21 Απρ 2011

Τηγανια Χοιρινη

Αυτο το Πασχα,δε θα παω στο Κατσαπαγκιο κ δε δουλευω σε νοσοκομειο οποτε μετα απο 3 χρονια εινια ξανα περιοδος διακοπων.Ειπα να το περασω με τον Π. αλλα το αγορακι δεν εννοει να φερθει σαν ενηλικας κ εγω δεν ειμαι σε θεση να μεγαλωσω ενα 18 χρονο που δε θελει (μην ειμαι σκληρη,δε μπορει) να ενηλικιωθε..οποτε κανω υπομονη,κανω αναπνοες κανω γιογκα κ ...μετραω απο μεσα μου.
Τελος παντων,λεω μιας κ θα μεινω στην Αθηνα να μαγειρεψω αστικα κ ετσι,θα φτιαξω μαγειριτσα με συκωτακια πουλερικων κ τηγανια χοιρινη.
Κ ενω για την εν λογω μαγειριτα υπαρχουν συνταγες στο νετ δε βρηκα αξιοπρεπη συνταγη για την τηγανια οποτε παραθετω εδω.
1 κιλο χοιρινο κρεας κομμενο κομματακια.Το βραζουμε.Οχι να γινει πολυ μαλακο,ισα ισα.Το ξεπλενουμε μετα.
Βαζουμε το λαδι στο τηγανι να καψει.Ριχνουμε μεσα τα κομματακια το κρεας,πιπερι κοκκους, μπολικη ριγανη.Τσιγαριζουμε σβηνουμε με λεμονι κ αυτο ητανε!Εχουμε ετοιμο φαϊ!

5 σχόλια:

George είπε...

Mallon ua prepei na orimasete kai oi dyo.

Εξύμνoς είπε...

Εμένα με εντυπωσιάζει το εξής. Οτι κάθε φορά που θα διαβάσω σχόλια στο blog σου θα υπάρχουν και μερικά που θα σε κατακρίνουν! Εγώ εντυπωσιάζομαι! Έχεις φανατικούς αναγνώστες που τα χώνουν αδιαλείπτως!!

Μαγκιά σου me!!

Στείλε κι από δω καμιά μερίδα...

Εξύμνoς είπε...

A! και καλές γιορτές, καλη ξεκούραση και ότι καλύτερο!!! ;)

me είπε...

χαχαχαχαχα τι να σου πω Eximne γενικοτερα ειμαι απο τους ανθρωπους που διεγειρουν τα παθη των γυρω τους.
Το χω παρει πια αποφαση!

me είπε...

Κ εσυ οτι επιθυμεις γλυκε μου.Φιλια