23 Δεκ 2011

ΝεΑ

Εχω χαθει απο το συμπαν.
Ολον αυτον τον καιρο εχω προσπαθησει πολυ κ για πολλα
Αλλα πολυ ομως
καποια πηγαν καλα κ καποια οχι
Σημερα κλεισαμε το ιατρειο.Το κεντρικο.
Απο τη μια ειναι πολυ καλο γιατι τα εξοδα ηταν ενας βραχνας που εσφιγγε γυρω απ το λαιμο
Απο την αλλη εχω τη δουλεια στο νοσοκομειο για την ωρα
Απο την τριτη στεναχωρεθηκα
οσο να πεις ειναι μια αποτυχια
Δε θελω να το αναλυσω
Δε θελω ν αναλυσω τιποτα
το μονο που θελω ειναι να κοιμαμαι κ να μην εχω να οδηγω καθε μερα 25 χμ πηγαινε 25 ελα για να παω στη δουλεια
Στο ενδιαμεσο εξακολουθω να εχω σχεση κ να βαριεμαι
που και που μιλαω κ με τον Χ. αλλα δεν εχει καμια σημασια πια
Ναι ακομη κ η μεγαλη αγαπη ξεθυμαινει.Της παιρνει μια 10 ετια αλλα ξεθυμαινει
κ αυτον τον βαριεμαι
Εκανα μια ανακοινωση σε συνεδριο πηγε ανελπιστα καλα
Τοσο που με πηραν τηλεφωνο απο περιοδικο να τους τη δωσω αν θελω
Εστειλα μια αλλα στις Βαλτικες χωρες κ παει κ αυτη καλα
Γραφω μια τριτη
Η Β12 πεφτει
Η D τα ιδια
εχω παει σε 15 γιατρους κ δε ξερω τελικα τι εχω
Παω για υπνο Κατερινα
Η καλυτερη λεξη ειναι μια Oblivion

1 σχόλιο:

nikiplos είπε...

χαίρομαι για το come back σου...
στενοχωρήθηκα για το Ιατρείο...

Θυμάμαι κάποτε είχες ρίξει μια ωραία ιδέα για συστεγασμένα ιατρεία που κάνουν συμπληρωματικές εργασίες...

η μικρή μου εμπειρία (25ετής) από την εργασία και την επιστημονική ιδιότητα, δεν περιλαμβάνει μόνο νίκες... και ήττες... και μάλιστα οδυνηρές... εντούτοις το μόνο που έμαθα όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι ο επιμένων νικά... για οτιδήποτε πείσμωσα το κατάφερα... για τα άλλα όχι... ίσως γιατί δεν μ' άρεσαν πραγματικά...

φιλιά,
καλή δύναμη
και μη μασάς!