...

Ανώνυμος είπε...

Ξέρω ότι δεν ασχολείσαι με τα πολιτικά και γι αυτό το βάζω εδώ, πίσω πίσω. Το βρήκα ενδιαφέρον. Να θυμάσαι πάντα κάτι. Στη ζωή υπάρχει πάντα μια λογική εξήγηση. Μόνο που καμιά φορά αργούμε να τη μάθουμε και πολλές φορές είναι ανήθικη.

me είπε...

dear ανωνυμε:τα ωραιοτερα πραγματα στη ζωη ειναι η ανηθικα η παρανομα η παχαινουν.Νομος του Μερφη..:))))