21 Ιουλ 2010

Τελος,Μια Καινουργια Αρχη

Τελευταια γινονται πολλα κ δε προλαβαινω να γραψω.Μ εχει φαει η παλη με τη γραφιοκρατια αλλα μετα απο τοση γραφιοκρατια καταληγω οτι δεν ειναι η γραφιοκρατια το προβλημα.Το προβλημα ειναι οτι οταν βαζεις αγραμματους κ τεμπελιδες να διαχειριστουν δημοσια εγραφα κ διαδικασιες...ε...γαμησε τα! 9ε μα πια!Το πα!)
Η συμβαση στο νοσοκομειο ελαβε τελος.Καλως η κακως.
Καλως γιατι η υγεια στην Ελλαδα ειναι οχι απλα ετιμοθανατη αλλα νεκρη.
Καλως γιατι δεν υπαρχει ουτε ασφαλεια ουτε αξιοπρεπεια γι αυτους που μενουν κ δουλευουν μεσα κυριολεκτικα πλεον για πενταροδεκαρες.
κακως γιατι ακομη κ αυτες οι πενταροδεκαρες ηταν ενα οικονομικο βοηθημα που το χα αναγκη
Ωστοσο.Κ παρα την οικονομικη κριση θεωρω οτι ειναι η στιγμη μου.
Βρηκα ιατρειο κ θα την παλεψω.Μαλιστα θα το κρατησω ανοιχτο τον Αυγουστο.Ποτε δε ξερεις.Ολο κ καποιος θα πονεσει.Σιγουρα εχουμε μπροστα εναν πολυ δυσκολο χειμωνα αλλα κατι μεσα μου,περιεργως με κρατα αισιοδοξη.
Νομιζω οτι ειναι μια αφελης (?) πιστη οτι ολα θα πανε καλα γιατι οπως λεει η mother με τη χριστιανικη ηθικη της 'οταν δουλευεις εντιμα κ νοιαζεσαι για τον αλλο δε μπορει παρα ολα να πανε καλα'.
Αλλα γενικα IT S OK!
K μια εταιραν φοραν θα σας γραψω τα της γραφιοκρατιας

Πολλα πραγματα που γινονται τελευταια με προβληματιζουν κ μ ανησυχουν.
Τα Aldi που την εκαναν απ την Ελλαδα.Το fnac που εφυγε επισης,τα μαγαζακια που κλεινουν στη γειτονια μου κ τα αμετρητα ενοικιαζεται στις πολυκατοικιες.Η δολοφονια του δημοσιογραφου.
Το οτι ημουν στο ΠΟλυτεχνειο στην Πατησιων 10.00 το βραδυ κ ειχα κατατρομαξει.
Ετσι δεν ειχα νιωσει ποτε στο Βεο κ μαλιστα σε περιοχες που γινοταν 1 φονος καθε 5 λεπτα (κ οχι δεν ειμαι υπερβολικη.Αυτη ειναι η πικρη αληθεια)
Δε ξερω.Θελω να ναι ενα ματριξ ολα αυτα.Απ την αλλη ξερω οτι δεν ειναι.
Θελω επιτελους να σηκωθουν ολοι αυτοι οι ανθρωποι απ τον καναπε κ απ την παρσαλια κ ν αντιδρασουν.
Ξερω ομως οτι δε θα το κανουν.
Η Χ. γυρισε για λιγο στην Ελλαδα.Παντα μου λεει 'Θελω να γυρισω' κ γω απαντω'μη γυρισεις'
Τωρα το 'μη γυρισεις ηταν με θαυμαστικο στο τελος.'ΜΗ ΓΥΡΙΣΕΙΣ!'
Μου τηλλεφωνησε απ το Αγρινιο να μου πει
'Μονο εσυ βλεπεις τηην οικονομικη κριση.Εδω ειναι ολοι εξω κ οι καφετεριες τιγκα'
Τι να της απαντησω σ αυτο?
Αλλα προσπαθω να μενω αισιοδοξη.
Κ περιεργως κατι τετοιες στιγμες σκεφτομαι οτι ο Θεος μεριμνα για ολους.
ε κατι θα μεριμνησει κ για μας.
Ακομη κ γι αυτους που δε πιστευουν,πρεπει να παραδεχτειτε οτι κατι τετοιο ειναι πιθανο.
Διοτι,το πιθανο ειναι αποδεκτο επιστημονικα.
Το αδυνατο δεν ειναι.

3 σχόλια:

nikiplos είπε...

Εύχομαι καλή επιτυχία με όλη μου την ψυχή!!! προσυπογράφω το σχόλιο της μητρός σου.
Κατά τα άλλα μην στενοχωριέσαι... Η Ελλάδα είναι εν τω μέσω μιας δίνης... αν επιβιώσει ή αν καταντήσει ένα εκτροφείο ανθρώπων (με μόνη διέξοδο να ... την κάνουμε από εδώ) ακόμη παίζεται...
Δεν έχω συνταγή, ούτε υπάρχουν και ... ΑηΓιώργηδες να μας σώσουν.

Όπως σωστά έγραψες, άμεσα δεν προβλεπεται να σηκωθούμε από τους Καναπέδες...

Τα φιλιά, κουράγιο και .... καλές δουλειές!

DRN 06 είπε...

Καλή επιτυχία me!!!

Θα συμφωνήσω με τη μητέρα σου. 'Ο,τι κάνεις, καλό ή κακό, θα σου επιστραφεί. Ίσως όχι άμεσα αλλά θα σου επιστραφεί.

me είπε...

thanks guys :)
ειστε κ οι δυο πολυ καλοιμαζι μου.Σας φιλω