25 Ιουλ 2009

Τα Λιγα Λογια Ζαχαρη Και Τα Καθολου Μελι

Ειμαι στο ιατρειο της Ε.Μολις τελειωσα με μια ασθενη που μ εχει κατασυγχισει κ τωρα μιλαω στο τηλεφωνακι με την Χ. που μολις ηρθε απο Αγγλια κ μας πηρε για να βρεθουμε για καφε.Κ ξαφνηκα,χτυπα sms στο κινητο.Κ ενω μιλαω,ποναω κ τ αυτοχρονα σκεφτομαι κ 10 αλλα πραγματα ανοιγω να δω το sms

'Καλημερα.Αναρωτιεμαι
ποσο δυσκολο
ειναι να
απαντησεις σε
καποιον που σου
ευχεται χρονια
πολλα?? Ιδιως οταν
με αυτον εχεις
μοιραστει καποια
περιοδο της ζωης
σου.Καλη σου μερα
Me μου'
Εσταλη:12:01:43
25/07/2009

η πρωτη σκεψη μου ηταν 'μα καλα ποιος μου στελνει παλι αηδιες?'
K οταν καταλαβα ,
Η απαντηση ηταν ειναι κ θα ειναι κ παλι σιωπη.

Η απαντηση που βεβαια θα θελα να ειχα στειλει ειναι:

Οτι, ο,τι ηταν να πουμε κ να κανουμε το χουμε πει κ το χουμε κανει.
Κ τωρα ειμαστε,ουτε καν δυο ξενοι.Αλλα ουτε καν,σου λεω.
Κ στη μονη περιπτωση που θα επιτρεψω στονεαυτο μου ν ασχοληθει μαζι σου κ να σου απαντησει ειναι αν εχεις να μου κανεις καποια ενδιαφερουσα προταση που να συμπεριλαμβανει δαχτυλιδι κ βιον ανθοσπαρτο.
Κ παντα με την προϋποθεση οτι θα συνοδευεται απο αποδειξεις οτι πηρες καποιες αποφασεις στη ζωη σου που σε οδηγησαν α)σε σταθερη δουλεια ικανη να μας ζησει αμφοτερους β) στο να παψεις να κερατωνεις ασυστολως με ο,τι κινειται την εκαστοτε 'νυν'.Κ οχι οτι το χω αναγκη,μη φανταστεις,απλα θα ταν μια αποδειξη οτι καταφερες επιτελους να ωριμασεις κ να γινεις ο αντρας που ειχα φανταστει οτι ησουν.But of course αυτο ηταν μονο μια φαντασιωση.
Απαξ λοιπον κ τα παραπανω δε παιζουν, παρε τηλεφωνο ενα κολ γκιερλ κ μη με πριζεις,δυσκολο δεν ειναι, ολες οι εφημεριδες εχουν τετοια τηλεφωνα.Απλως θα χρειαστει να πληρωσεις.Ε,βαλε κ συ το χερι στην τσεπη μια φορα χρυσο μουουουουου,μη τα θεμε κ ολα τζαμπαααα!

Κ ετσι,δεν απαντησα τιποτα.Πηγα με τα κοριτσια στο Mall.Δε το πιστευανε οτι δεν μπηκα καν στον πειρασμο ν απαντησω.Δε καταλαβαινω γιατι.
Ψωνισα ενα δυο αχρηστα πραγματακια,ψωνισαν κ αυτες.Ηρθε κ ο αρραβωνιαστικος της Ε.Πηγαμε για καφε,για φαγητο,ξανα για καφε,χαπακωθηκα κιολας για τους πονους,καταφερα κ να τους ξεχασω μπορω να σου πω.Περασα μια ομορφη μερα,χωρις λυπη,μονο με τα προβληματα της δουλειας κ μετα με τη χαρα του να μαι αναμεσα σε ανθρωπους που αγαπω κ που ξερουν οτι τους διακοπτω συνεχεια γιατι νιωθω ανετα μαζι τους κ δε μου φτανει ο χρονος να μοιραστω τοοοοοοοοοοσα πολλα πραγματα που εχω να τους πω.Κ ενιωθα ασφαλης κ τυχερη που τους εχω.
Κ γυρισα σπιτι ,ο bro ειχε ερθει κ δεν ειπε τιποτα που το σπιτι ειναι κωλος γιατι δεν προλαβαινω κ οταν προλαβαινω ειμαι χαπακωμενη κ η ζαλιζομαι η κοιμαμαι.

Παρα τις μ....ες ηταν μια ομορφη ζεστη μερα που την περασα καλα κ τη χαρηκα.
κ τωρα εχω μια προταση για εξοδο αλλα θα προτιμησω να χαπακωθω εκ νεου κ να βαλω κ το θερμο μου επιθεμα στην αρθρωση γιατι κ αυριο μερα ειναι κ πρεπει να σηκωθω κ να τη ζησω κ να μαι κ στην καλυτερη δυνατη κατασταση.


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που ακολουθείς τις συμβουλές μου έστω κι αν τα γράφεις περιφραστικά. Αν ήμουν Αθήνα θα σε αγκάλιαζα και θα σε φιλούσα μήπως και περάσουν και οι πόνοι. Καλά να περνάς :)

ΥΓ. Έχω πιει λίγο, οργανώνουν ένα street party 4 μέρες τώρα κάτω από το σπίτι και αφού ησυχία δεν έχω τα τσούζω. 2 ποτάκια όχι πολλά πράγματα. so μην παρεξηγείς αν κάτι δε σ αρέσει.

Les and The City είπε...

έπραξες αυτό που ήθελες να πράξεις, και δεν είναι ούτε σωστό ούτε λάθος, κι εγώ το ίδιο θα κανα, θα κάνω μόλις βρω τη δύναμη....να γινεις καλά γρήγορα και να πας διακοπές λέμε!

DRN 06 είπε...

Έτσι έτσι me...

Κάνε απλώς που αισθάνεσαι και μη το παιδεύεις πολύ...

Έχει κι αλλού πορτοκαλιές...

DRN 06 είπε...

Κι ένα ελληνικό μπλογκ που ίσως σου αρέσει:
http://www.beautymakeup.gr/

Ανώνυμος είπε...

να σου εύχεται "χρονια πολλά και κάθε ευτυχία"αυτός που σου χει ρημάξει τη ζωή και μάλιστα να ξαναστε΄λνει μην για να σιγουρευτεί ότι πήρες το πρώτο.Ούτε κι εγώ του απάντησα τότε...

Ανώνυμος είπε...

Κλίκ

Ανώνυμος είπε...

Ήθελα να ήξερα πως βγαίνουν. Υποθέτω ότι τα υλικά θα είναι τα ίδια από τις ίδιες εταιρίες και με το ίδιο κόστος οπότε εκεί μάλλον δε μπορούν να κόψουν. Μετά τόσο μεγάλη διαφορά στο κόστος της εργασίας? Περίεργο μου φαίνεται.

Το ίδιο συμβαίνει και με άλλες επεμβάσεις καθώς και πλαστικές εγχειρήσεις που τις κάνουν σε χώρες τρίτου κόσμου σε καλά νοσοκομεία όμως.

Ανώνυμος είπε...

Κλίκ

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα αν οι γυναίκες θέλουν τους άντρες μαλλιαρούς ή αποτριχωμένους

me είπε...

χμ..δεν εχω αποφασισει ακομη.παντως η αληθεια ειναι οτι δε μ αρεσουν οι πολες τριχες.