10 Μαρ 2012

Μ Αυτα Που Εχω Στο Σπιτι Φτιαχνω...

α.Σπανακορυζο


Επειδη ειμαι μια ακαματρα κορη που η επαγγελματικη της ζωη ειναι κατι παραπανω απο χαοτικη θα ομολογησω την αμαρτια μου...

Το σπανακι το αγορασα απο τον Βασιλοπουλο συσκευασμενο.
350 γρ 2,30ευρω παρακαλω....


παμε λοιπον


350 γρ σπανακι
! ντοματα μισοκχαλασμενη ξεφλουδισμενη (το χαλασμενο μερος το πεταμε)
1 κρεμμυδι (μικρο,μεγαλο το ιδιο κανει
Ρυζι Μπονε αλλα ελληνικης εταιρειας κ ας ειναι πιο ακριβο εμεις στηριζουμε ελληνικα.
Λοιπον για το ρυζι διαβασα διαφορα στο νετ.
Εχω εκεινους τους δοσομετρητες με τα ml
εβαλα 3 φορες με τον δοσομετρητη των 60 ml
4 κουτ σουπας λαδι αλλα ειμαι σιγουρη οτι γινεται και με 2
αλατι
πιπερι ασπρο
ανηθο γιατι αυτο ειχα(γινεται και με μαιντανο η δε ξερω τι αλλο

ψιλοκοβω το κρεμμυδι κ το βαζω στη κατσαρολα με λιγο νερο να μαλακωσει.
προσθετω τη ντοματα ψιλοκομμενη και τον ανηθο
ξεπλενω το σπανακι
μολις μαλακωσει το κρεμμυδι ριχνω το σπανακι κ το λαδι
ανακατευω
μολις μαραθει κ το σπανακι προσθετω αλατι πιπερι
το ρυζι
λιγο νερακι (φλυτζανακι του καφε κ οταν χρειαζεται νερο παλι ριχνω φλιτζανακι φλιτζανακι
σε λιγοτερο απο 30 λεπτα εχω ετοιμο φαϊ για 2


Συμβουλη
μη το φτιαξετε σε ρηχη φαρδια κατσαρολα ειναι καλη για το σπανακι αλλα το ρυζι θα δυσκολευτει να βρασει με τοσο λιγο νερο

μετα σκεπαστε την κατσαρολα με μια πετσετα και το καπακι της κατσαρολας και αφηστε 15 λεπτα

αν κανετε τη μεγαλη ποσοτητα σπανακορυζι (1 κιλο σπανακι κλπ κλπ) και περισεψει,φτιαξτε μια ταρτα
σφολιατα απο κατω
για γεμιση σπανακορυζο με τυρι φετα και ενα αυγο για να δεσει κ στο φουρνο



Αλλο

Δε τρωω γλυκα του κουταλιου αλλα τα κανω ταρυες και σοκολατακια και τα βαζω ψιλοκομμενα μες στα κεικ που φτιαχνω για τους φιλους μου.
Το σιροπι τι το κανουμε οε ο??

Το κραταμε κ οταν φτιαξουμε καρυδοπιτα τη συροπιαζουμε με αυτο!voila!


και το κεικ που περισσεψε???
ανακατευω με μερεντα οσο παρει βαζω και ελαχιστο κονιακ να γινει ολο σα ζυμη
φτιαχνω τρουφακια
αφηνω στο ψυγειο ενα βραδυ βουταω στο κακαο (η πως-τη λενε σοκολατα σε νηφαδες για να βουτας τα τρουφακια ειναι πανακριβη) και ετοιμα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: