18 Σεπ 2012

Rocky Road Crunch Bars



Οι συνταγές της Nigella Lawson μου αρεσουν παρα πολυ και προσπαθω να φτιαχνω οτι μπορω απο αυτες.

Προχτες λοιπον σε μια βάφτιση μου δωσανε αυτα τα μαλακα ζαχαρωτα που εχουν και εξω απο τα σινεμα,αλλου δε τα εχω δει σε ζαχαροπλαστεια και ειπα να φτιαξω Rocky Road Crunch Bars

Η μονη αλλαγη ειναι οτι χρησιμοποιησα πτι μπερ και αντι για golden syrop σιροπι απο γλυκο του κουταλιου (γενικα προσπαθω να μη πηγαινει τιποτα χαμενο)-κατι μου λεει πως αν ειχε και αυτη σιροπι απο γλυκο του κουταλιου και αυτη αυτο θα εβαζε

Τη συνταγη θα τη βρειτε εδω

Το βιντεο εδω (στο βιντεο βαζει κερασακια.αν ειναι να το κανετε ετσι βαλτε γλυκο του κουταλιου της μαμας στραγγισμενο και κομμενο κομματακια)

Για ταψακι δε ξερω απο εκατοστα ταψιων εγω χρησιμοποιησα αυτο το απλο και αγαπημενο ταψακι που βαζουν τα ζαχαροπλαστεια το γαλακτομπουρεκο.

Καποια αντιστοιχη συνταγη βρηκα μια φορα και στο site της Μπαρμπαριγου,αν θελει καποιος να ψαξει παραλλαγη.

Γινονται πολυ ωραια και γρηγορα και οντως μπορεις να τα πας δωρο χωρις να χεις ξοδεψει παρα πολλα χρηματα.

 K by the way μη βαλετε το ταψακι αμεσως στο ψυγειο αφηστε το να κρυωσει πρωτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: