3 Αυγ 2009

Ο Κυκλος Με Την Κιμωλια

Δωθησης της ευκαιριας,αποφασισα,μεσα σ ολα τ αλλα να κλεισω εναν κυκλο ζωης.Οποτε και πηγα εα μικρο ταξιδι στο Βελιγραδι.
Η πολη εχει αλλαξει πολυ.Τα πεζοδρομια,τα κτιρια,οι δυνατοτητες,εγω.
Τωρα εχει φωτα το βραδυ στους περισσοτερους δρομους.
Εχει mall σαν το The Mall (ω ναι ναι) κ ειδα μονο το ενα
Εχει σουπερ μαρκετ που εχουν ασπο τα παντα μεχρι κ ειδη που εμεις εδω δεν εχουμε.
Εχει ηρεμους ανθρωπους.
Πηγα δυο μερες κ περασα τοσο καλα που ειναι σα να πηγα 10 μερες διακοπες.Ετσι νιωθω.
Μεσα σ ολα,
-θυμηθηκα οτι με τον καφε δε φερνουν νερο.Ουτε κ με κανενα αλλο ροφημα κ δε πα να σκαει ο τζιτζικας
-Δε πινουν κρυα
-Το γκαρσον θα σου παρει το ποτηρι/το πιατο/whatever οταν τελειωσεις αρα δε μπορεις να κατσεις μια ωρα πανω απο ενα αδειο ποτηρι να συζητας με τους φιλους σου
-Εφαγα κ ηπια πραγματα που επι 10 χρονια τ αναπολουσα (ειμαι κοιλιοδουλη τι να κανουμε)
-Ακουσα live rock Μουσικη χωρις να πληρωσω εισοδο,η μπυρα μου εκανε ουτε πεντε ευρω ( κ ηταν εξαιρετικη) κ το συγκροτημα φυσαγε!!!!!
-Περπατησα 3 και 4 και 5 η ωρα το πρωι στο κεντρο της πολης χωρις να κινδυνευω απο κανεναν κ απο τιποτα
-Πανηγυρισα κ εγω για το χρυσο στο πολο
-Βγηκα με εναν αντρα κ δε χρειαστηκε να βαλω το χερι στην τσεπη καμια στιγμη.
Κ δε χρειαστηκε ν ανησυχησω για το πως θα γυρισω σπιτι κ αν θα βρεθει κανας Χριστιανος να περιμενει μαζι μου ταξι
-Ειδα καποιους ανθρωπους που ειχα χρονια να δω
-Ειδα την πολη μ αλλα ματια κ συνεδεσα την αναμνηση με την καινουργια εικονα
-Συνειδητοποιησα πως θυμαμαι ακομη τη γλωσσα (τελικα κ αλλα πραγματα ειναι σαν το ποδηλατο)
-Θυμηθηκα οτι στο Βελιγραδι,φορας ενα κ μονο πατουμενο:σπορτεξ!
-Ωστοσο,δε πηγα σε μερη που ηθελα να παω.Ηταν αδυνατο να προλαβω.

Ειναι μια πολη που τωρα αξιζει να την επισκεφτει κανεις.δε χρειαζεται πανω απο 4 ημερες αλλα οπως σε ολα τα ταξιδια,λεει να πας,αν ειναι να κανεις κατι διαφορετικο απο αυτα που κανεις εδω.

-

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που πέρασες καλά. Το Βελιγράδι πρέπει να είναι ωραία πόλη.

Όσο για το άλλο που λες ότι δε χρειάστηκε να βάλεις το χέρι στην τσέπη. Είμαι παλαιών αρχών και θεωρώ ότι ο άντρας που συνοδεύει πρέπει να αναλαμβάνει και τα έξοδα. Εδώ όμως αρχίζουν τα προβλήματα. Βγάζουμε πλέον λίγα, πολύ λίγα, και δεν αντέχουμε οικονομικά να το κάνουμε συνέχεια. ΟΚ μια δυο φορές γίνεται αλλά όχι συνέχεια.

Κατά σύμπτωση πέτυχα δυο κοπέλες από την Ελλάδα εδώ. Βγήκα και με τις 2 για καφέ χωριστά. Πλήρωσα 10 Ευρώ τη φορά. 20 Ευρώ σε μια μέρα. Εννοείται ότι τις κέρασα αν και με τη μια έκανα μάχη γιατί δεν ήθελε. Δεν έχω όμως τόσα να σκάω 20 Ευρώ κάθε μέρα ή 100 Ευρώ κάθε ΣΚ για μια αξιοπρεπή έξοδο για 2 άτομα. Ένα κινηματογράφο να πας και μετά για φαγητό ή ποτό και να το κατοστάρικο.

Έχω να βγω με κοπέλα από την Ελλάδα πάνω από 10 χρόνια. Δεν ξέρω πως έχουν διαμορφωθεί πλέον τα ήθη και ποιο είναι το ''τελετουργικό''.

Οι Σέρβες τι λένε? Είναι προσεγμένες ή έχουν αυτό το κιτς των ανατολικών γυναικών?

me είπε...

Λοιπον οι Σερβοι εχουν ενα σοφο ρητο που περνα απο γενια σε γενια
'αν θελεις γυναικα,πρεπει να πληρωνεις'.
Εχει φτασει μεχρι το new generation.
Αυτος που πληρωνε,δε βγαζει πανω απο 300 ευρω το μηνα.Αλλα το εκανε γιατι ετσι εχει μαθει οτι πρεπει να κανει.
Αυτος που με μετεφερε,εχει γυναικα κ παιδι κ δουλευει 2 δουλειες για να τα βγαλει περα.
Κ η βενζινη ειναι ακριβη γι αυτους.
Τα συμπερασματα δικα σου

Ανώνυμος είπε...

Γι αυτό κι εγώ που δεν έχω να πληρώνω έχω αποσυρθεί ;) Έχω αυτογνωσία αν μη τι άλλο ;)

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασα να σε ρωτήσω τα πρακτικά, πως πήγες, σε ποιο ξενοδοχείο έμεινες και κόστος για εισιτήρια.