17 Ιουλ 2009

Το Καθικι Βγηκε Παγανια

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ?
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 30.
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ.
ΦΙΛΙΑ

Εσταλει:
14:15:40
17/07/2009


1η πιθανη απαντηση:
Ωραια!Ελπιζω να φυγεις και να μη γυρισεις ποτε απο εκει που θα πας.

2η πιθανη απαντηση:
Χαρη γλυκε μου.Δεν ενδιαφερομαι για σεξ μαζι σου.
Πολυ φοβαμαι οτι θα πρεπει ν απευθυνθεις αλλου.
Αντε μου γειαααααα!!!!

3η ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
.....

Απολυτη σιωπη.
Διοτι οτι ηταν να πουμε το ειπαμε κ οτι ηταν να γινει εχει γινει.
Οτιδηποτε extra,θα ηταν απολυτα χαμενη ενεργεια.

Ωστοσο,ολα αυτα δε παυουν να ειναι μοναχα λυπη.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο, μα πόσο, μα πόσο γραμματόσημο είσαι;;;;;; ΣΥΝΕΛΘΕ!
Π.Β.

ο φιλος του οικονομου είπε...

Ντόν νο...

Εγώ μάλλον το δεύτερο θα απαντούσα...

me είπε...

Τι σχεση εχει το θεμα του γραμματοσημου?
Βεβαιως κ εχω υπαρξει αλλα τωρα απλα παραθετω την κατασταση ως κοινων φαινομενο!Δεν ειπα οτι ενδιαφερομαι!

φτο-παραδεχομαι οτι η δευτερη ειναι πιασαρικη,η τριτη ομως ειναι θανατηφορα!

Ανώνυμος είπε...

Me No 3.

Μην κουνιέσαι καθόλου.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης αν πάρει τηλ δε θα απαντήσεις κι αν δεν ξέρεις ποιος είναι κι απαντήσεις θα το κλείσεις με τη μία.

ο φιλος του οικονομου είπε...

Ναι... αλλά αν συμπληρώσεις την δεύτερη με το "έχω όμως μια πολύ όμορφη φίλη που ενδιαφέρεται..."

και μετά να μην του δίνεις το τηλέφωνο...

Για σκέψου το...

me είπε...

xaxaaxaxaxaxπιθανως κ θα τσιμπαγε φ.τ.ο. αλλα κ μονο στη σκεψη ν ασχοληθω ξανα μαζι του κουραζομαι

Ανώνυμος είπε...

Βαριόμουν σήμερα το βράδυ έχει και μια κωλοβροχή και κρύο και βγήκα έξω. Πάω σε μια pub και είχε μια γκαρσόνα όλα τα λεφτά, Ξανθούλα στρουμπουλούλα, με τα βυζάκια της, τα κωλαράκια της, το χαμόγελό της το νάζι της και γενικά όλα τα αξεσουάρ που πρέπει να έχει μια γυναίκα. Μου φτιαξε το κέφι το κορίτσι να είναι καλά. Όχι σαν τις άλλες τις ξινές ανορεκτικές στέκες που κλαίνε ότι δεν έχουν άντρα ή ότι τις παρατάνε. Αυτή δε σου κάνει καρδιά να τη στεναχωρήσεις για να μην της φύγει το χαμόγελο! ;)

Μετά την τραυματική εμπειρία με τα fish and chips πριν από κάτι καιρό αποφάσισα να παρακούσω τη συμβουλή της Σοφίας και να δοκιμάσω το ίδιο πιάτο καθότι άλλη pub. Οι μαλάκες δε φέρανε fish and chips αλλά παναρισμένο ψάρι. Πάντως ήταν καλύτερο από το άλλο. Το κοριτσάκι πήρε το σύνηθες μπουρμπουάρ, και δεν το στεναχώρησα λέγοντας ότι δεν είναι fish and chips.

Μετά εκεί που καθόμουν σκάνε μύτη δύο ξέμπαρκες κοντά στα μεγάλα αντα η μία, ντόπια, ίσως και περισσότερο. Τραπέζι δεν είχε και προσφέρθηκα να τις φιλοξενήσω αφού σε λίγο θα έφευγα. Η μια ήταν Πολωνέζα κι έπαιζε το ματάκι της. Η άλλη ντόπια και ψυχρή από το βόρειο πόλο. Πιάνουμε την κουβέντα με την Πολωνέζα αφού μου έριξε 2 ματιές και πήρα το ΟΚ να μιλήσω μου πε τα δικά της της είπα από που είμαι, η κοπέλα είναι επιχειρηματίας, και χρειαζόταν ένα δικηγόρο. Της έδωσα το τηλέφωνο ενός φίλου που κατά σύμπτωση έχει πολωνικό επώνυμο κι ενθουσιάστηκε. Κοντά με αυτό όμως έσπρωξα το δικό μου τηλ. Που ξέρεις τι θα βγει. ;)

Τελικά η στρουμπουλούλα γκαρσόνα έφερε γούρι σήμερα! Μετά από πολλά χρόνια σε αυτή την κωλοχώρα έπιασα κουβέντα με άνθρωπο σε μπαρ. Κι όχι τίποτε άλλο νόμιζα ότι έχω ξεχάσει το σπορ με τις κρυόκωλες τις ντόπιες.

ΥΓ. Με το μαλάκα δεν ασχολούμαστε άλλο. Αν είχες κάποια αξία γι αυτόν θα έπαιρνε τηλέφωνο. Αν ήταν αξιοπρεπής δε θα σε ενοχλούσε αλλά θα σε άφηνε να συνεχίσεις τη ζωή σου. Είπαμε μούγκα στη στρούγκα αλλιώς θα σου βγάλω τα αυτιά.

nikiplos είπε...

Καλησπέρα...

Η σιωπή, υποδηλώνει ένα είδος consideration και αφήνει (κατά τη γνώμη μου) στον αποστολέα ένα μικρό παραθυράκι...

ΑΝ πράγματι δεν θέλεις να υπάρχει το παραθυράκι (κάτι που εγώ θα στο συνιστούσα για τον απλό λόγο, ότι οι παλιές αγαπες πάνε στον Παράδεισο, δλδ δεν έχουν υπόσταση, παρά μόνο μέσα μας)

Τότε μην του αφήνεις ούτε το παραθυράκι...

θα μπορούσες να στείλεις ας πούμε:

>Θα το εκτιμούσα αν στεκόσουν στο ανδρικό ύψος σου και δεν με ξαναενοχλούσες... ειλικρινά... (για να μην πω τίποτε βαρύτερο)

Ανώνυμος είπε...

Νικίπλος η σιωπή υποδηλώνει πλήρες φτύσιμο και το φτύσιμο πονάει. Φτάνει η σιωπή να παραμείνει σιωπή και να μην αλλάξει η συμπεριφορά στο μέλλον. Επίσης η απώλεια των ιχνών και πληροφοριών που αφορούν τη me βοηθάει. Θα φάει τα πόδια του πραγματικά.

Αυτό βέβαια είναι κάτι που αφορά τη Me και κυρίως τις αντοχές της.

me είπε...

ω εχω αντοχες!

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι :)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά δεν έγραψε ο μούλος? Ή μήπως ήταν άλλη μέρα?

me είπε...

το σημαντικο δεν ειναι τι εγραψε τωρα.το σημαντικο (που βεβαιως ειναι παντα αορατο στο ματι,βεβαιως βεβαιως) ειναι οτι μας εχει γραμμενους (εμενα κ τον εαυτο μου,οπως καταλαβαινεις) στα παλι του τα παπουτσια...στην καλυτερη των περιπτωσεων....αν κ ειμαι σιγουρη (μετα λυπης μυο) οτι καπου αλλου (δυστυχως) με ειχε γραμμενη.
Οποτε,ασε τι εραψε τωρα κ τι δεν εγραψε...νερακι ηταν κ περασε!

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα θυμόμουν ότι κάπου τον Ιούλιο θα έπρεπε να σου πει χρόνια πολλά. Δε θυμόμουν όμως το πότε. Έψαξα στο eortologio.gr και είδα την ημερομηνία. Μόλις είδα ότι την ίδια μέρα έστειλε το μήνυμα, χωρίς να γράφει τίποτε άλλο, έπεσα από τα σύννεφα για το πόσο γαϊδούρι είναι και για το που σε είχε γραμμένη. Γι αυτό ρώτησα. Τώρα το μήνυμα πρέπει να το κάταλάβεις ως εξής:
Είμαι Αθήνα μέχρι τις 30/07 και μέχρι τότε θα ήθελα να σε γ......... Τίποτε άλλο δεν τον ενδιαφέρει.

Την επόμενη φορά που θα ξαναγράψει κάτι παρόμοιο, αν και δεν το νομίζω αν αντέξεις και δεν του γράψεις μέχρι να ξεκουμπιστεί, στείλε το εξής link με τη σημείωση ''εδώ θα βρεις αυτό που ψάχνεις''

Τώρα μετά από τόσες μέρες δεν έχει νόημα να το στείλεις γιατί έχει κρυώσει το πράγμα και θα χάσεις. Θα φανεί ότι είναι στημένο. Αν όμως το στείλεις αμέσως μετά το μήνυμά του, αν ξαναστείλει, τον κάνεις ρόμπα.