2 Ιουλ 2010

Σπανακοπιτα-αυτη Η Αλλη

Ψαχνοντας τι να κανω το σπανακι που μου περισεψε κ συρικνωνονταν επικινδυνα στο ψυγειο επεσα πανω σ αυτη τη συνταγη.
Την ακολουθησα καταγραμμα κ βγηκε μια ενδιαφερουσα σπανακοπιτα οπου οντως δε καταλαβαινεις τη μπεσαμελ!
Εχω να παρατηρησω τα εξης.
-καπου διαβασα εναν αλλο τροπο να ζεματας το σπανακι.Το πλενεις,το βαζεις στο σουρωτηρι (το μεταλικο) κ το περιχυνεις με ζεματιστο νερο.Ε,voila!σε μερικα λεπτα εχει ζεματιστει κ ολα οκ.
-Το 1 κουπα λαδι μου φαινεται πολυ για τοσο μικρες ποσοτητες.Θα λεγα 1/2 κουπα λαδι με πτωτικη ταση.
-Το πιρεξακι πρεπει οντως να ναι μικρο διοτι εγω που την εκανα στο ταψακι απο το φουρνακι δειχνει λιψη!
-παρα το πολυ καλο στραγγισμα του σπανακιου πιστευω οτι χρειαζεται μεσα το ριζακι του η τη φρυγανια για να ρουφηξει τα υγρα.
-Το φλιτζανακι γαλα δε θα το εβαζα στη γεμιση.
-Για μενα που δε μπορω να μαγειρεψω χωρις μπαχαρικα εχω να πω οτι χρειαζεται σιγουρα 1 κουτ γλυκου πιπερι,1/2 διοσμο(ξερο),1 κ 1/2 κρεμμυδι κ εγω εβαλα κ θυμαρι που παει κ με τη φετα.
-Τυρι εγω θα βαζα 400 γρ.τα 200 γρ που εβαλα χανονται.
-1 μικρο ματσακι μαϊντανο κ 1 μικρο ματσακι διοσμος ειναι must
-η μπεσαμελ γινεται πολυ καλη κ ευκολα.
Οπως εχω ξαναπει εγω διαλυω το βουτυρο κ μετα προσθετο εναλαξ γαλα κ αλευρι.Αποσυρω κ μετα το αυγο.Οντως το συνεχες ανακατεμα οσο προσθετουμε το αυγο λιγο λιγο,ειναι αναγκαιο.
-προσοχη.Οτι ειναι να δοκιμασουμε το δοκιμαζουμε πριν προσθεσουμε τ αυγο.Δε δοκιμαζουμε ΠΟΤΕ αψητο αυγο.Αυτο ειναι πολυ σημαντικο!

Γενικα βγαινει ενα ωραιο φαγακι μυρωδατο.Οχι παραδοσιακο βεβαια.
Παει κκ με την Εκατονταπυλιανη by the way.

1 σχόλιο:

Έλενα είπε...

http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_1057.html