9 Αυγ 2009

Summer Time And The living Is Easy

Στο Βελιγραδι λοιπον,οτι κ να εβαζα στο προσωπο μου ελιωνε.Κυριολεκτικα ομως.Απιστευτη υγρασια.κ οτι ητανε σε πουδρα μου προκαλουσε απιστευτη φαγουρα.
Ετσι λοιπον ειχα υιοθετησει το nude style το οποιο σημαινει καθολου μακιγιαζ κατι που βεβαια μου στοιχισε διοτι στις φωτογραφιες που εβγαλα,χωρια του οτι ξεχωριζω λογω του υπερβολικου λευκου δειχνω και καταχλωμη σε σχεση με τις καλοχτενισμενες καλοβαμενες καλοφτιαγμενες φιλες μου (το οτι βεβαια εκεινες χειαζονταν 3 ωρες να φτιαχτουν κ εγω ως συνηθως 5 λεπτα,το προσπερνω)
Γι αυτο λοιπον εψαξα στο ιντερνετ για μακιγιαζ καλοκαιρινα που ν αντεχουν:

1.face everyday routine

(Για αλλη μια φορα θα εκφρασω τον θαυμασμο μου για το γεγονος οτι στον κοσμο ομορφιας του Yutube Οι Ασιατισες οι Αμερικανοασιατισες και οι Εγχρωμες -ελπιζω να το εθεσα ευγενικα κ να μην υπαρξουν παρεξηγησεις- κυριολεκτικα κυριαρχουν.Εντυπωσιακοτατο!)

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια και μπήκαμε στις καλλιτεχνίες σου έχω μια ερώτηση. Στο περιβάλλον μου κινείται ένα θηλυκό αλητάκι που φοράει καπελάκια jokey. Ψηλή, με μακριά ίσια καστανόξανθα μαλλιά και λευκό δέρμα. Πέτυχα ένα κόκκινο (αλλά όταν λέμε κόκκινο εννοούμε κόκκινο) καπελάκι jokey στα Benetton και της το πήρα να της το δώσω για πλάκα. Δεν είναι ακριβό ήταν προσφορά. Το θέμα είναι θα της πηγαίνει? Εγώ νομίζω πως ναι γι αυτό και το πήρα. Εσύ σαν ειδική επί του θέματος τι νομίζεις?

me είπε...

δεν ειμαι ειδικη αλλα νομιζω θα της πηγαινει.κ το θεμα δεν ειναι καν αν θα της πηγαινει.Ειναι ο τροπος που θα το προσφερεις ;) νομιζω?

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την απάντηση ;)

Τι τρόπος ρε Me τώρα? Μου βάζεις δύσκολα. Στο χώρο μου κινείται θα κάνω ένα σκηνικό χαβαλέ-διασκέδασης και θα της το δώσω. Μόνοι μας θα είμαστε. Έχει γενέθλια αλλά θα περιμένω να περάσουν για να μην τη φέρω σε δύσκολη θέση γιατί δε θέλει να τα γιορτάσει.
Πάντως παρόλο που ντύνεται σαν αλητάκι και το στυλ της δε σου εμπνέει εμπιστοσύνη ίσως να είναι διαφορετική.
Και το σπίτι και η οικογένεια της αρέσουν και να μαγειρεύει ξέρει και έξυπνη κι ωραία είναι. Μόνο που καπνίζει. Μια φίλη της είναι κυριλέ στο ντύσιμο αλλά στα άλλα πάτος κι επιπλέον είναι και χοντροκέφαλη.
Γιατί το γράφω αυτό? Τα φαινόμενα απατούν.

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να βρεις άντρα επειγόντως :)

me είπε...

οσον αφορα την κοπελα με το κοκκινο καπελο,εγω λε να της πεις να πατε για κανενα ποτακι εκτος δουλειας φιλικα ησυχα κ ωραια κ μην το περιπλεκεις κ τοσο μεσα σου.
Τωρα για το πως ντυνεται δεν ειμαι ειδικη αλλα μπορω να σου πω οτι ειναι κατι που διορθωνεται κ αμα δε μπορεις να το διορθωσεις μονο σου προσλαμβανεις καποιον κ το κανει για σενα αμα το χεις τοσο προβλημα.Το παν ειναι να ειναι καθαρος ο αλλος.
Η καθαριοτητα γλυκε μου ειναι το δυσκολο πλεον στην εμφανιση κ οχι το στυλ.
φιλια

Ανώνυμος είπε...

Me μου δε διαφωνώ ότι η εσωτερική καθαρότητα πρώτα απ' όλα είναι το σημαντικότερο. (ελπίζω να σε κατάλαβα καλά)

Η κοπέλα έχει ένα φίλο αν και η σχέση δεν πηγαίνει καλά. Το καπελάκι δεν το αγόρασα με άλλους απώτερους σκοπούς. Το βρήκα φτηνό 5 Ευρώ έκανε και είναι Benetton, είναι χαβαλετζίδικο, θεώρησα ότι θα της πηγαίνει και ότι είναι κρίμα να πάει χαμένο και να μην κάθεται σε ένα όμορφο κεφάλι. Απλά θα κάνουμε λίγο πλάκα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Άλλωστε όταν επιστρέψω Ελλάδα δε θα την ξαναδώ. Δεν περιπλέκω κάτι. Είναι πιο απλά από όσο νομίζεις.

Τώρα ως προς τα υπόλοιπα αν δηλ. η κατάσταση από την πλευρά μου ήταν τέτοια που να επέτρεπε να προχωρήσει περισσότερο πίστεψέ με είμαι σχετικά γρήγορος. Της λέω να βγούμε έξω για καφέ ποτό κλπ. αλλά όχι ξενύχτι σε club διότι δεν το μπορώ σχετικά γρήγορα και χωρίς καπελάκι ;)

Ευχαριστώ και πάλι για την καλή σου την ψυχή :)

Dr Low είπε...

Σε περιοχές που έχει πολύ υγρασία ανακατεύεις ότι είναι σε σκόνη (πούδρα, ροθζ, σκια ματιών) με λίγη ενυδατική κρέμα που χρησιμοποιείς και μετα την απλώνεις. Το έχω δοκιμάσει στο νησί και δουλεύει άριστα. Άσε που δίχνει και πολύ φυσικό το μακιγιαζ!

Ανώνυμος είπε...

Εκεί θα πάω :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Αναστροφή τάσης υπογεννητικότητας

me είπε...

Ελ-θα το δοκιμασω,γιατι σκεφτομαι να ξαναπαω.Παει!!!!ολα μου τα λεφτα θα μου τα φανε τα Σερβικα γκομενακιααααα!!!! :) (κ τα εμπορικα τους κεντρα,βεβαιως βεβαιως)

Dr Low είπε...

Χαλάλι...και τα εμπορικά κέντρα και ειδικά τα γκομενάκια!

Ανώνυμος είπε...

Κλίκ

Ανώνυμος είπε...

Τα πούλησαν στη μαύρη?