21 Ιουλ 2009

Εκπτωτικα Νεα κ Φρουτοσαλατα

Αρχισα να χανω βαρος το ειπα?Το λεω τωρα.Βεβαια εχω ριξει το περπατημα της αρκουδας.Δε θυμαμαι να χω ξαναπερπατησει τοσο.Συνδιασα λοιπον το τερπνον μετα του οφελημου κ περπατω περπατω στην αγορα που σφιζει απο ζωη,κοσμο,χαμηλες τιμες (αλλα οταν λαμβανειν 700 ευρω,οσο κ να χαμηλωσουν οι τιμες απλα για σενα δε χαμηλωνουν) κ διαφορου βαθμου ποιοτητες.
τριγυριζοντας λοιπον σημερα, εντοπισα τα εξης:
Ta fresh line εχουν εκπτωση 50% στα προϊοντα τους που ειναι χυμα κ ειναι αρκετα αυτα.
Βεβαια,θα ξαναδιατυπωσω την ενσταση μου στο κατα ποσο ειναι φυσικα/φυτικα αλλα παντως ειναι μια καλη ευκαιρια ν αγορασει κανεις
α.κρεμα χεριων.Αυτην την κιτρινη τη χυμα.Απλα ειναι κορυφαια.κ σας το λεω εγω που εχω σοβαρο θεμα με το δερμα στα χερια.
β.coconut body suffle αγορασα 65 γραμμαρια σημερα με 6 ευρω.Η μυρωδια ειναι λιγο δυνατη στο ταπερακι αλλα οταν το απλωνεις 'σαπαει' κ μυριζεις πολυ ομορφα.Το συστηνω.Οπου πηγα μου ειπαν τι ωραια που μυριζει το αρωμα μου (κ κυριως μου το ειπαν αντρες,το τονιζω)
εχει κ αλλες μυρωδιες,τωρα εμενα αυτη μ αρεσει
γ.μασκα προσωπου λασπη.ναι ξεραινει το δερμα κλπ κλπ αλλα αν εχεις το δικο μου δερμα που δεν εχει ακμη μεν αλλα πολλα εσωτερικα σπυρακια σου χρειαζεται.Τοσα χρονια δε βρηκα κατι αλλο που να κρατα κ αυτο το δερματικο μου σε λογαριασμο.
δ.Η σειρα που δε θυμαμαι πως τη λενε η οποια μυριζει σοκολατα κ την οποια την ειχαν σε εξωφρενικη τιμη στο παρελθον ειναι κ αυτη σε προσφορα δε ξερω γιατι.Εμενα δε μ αρεσει αυτη η μυρωδια στο σωμα αλλα για καποιον που λατρευει τη σοκολατα ε ναι ειναι must!

Στο attica τα Κορες εχουν σε προσφορα 70%,σετ με κραγιον η λιπ γκλος η σκιες τα οποια ειναι σε πολυ λογικες τιμες αν θελεις ν κανεις καποιο δωρο κ δε θες να δωσεις πανω απο 20 ευρω.κ ειναι κ πολυ χρησιμα.

Περασα ωραια σημερα χαζεψα στα μαγαζια κ αγορασα δωρα που χρειαζομουν για καποιους φιλους.
Φυσικα γυρισα σπιτι πεινασμενη.
Τι να φαμε?
Λοιπον.Ηρθε η ωρα της φρουτοσαλατας.
χρειαζονται:
2 ακτινιδια
1 ροδακινο
ξερα δαμασκινα 2-3
(οι ποσοτητες αναπροσαρμοζονται αναλογα με τη διαθεση)
κοβουμε τα φρουτα σε κομματια.
Τα βαζουμε στο μπολ κ προσθετουμε
2 μπισκοτα digestive -εγω προτιμω τα original αγγλικα-σε κομματια (οχι θριμματα)
κ ενα κεσεδακι activia επιδορπιο γιαουρτιου με γευση βανιλια (τα πουλανε 4 μικρα μαζι στο σουπερ μαρκετ.Εμειςς γι αυτη τη ποσοτητα φρουτων χρειαζομαστε το 1)
ανακατευομε κ απο πανω ριχνουμε κ λιγη κανελα.
Το αφηνουμε να σταθειι λιγο,κυριως για τα μπισκοτα κ καλη μας ορεξη.
Γι αυτη την ποσοτητα φρουτον,αρκουν τα παραπανω.Αν βαλεται περισσοτερα μπισκοτα η γιαουρτι ειμαι της γνωμης οτι θα χαθει αυτη η αισθηση οτι τρως μια δροσερη φρουτοσαλατα.
Παντως κ χορταινεις κ νιωθεις κ happy.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να έχεις τις δυνάμεις και τα κέφια να χάσεις το βάρος που θες. Ως προς τα δερματικά να κάνουμε παρέα :)

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα μήπως σε πιάνει

Ανώνυμος είπε...

Κλίκ