24 Ιουλ 2009

Θελεστα Και Παθεστα!

Πρωι Κυριακης κ ξυπναω με εναν πονο στη δεξια πλευρα του προσωπου μου.
Ε,λεω στραβοκοιμηθηκα,θα περασει.
Χαπακωνομαι με τα extra παυσιπονα που ειχα την τελεια ιδεα ν αγορασω απ τας Αγγλιας.
Με πιασανε δε λεω,πλην με πειραξανεεεε.
Τα κοβω.
Ο πονος ειχε μειωθει.
Ε,λεω παει θα περασει.
Κατα την Τεταρτη,αρχιζω κ οχι μονο ποναω αλλα μουδιαζει κ το μισω μου προσωπο.
Κ φτανω στο χτες,οπου
ποναω πολυ
μουδιασε το μισο προσωπο
δυσκολευομαι να καταπιω
βουλωσε τ αφτι μου.
Χτυπαω μια ακτινα σημερα κ παω στον ειδικο γναθολογο
Κ τι λεει?
Λεει διακοπες!Οπωσδηποτε κ αμεσως!
Εχω λεει ματατοπιση διαρθριου δισκου κ εντονο μυϊκο σπασμο κ ολα αυτα λογω στρες.
Κ οτι μπορει κ να κλειδωσει κ το στομα μου κ να μην ανοιγω.
Κ να μαθω λεει να ελεγχω τον εαυτο μου κ να μη στρεσαρομαι κ στεναχωριεμαι γιατι οχι μονο εκανα upgrade στο στοματογναθικο μου προβλημα,αλλα μπορει να γινει κ χειροτερα αμα δεν ηρεμησω
κ συγχαρητηρια!
Κ μου το λεγε η Mother τοσα χρονια
'Me,πρεπει να παψεις να εισαι τοσο ευαισθητη.'
Και
' πρεπει να παψεις να σκεφτεσαι τοσο πολυ'
Κ αι
'Δε θελω να στεναχωριεσαι!"

Αλλαααααααααααα
την ακουει κανεις τη Mother?E?Την ακουει?

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διάφορα προβλήματα υγείας μου φορτώθηκαν για τον ίδιο λόγο ή εν πάση περιπτώσει επιδεινώθηκαν. Αποφάσισα να αλλάξω ζωή και ότι με ενοχλεί πυροβολείται μόλις εμφανιστεί στον ορίζοντα.

Ελπίζω να έγραψε καμιά άδεια ο μάγκας και να φύγεις από την Αθήνα για λίγο καιρό.

ο φιλος του οικονομου είπε...

Κοίτα δεν νομίζω οτι αν είναι στον χαρακτήρα σου να στεναχωριέσαι ή να αγχώνεσαι μπορείς να το εξαφανίσεις.

Τουλάχιστον προσπάθησε να στεναχωριέσαι για όσα φταις εσύ και όχι για όσα φταίνε άλλοι.

Αν δεν σ έδωσε άδεια ζήτα. Την δικαιούσαι.

Πάρε ένα μπαλάκι από αυτά για το άγχος και στήσε έναν φίλο/φίλη απέναντι να του το πετάς.

Υγ: Μήπως δάγκωσες δυνατά την λαμαρίνα και από κει προέξυψε το πρόβλημα.

Δέσποινα είπε...

συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.απόλυτα όμως.

Les and The City είπε...

Οι θάλασσες περιμένουν, άσε τη δουλειά και την καριέρα να περιμένει και φύγε γρήγορα, μη σου πω ότι το ίδο πρέπει να κάνω κι εγώ...

me είπε...

ευχαριστω παιδια
δυστυχως δε δαγκωσα τη λαμαρινα φ.τ.ο. αν κ πολυ θα το ηθελα ησουν ομως για αλλη μια φορα σαρρωτικος! :)
εισαι ομως ατακαδορικο τυπακι,ευγε!
Δυστυχως οι επικουρικοι δε δικαιουνται αδεια πριν περασουν 3 μηνες κ δε δικαιουνται αναρωτικη πριν περασουν 6.Κ η αληθεια ειναι πως ειναι ο πιο δυσκολος μηνας αυτος που ερχεται για τα νοσοκομεια κ εκει που ειμαι,μπορει να μη μ εχουν ενταξει ακομη στο 'γκρουπ' αλλα μου φερονται καλα κ δε θα παρει κανεις απο τους μονιμους αδεια τον Αυγουστο,μονο κ μονο για να μη χωσουν τους επικουρικους κ δουλευον 40 ωρες μονοι,ολη την Αθηνα,κατι για το οποιο το προηγουμενο νοσοκομειο δε νοιαστηκε καθολου,οποτε κ εγω δε μπορω ναειμαι γαϊδουρι κ να κοιταξω την παρτη μου.
Αλλωστε,αντεχω πολυ περισσοτερο απ οτι φαινομαι.Ο πονος στη γναθο κ το μουδιασμα,που για πολλους ειναι μια αφοριτη διαδικασια ( ο γιατρος απορρησε γιατι δε χτυπιομουνα απ τους πονους)ειναι κατι που μπορω ν αντεξω.
Κ οπως λενε,μακαρι ο Θεος να μου δινει μονο οσα μπορω ν αντεξω, κ μονον αυτα (οριστε,το ειπα κ το θεολογικο μου)