2 Σεπ 2012

Απ τα παλια..

Εχω καιρο να γραψω ..τοσο καιρο που σχεδον δε μπορουσα να βρω πως να κανω καινουργια αναρτηση.
Οχι οτι δεν εχω κατι να πω στο κεφαλι μου γυριζουν χιλιαδες λεξεις και χιλιαδες σκεψεις ολη τη μερα και πολλες φορες και τη νυχτα.
Απλα τοσο καιρο δεν εχω το κουραγιο να τις βαλω σε σειρα.
Πιανω τον εαυτο μου να προτιμα να σκεφτεται παρα να μιλαει.
Τι κανω τον τελευταιο καιρο???

Δουλευω.Ισως ειναι το πιο σημαντικο απ ολα.Προσπαθω να διατηρησω μια σχεση που δειχνει πως εχει τελειωσει και αυτο γιατι φοβαμαι  να μεινω μονη.
Οχι μονο γιατι μεγαλωνω και ολα ξαφνηκα ειναι πιο δυσκολα αλλα και γιατι δε θελω αλλα πραγματικα δε θελω να γυριζω σ ενα σπιτι σιωπηλο.
Προσπαθω να μαθω ν παρκαρω.Χα!Αυτο ειναι το πιο ανεξηγητο απ ολα.
Οδηγω μια χαρα αλλα αν δεν ειναι η θεση αεροδρομιο δεν παρκαρω.Αρα δε παρκαρω πουθενα στην Αθηνα.
Μαγειρευω πολυ καλυτερα απ οτι τα προηγουμενα χρονια.
Ζω σε μια χωρα που την αγαπω πολυ αλλα καθε μερα ολο κ περισσοτερο διαλυεται
κ μεσα μου παιζει συνεχεια ο ιδιος σκοπος
Κιθαριστας ή ντραμερ?
Να μεινω η να φυγω?
κ πολλα αλλα δυστυχως ολα σκεψεις μοναχικες κ θλιμενες.
Εχω να γραψω για κατι καλο?Για κατι που συνεβει κ μ εκανε να χαμογελασω?
Μου εδωσε λογο να ελπιζω?
Οχι δεν εχω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: