7 Μαΐ 2011

Τσαϊ Απο Το Σπιτακι Αντι Για Lipton

Μου αρεσει το τσαϊ της Lipton αυτο στο μπουκαλακι το ετοιμο.Κ δε μου αρεσει απλα σα γευση 9αυτη η ξινοπικρη) αλλα εχω την ψευδαισθηση οτι μου κοβει κ την πεινα κ επισης μου φτιαχνει το γλυκαιμικο δεικτη κκαθε φορα που στεναχωριεμαι κ ο οργανισμος μου τρελαινεται.
BUT..η τιμη του το καθιστα αυτους τους καιρους πολυτελεια γι αυτο κ εν οψει της διαιτας Dukan απο την οποια by the way δηλωνω πολυ ευχαριστημενη,ειπα να φτιαξω το δικο μου τσαγακι το οποιο κ μεταγγιζω στα μπουκαλακια του lipton βεβαιως βεβαιως διοτι η ψευδαισθηση ειναι το παν

Τσαϊ κρυο
( η ποσοτητα του τσαγιου του νερου κ της ζαχαρης ποικιλει αναλογα με το τι μας αρεσει,παρ ολα αυτα,καλο ειναι να μη το κανουμε βαρυ ή πολυ γλυκο κ να μη πινουμε τρελες ποσοτητες διοτι σ αυτη τη περιπτωση δεν ειναι υγειινο)
1κουταλακι του γλυκου Λουιζα
1 κουταλακι του γλυκου Ταραξακο
1/2 κουταλακι του γλυκου ζαχαρινη
500ml βραστο νερο

φτιαχνουμε το τσαϊ σ ενα βαθυ κατσαρολακι.Οταν κρυωσει το βαζουμε στα μπουυκαλακια κ στο ψυγειο.Εχει μια απαιχτη γευση αυτος ο συνδιασμος.
Προσοχη.Εγω το φτιαχνω σε μεγαλη αραιωση διοτι η Λουιζα ειναι ηρεμιστικη κ μπορει να μας χαλαρωσει πολυ κατα τη διαρκεια της ημερας.Το βραδυ δε πειραζει.
καλο θα ητανν τα βοτανα να τ αγορασουμε απο την Ευρυπιδου διοτι οι τιμες ειναι πολυ καλυτερες.Οταν ομως τ αγορασετε κ γυρισετε σπιτι καλο θα ηταν να τα κανετε ενα γρηγορο νερο.
Δηλ σε κατσαρολα με κρυο νερο γρηγορο ξεπλυμα.Αμεσως στο στραγγιστηρι κ μετα πανω σε μια καθαρη πετσετα να στεγωσουν.Πλενουμε τα βοτανα ξεχωριστα το ενα απο το αλλο.
Θα χαθει ενα μερος της αξιας τους αλλα τι να κανεις.Ειπαμε πινουμε τσαϊ οχι βρωμα.

Τι αλλο κανω αυτον τον καιρο?Pretty much τιποτα.
Η Vi γεννησε κ βλεπω το μωρο.
Η Κ. ειναι στο νοσοκομειο κ παω.
Κανω διαιτα.
Προσπαθω να μαθω να παρκαρω αναμεσα σε δυο αυτοκινητα.Για την ωρα σημειωνω πολυ μικρη επιτυχια.Ο Π.αδυνατει να με βοηθησει ΚΑΙ σε αυτο.Μετα σου λενε αντρες..
Βλεπω ειδησεις κ συγχιζομαι.
Βλεπω τον Π.
Δε βλεπω τους φιλους μου.
Απο δουλεια....δε θα λεγα οτι δουλευω..μαλλον φυτοζωω.
Βγαζω το ενοικιο του ιατρειου.Κατι ειναι κ αυτο.Για καποιον που ξεκινησε απο το μηδεν χωρις διασυνδεσεις ειναι τρελη επιτυχια κ ετσι το βλεπω.
Καλο θα ταν να μπορουσα να ζησω απ τη δουλεια μου βεβαια.
Παρ ολα αυτα,σημερα ξυπνησα αισιοδοξη,πραγμα σπανιο -οπως ξερουμε για μενα.
so far.ολα καλα.
Ελπιζω κ για τη χωρα.Αντε παληκαριααααα,σπρωξτε να βγαλουμε κ αυτο το σου-κου εντος του Ευρω κ απο Δευτερα βλεπουμε!Ο Θεος ειναι μεγαλος!

1 σχόλιο:

nikiplos είπε...

καλησπέρα...

προς τι η επιλογή των συγκεκριμένων βοτάνων?

Ταραξάκο?