1 Μαΐ 2011

Βασιλικος Γαμος

Θα ομολογησω οτι τον παρακολουθησα..ολο!Αο το youtube φυσικα.Η εισαι obsessed με την Αγγλια η δεν εισαι.
Λοιπον βρηκα διαφορα σχετικα στο νετ που ειμαι σιγουρη οτι οποιος ενδιαφερεται θα τα βρει επισης αλλα αποψε εκανα ενα τουρ στα αγαπημενα μου αγγλικα blog κ βρηκα στο a-littleobsessed.blogspot.com διαφορα ενδιαφεροντα σχετικα με το γαμο αλλα και:
φωτος απο τη συλλογη του Primark 2011 και ολα τα blush της sleek.Review φυσικα.
Μου αρεσει αυτο το blog ειναι σε basic στρωτα Αγγλικα και με καλυπτει οσον αφορα την ερευνα που μου χρειαζεται να κανω καθε φορα που ειναι να 'πεταξω' στη γηραια Αλβιονα.
ΑχΑχ Λονδικα μου εχεις λειψει...κ χασαμε κ τον γαμο.... τι να γινει ατιμη οικονομικη κρισηηηηη

Επισης βρηκα στο Rirate bay μια Ελληνικη προσπαθεια Oh yes την οποια νομιζω οτι οσοι κατεβαζουν θα πρεπει να τη στηριξουν-οπως κ καθε αλλη ελληνικη προσπαθεια,στην real life εννοειται- κ ν αφησουν κατα μερους τα hit and run.Λεγεται The πiratebay Hellas δεν εχει ανεβασει πολλα ακομη αλλα θα βρειτε το Rio με Ελληνικους υποτιτλους.

Τελος ενα ντοκυμαντερ που μου εκανε εντυπωση και νομιζω οτι λεει να δει καποιος ειναι το
H Apath Ths Xreokopias - Dimitris Kazakis επαιξε στο Κρητη Τv και απ οσο με πληροφορησαν υπαρχει στο μπλου γουαιτ.

καιαιαιαιααιαιαι ενα beauty alert!!!!!!!
Segate expansion external drive 2TB απο το Πλαισιο η το παμπλικ.Ειναι made in china (ενταξει τι περιμενες?) και usb 2.0 (οκ,what the hell) και κοστιζει 100 ευρω (στο παμπλικ).
Εμενα,δε θα το κρυψω η αδυναμια μου ειναι οι Lacie (για ψυχολογικους λογους που αδυνατω να διευκρινησω) αλλα μιας κ ετσι κ αλλιως ολοι οι σκληροι μια μερα χτυπανε,ειπα να δοκιμασω αυτον.Οσον αφορα την τιμη του και αμα δεν εχεις απαιτησεις του στυλ να κανει κ καφε,νομιζω ειναι μια χαρα.με 2 χρ εγγυηση και φυσικα μεχρι εξαντλησεως των αποθεματων.

Κ κατι αλλο που εμαθα σημερα.Σε περιπτωση ουρολοιμωξης,the best ever ειναι το Furolin (νιτροφουραντοϊνη) 100mg.κ καλο κ φτηνο.1 καθε 6 με 8 ωρες.τρελη αναγουλα αλλα δουλευει αμεσα.Οχι γι αυτους που εχουν ελλειψη G6PD.παντα διαβαζουμε το χαρτακι που εχει μεσα το κουτι.
Plus-δε ξερω βεβαια αν ειναι σωστο,εαν μιλαμε για επαναλαμβανομενες ουρολοιμωξεις,μισο χαπακι μετα την αιτια που προκαλει συνηθως την ουρολοιμωξη μπορει να ειναι απο τελεσματικο.
Παντως θα πω οτι εγω ειμαι καλλιτεχνης οχι γιατρος,με τα φαρμακα δε παιζουμε εμεις οι κοινοι θνητοι παρα μονο οι γιατροι κ απο αυτους μονο οσοι το κατεχουν (γιατι οι πλειοψηφια θα πρεπε να ναι χτιστες τσαγγαριδες και νοικοκυρες).
Ο λογος που το γραφω αυτο εδω ειναι για εκτακτη αναγκη που ο γιατρος μας ειναι στην Αραχωβα για σκι μες στο κατακαλοκαιρο.
Οταν μου συνεβει επι εποχης ακατανομαστου,φαντασου ηταν 3 ημερο Πρωτομαγιας ο bro ηταν στα εξωτερικα και ο φαρμακοποιος μου δωσε μια τουρμπο αντιβιωση που ο bro εγινε εξαλλος οταν γυρισε κ ειδε τι πηρα.Αυτααααααααααα

1 σχόλιο:

ΦΤΟ είπε...

Ένα τέτοιο πράμα να φανταστώ