3 Νοε 2009

Οπως Κ Περσι

...ετσι κ φετος,θα φορεσουμε μαλλινα κ μπουφαν πιστευοντας οτι εχουμε χειμωνα κ κανει κρυο.
Μου αρεσει η κεντρικη Ευρωπη γιατι εκει υπαρχει χειμωνας κ μπορεις να φορεσεις γαντια κ σκουφια κ κασκολ κ μποτες κ μαλιστα να χεις ολοκληρη κολεξιον απο αυτα διοτι το κρυο ειναι σοβαρη υποθεση.
Σημερα βγηκα με το καινουργιο μου μπουφαν..στο μαγαζι κατω απο το σπιτι μου.Κοντεψα να στριγγλισω απο τη ζεστη που ενιωθα.Γυρισα σπιτι κ το βγαλα αρων αρων.Φορεσα το αγαπημενο μου προπερσινο το οποιο ηρθε η ωρα ν αλλαχτει κ βγηκα ν αγορασω μπουφαν για την Ελλαδα.κατεληξα παλι στου Foka κ πηρα ενα απο τα vero moda με 97 ευρω.not bad.Δειχνει σα καμπαρντινα.κ μετα εκανα μια ακομη προσππαθεια να βρω κατι ν αξιζει στα berska αλλα..εφυγα τρεχοντας.τσιτακια,τσιτακια,τσιτακια.Μα καλα τετοια φορουσαμε οταν ημασταν 16 κ 18?????Εγω γιατι δε το θυμααμαι??ε?ε?
Λεω να πω στον Λιουμπισα να ρθει για Χριστουγεννα.Θα δουλευω βεβαια αλλα θα ναι ωραια.Κοσμος κ φωτακια κ ελπιζω κ κρυο.
................
Αυτο βεβαια σημαινει οτι θα πρεπει να καθαρισω το σπιτι επαγγελματικα.Χμχμχμ!

5 σχόλια:

Μαρία είπε...

Σήμερα το είδα. Έχουμε υπουργό ανύπαντρη μητέρα. Το σκέφτομαι κι εγώ για μένα προκειμένου να φορτωθώ κάποιον περίεργο καλύτερα έτσι.

http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_8659.html

Μαρία είπε...

Σήμερα το είδα. Έχουμε υπουργό ανύπαντρη μητέρα. Το σκέφτομαι κι εγώ για μένα προκειμένου να φορτωθώ κάποιον περίεργο καλύτερα έτσι.

http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_8659.html

DRN 06 είπε...

Σωστό, Μαρία, αλλά μήπως πρέπει να σκεφτείς τι άποψη θα έχει και το μελλοντικό σου παιδί για τη μονογονειακή οικογένεια;

Μαρία είπε...

Κοίτα μπορεί να έχεις δίκιο αλλά στη σημερινή εποχή τα πράγματα έχουν αλλάξει. Το μοντέλο της μονογονεϊκής οικογένειας είναι συχνό και όταν δεν έχεις βρει τον κατάλληλο και τα χρόνια περνάνε δεν έχεις άλλη επιλογή ως γυναίκα.

Μαρία είπε...

http://www.scanorama.lt/en/films/216